Setha
"Crying off my face again"
Ik zak door mijn benen en begin te huilen, nu doe ik het toch, wraak nemen op anderen. Ik laat de magie zijn gang gaan terwijl ik in een hoekje ga zitten. Wind, onweer, bliksem, regen... Het maakt me allemaal niet meer zo veel uit.
Ik voel dat het licht om me heen word, "Setha, ga ze achterna..." zegt een stem, ik kijk op en zie Seth staan, "Ik kan het niet..." stotter ik,
"Je moet, wil jij tegen de grote krachten van de bliksem ingaan!?" schreeuwt hij boos, ik schrik, hij kon zo snel veranderen,
"Doe het voor je broertje..." zei hij vriendelijker en ik zag hem, mijn broertje, die ik jaren niet had gezien, waarvan mensen mij hadden beschuldigt dat ik hem had vermoord, de laatste keer dat ik hem zag, zag hij er heel anders uit, onder het bloed, geslagen, geschopt, gemarteld... Ik stond op, "Wat moet ik daar doen?" vroeg ik, Seth glimlachte,
"Een leven leiden..." en met die woorden laat hij mij achter, ik kijk mijn broertje aan, hij glimlacht even, "Ik hou van je..." zegt hij en ook hij gaat weg. Ik kijk om me heen. Waar kan ik heen?
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]