• Hoihoi!

    Zijn hier Little Mix liefhebbers? A.s. 3 juni 2017 komen ze in de HMH in Amsterdam. A.s. vrijdag om 10.00 uur start de kaartverkoop.

    Ik zou heel graag willen alleen ken ik niemand die ze kent of leuk vinden.. ):


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Neeee, weer in HMH? Ik vind die zaal echt niet leuk. :c Ik wil er wel heen, though, haha.

    Mijn eerste post op het forum, wat spannend dit :')


    "Don't knock it till you try it."

    Jaaaa ik ga proberen tickets te kopen! Wil er echt enorm graag heen!

    De kans is alleen erg klein.. maar 3500 plekken :(

    Ze moeten gewoon naar ziggodome komen!!!


    Treat people with kindness

    Hodnes schreef:
    Neeee, weer in HMH? Ik vind die zaal echt niet leuk. :c Ik wil er wel heen, though, haha.

    Mijn eerste post op het forum, wat spannend dit :')



    Jep, weer in de HMH. Een mogelijk reisgenootje die ik nog niet in real life ken maar aanbood om samen te gaan, gaat vrijdag proberen kaartjes te regelen en ik hoop zo dat het lukt!!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    PERRIEZAYN93 schreef:
    (...)


    Jep, weer in de HMH. Een mogelijk reisgenootje die ik nog niet in real life ken maar aanbood om samen te gaan, gaat vrijdag proberen kaartjes te regelen en ik hoop zo dat het lukt!!


    Nice! Ik hoop ook echt dat ik kaarten kan bemachtigen. Veel succes alvast! ^^


    "Don't knock it till you try it."

    Ik wil heel graag maar heb a) niemand om mee te gaan en B) op het moment geen geld omdat ik sinterklaas kadootjes moest kopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga sowieso met een goede vriend van mij en misschien gaat nog een vriendin van mij aanhaken. Ik ben vorig jaar niet naar hun concert gegaan omdat het viel in mijn tentamenweek en ik mijn rooster nog niet wist. Later bleek dat mijn tentamens vóór het concert waren gepland en ik dus wel had kunnen gaan. Gelukkig is m'n tentamenrooster nu wel al bekend en kan ik gaan! En ook zo fijn: de kaarten zijn betaalbaar. Kijk, 40 euro is nog steeds een rip uit mijn arme studentenlijf, maar ik kan het hebben, zeg maar. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En? Zijn er mensen met tickets? Mij is het gelukkig gelukt tickets te bemachtigen en ik ben heel blij! c:


    "Don't knock it till you try it."

    Mij is het ook gelukt! Geen idee welke rij trouwens ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb ook een ticket kunnen scoren! Ben echt super blij! (A)


    The only way to have something for infinite time...Is by losing it.

    Ogeda schreef:
    Ik heb ook een ticket kunnen scoren! Ben echt super blij! (A)


    Hehehe, rij 9 zelfs. :Y)


    "Don't knock it till you try it."

    Ik hoor nu net dat ik samen met mijn zusje in rij twee zitten :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Ik hoor nu net dat ik samen met mijn zusje in rij twee zitten :)


    Ik heb ook rij 2!! In de Black box! Welke stoelen heb je?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ik heb ook rij 2!! In de Black box! Welke stoelen heb je?


    Ik zit volgens mij in stoel 47/48 in de blackbox.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hodnes schreef:
    (...)

    Hehehe, rij 9 zelfs. :Y)


    Wow, jij ook rij 9? Hoe zou dat nou komen? (nerd)


    The only way to have something for infinite time...Is by losing it.

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik zit volgens mij in stoel 47/48 in de blackbox.


    Ah dat is helaas best ver van stoel 10-11-12-13 die ik heb haha ! Maar rij 2 is wel lekker dichtbij!!


    Treat people with kindness