![](http://www.my-fashionbank.com/photo/7423/Katya-Ryabova8271204.jpg)
Mimmi Bergen • Daughter of Neptune
Ik ben nog steeds zeer dankbaar dat het meisje van wie ik geen idee heb hoe ze heet maar wel vermoed dat haar naam zeer koninklijk is, mij in mijn rolstoel heeft geholpen. Doordat besef ik me hoe hopeloos ik soms wel niet ben vanwege die hatelijke verlamming. Een troost ding is dat Neptunus me daardoor nog meer mag en ik dus ooit zijn plek mag vervangen maar dan als de godin van het water. Op mijn antwoord dat ik haar zeer dankbaar ben voor de hulp, knikt ze en vervolgens duwt ze mijn rolstoel glimlachend richting een raam, waarschijnlijk voor een mooi uitzicht, maar ik zie dat daar veel mensen zijn. Als ze het heeft over iemand die jarig is een een feest vier, trek ik mijn wenkbrauw op.
"Ik wist daar helemaal niks van," zeg ik glimlachend "Ik ben ook niet echt degene die snel up to date is met feesten en dat soort dingen,". Als zij wat drinkt, neem ik snel een slok van mijn water. Ik drink altijd water, aangezien ik de dochter van Neptunus ben. Als ze wat gedronken heeft, zegt ze dat klaar is voor de volgende les, waarna ze me naar buiten brengt.
"Ik ben ook wel klaar voor de volgende les," zeg ik "te minste, als het niet zo chaos is als de vorige les,". Vervolgens vraagt ze naar mijn naam.
"Mijn naam is Mimmi," zeg ik glimlachend "wat is jouw naam?".
‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina