• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:26 ]

    Nou ja iets van prikkeldraad op je schutting doet hem geen pijn, voorkomt alleen datie kan landen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Adopteer een kat. Die jaagt hem wel weg. :')


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:26 ]

    Wat zegt je vader/moeder er dan van? Misschien dat ze met hun kunnen praten en anders een soort vogelhuisje voor dat beest.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet je teleurstellen, wegjagen kan niet :') duiven zijn erg nestgericht, zeker als ze ergens zijn opgevoed. En ze vinden hoe dan ook altijd een plekje waar ze kunnen gaan zitten haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:27 ]

    Ik vrees ook dat een kat de enige oplossing is.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Misschien met een waterpistool? Dan doe je hem geen pijn en kan je hem wel wegjagen. Bij katten werkt dus misschien ook wel bij duiven.


    Physics is awesome

    Met een katapult in zijn richting schieten, zonder hem te raken lijkt mij het meest aangewezen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Kelmeckis schreef:
    Misschien met een waterpistool? Dan doe je hem geen pijn en kan je hem wel wegjagen. Bij katten werkt dus misschien ook wel bij duiven.


    Dat zou nog best wel kunnen. Maar ik denk dat hij dan alsnog terugkomt.

    Wampus schreef:
    Wat zegt je vader/moeder er dan van?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jeffmelon schreef:
    (...)

    Dat zou nog best wel kunnen. Maar ik denk dat hij dan alsnog terugkomt.


    De aanhouder wint en ik denk dat je het ook wel meerdere malen moet doen, voordat je succes hebt. Mijn kat komt niet meer in de tuin van de buren (als ze thuis zijn) en de buurman heeft alleen een waterpistool gebruikt.


    Physics is awesome