• Het klinkt heel stom was ik nu ga zeggen, maar ik heb drie jaar geleden een hele goede internetvriend gevonden. Ik kon hem met alles vertrouwen en ga zo maar verder. Terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien en dat gaat waarschijnlijk ook nooit veranderen.

    Maar daar gaat het niet over, ik ben een tijdje weggeweest van die site. Dankzij een een andere vriend die ik ook van die site ken, kwam ik weer in contact met die jongen. Na al die maanden dat we elkaar niet hebben gezien, nogsteeds zijn we vrienden weetje. Het gevoel van vertrouwen is bij mij nog niet weg en ik ben nu even blij.

    Hebben jullie zoiets ook wel eens gehad?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Eline (LoveForTom), vertel ik echt álles, en ik heb haar nog nooit gezien, maar ik kan niet zonder haar <3

    Nope nog nooit..


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, heeeel lang geleden had ik contact met een jongen via internet en we waren supergoede vrienden, maar op de één of andere manier is dat minder geworden. hij komt haast nooit meer op msn =3 maar hij kwam laatst weer en ik kon nog net zo goed met hem praten als al die jaren geleden. zo leuk. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jaa eigenlijk een beetje anders... Het was een jongen die ik eerst niet zo aardig vond, maar na 3/4 jaar zag ik zijn hyves en toen kwamen we weer in contact en nu zijn we hele goede vrienden x'D


    Your make-up is terrible

    Ja, met iemand die ik leerde kennen via hyves. Ik vertelde hem alles, we camden vaak enzo. Hij was belangrijk voor me terwijl ik niet eens wist hoe hij in het echt was? Maar ik gaf er niet veel om, want tegen mij deed ie lief. Maar ik vertelde alles aan hem, en plots kwam ie nooit meer op msn,hyves ofzo. Dus ik bel hem nog wel eens, maar dat heb ik al lang niet meer gedaan, maar ik ga binnenkort waarschijnlijk met hem afspreken, dusdus. En nee niet alleen hoor ;f

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 23:15 ]


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Ja. Ik heb een internet vriendin,uit roemenië! En ik begrijp je volledig. Het is gewoon geweldig zo een vriendschap opbouwen. Want veel mensen zeggen dat het geen echte vriendschap is. Maar weetje,dat zijn juist de sterkste vriendschappen.

    JOYCEVIPx schreef:
    Maar weetje,dat zijn juist de sterkste vriendschappen.

    Mee eens.
    Het is veel moeilijker om een vriendschap op te bouwen en te behouden als je elkaar nooit ziet en soms niet veel spreekt dan wanneer je elkaar juist wel vaak ziet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb ook 2 internetvrienden die ik ook alles kan vertelle,,
    miss dat ik ze ooit ga zien ofzo,,
    hopelijk wel,,xD


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Niet echt hetzelde, maar DropxDown is an amazing friend. ;D En inderdaad, wat iemand hier zei, heb ik met haar een betere band dan met kiddo's in real, terwijl een internetvrienschap moeilijker is.

    Ja, hier, vanop Quizlet heb ik zo wel mensen. (:
    Ze weten het zelf wel <3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, soort van.
    Mijn eerste internet vriendin. Ik ken haar van de site waar ik op zat voor ik Quizlet kende.
    We zijn nu 4,5 jaar vrienden ongeveer, en toen we elkaar 4 jaar kende, heb ik haar gemeet. Heel speciaal, want zij woont in belgie en ik in nederland.
    Iets erna ging haar pc kapot. Ik heb het afgelopen half jaar 1 keer met dr gesmst, verder eigelijk niet. Gister kwam ze weer even online en het leek gewoon alsof we de dag ervoor nog met elkaar gepraat hadden. Behalve dan dat we elkaar van alles te vertellen en te vragen hadden x)