Ariël Greenleaf
"One step closer"
'Ik heb je enkel van de grond geraapt. Eärlindë is degene die je moet bedanken. Zij heeft Joey opgehaald.' "Je had ook gewoon niets kunnen doen..."
'Ariël, ik weet niet hoe het nu met je is, maar volgens mij is het verstandig als je de rest van de dag vrij neemt. En Eärlindë, ik kan voor jou wel een briefje schrijven voor je volgende les met de reden dat je later bent. Dan kun jij tenminste nog even pauze houden en iets eten.'
Ik kijk hem dankbaar aan, hij is erg aardig. "Als u dat zou willen doen dan zou dat heel aardig van u zijn..." Ik kijk hem even aan, wat gaat er om in zijn hoofd?'Bedankt maar ik moet eerst even wat doen.' zegt Lindë.
Ik zie dat Joey een beetje rondloopt maar bijna uit mijn 'aura' is, "Joey, wel hier blijven, je weet dat je anders weer Orc word..." hij keek even op en liep nog een stukje verder weg, stak toen zijn arm uit, alleen zijn arm was Orc nu, het was een grappig gezicht. "Joey, kom hier..." glimlach ik, Joey komt weer naar me toe gerent en gaat naar Levi, "Hallo..." zegt hij tegen hem, hij kon al een beetje praten, het duurt even maar je kan het ze leren. Met geduld kom je een heel eind.
Hij pakt de hand van Levi en laat er een gloed overheen komen, de gloed doet zelf niets maar is als bedankje. Maar Joey houd de hand vast.
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]