Avan Odin Ravens
"What? I am just smoking"
'Ik arriveerde hier pas later, dus ik heb niemand gezien. Het zal vast wel op camera staan,' hij kijkt me onderzoekend aan, shit! Camera's!
Ik laat niet zien dat ik schrik, dat zou niet het beste zijn, misschien vergeten ze het misschien ook niet, ach wat boeit het ook allemaal...
Ik zie dat Jo nu echt naast me komt staan, ik kijk haar lachend aan, "Jo meisje toch, als je vader hier achterkomt, sjonge! En je mag nog helemaal niet roken... tss..." Jo geeft een vernietigde blik naar mij, "Hou je kop over mijn vader, hij is hier niet..." sist ze waardoor ik een grotere grijns op mijn gezicht krijg, "En wat bedoel je met dat ik nog niet mag roken, jij mag het ook niet hoor!" ik ga even met mijn hand door mijn haar en kijk de zwaardvechter weer aan, "Meisjes..." zeg ik hoofdschuddend waarop ik een stomp krijg van Jo. "Hoe zit het eigenlijk met het nablijven?" vraag ik aan hem, eens zien of Jo nou moet nablijven, hopelijk heeft hij niet doorgehad dat ik ook in zijn klas hoorde en er ook niet was... Ik keek hem nonchalant aan, wat hij deed kan ik ook. Niets voelen, niet laten merken dat je iets voelt en niet uitbarsten.
[ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 22:29 ]
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]