• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    James McBrian



    "Oh." Ik was stil. Ik vertrouwde het niet, Taavi en Aiden samen. Aan de andere kant wist ik wat er was gebeurt hiervoor. Ik denk dat ik misschien me niet druk hoef te maken. Ik bedoel maar, Taavi kwam net serieus schoonmaak spullen halen en keek alsof ie liever mensen niet onder ogen kwam. Ik was al klaar met de bar, het was nu een kwestie van tijd doden. "Weet je al wat je gaat doen vanavond?" Evan was meestal wel een man met een plan. Dus ik nam aan dat dat nu ook wel zou zijn. Ik streek met mijn hand door mijn haar. Het zou vanavond rete-druk worden. De laatste tijd waren de dragavonden sowieso drukker, maar we hadden vanavond veel optredens en het was close to Milkshake festival. Dat betekende helaas veel vrouwen. Ik rolde met mijn ogen. Maar gelukkig ook genoeg leuke jongens. Drag-events trokken de twinks. En na alle drama van vandaag had ik een goede bottom nodig. En als het Aiden niet werd, kon ik vast wel een van zijn fans doen. Ik hoefde maar te laten merken dat ik met hem geassociate werd. Leven van zijn fame. Daarnaast wilde ze sowieso vaak wel een stukje James. Ik richtte me terug op Evan. "Denk niet dat ik vanaf de bar vanavond veel mee zal krijgen van de show helaas." Ik grinnikte. "Volgensmij zeiden ze dat er al zo'n 150 kaartjes de deur uit waren in de tweede week.. Volgensmij past dat hier al amper binnen? Of ben ik zo slecht met nummers." Ik lachte. "Ga je erna nog gewoon uit of ben je gelijk weg/"


    We're all mad here.

    Taavi Francuski



    Ik beet op de binnenkant van mijn wang om mijn kreunen in te houden en probeerde Adore door wazige ogen aan te kijken. Ik zette mijn handen in d'r haar en begon het ritme te bepalen. Ik had meer nodig en bewoog wat sneller dan toenet. Ik legde beide handen aan de zijkant op Adore's gezicht en begon zelf wat meer op en neer te bewegen en haar hoofd op een plek te houden. Ik hiel van Adore's lippen maar ik kon er niet tegen dat ik ergens al de hele dag naar uitkeek en het nu niet kon hebben. Ik wilde Aiden. En dan bedoel ik niet Adore zonder make-up. Ik wilde zijn lichaam. Ik beet op mijn lip en kreeg een idee. Ik wilde meer contact en keek naar de klok. Ik bedacht me dat ik waarschijnlijk niet heel lang nodig had, dus dit moest makkelijk lukken. Ik voelde me terug de dominante hand nemen en duwde Adore's hoofd ietswat naar achter zodat mijn erectie vrij was. "Shit." Ik staarde hijgend in twee prachtige ogen. Ik likte langs mijn lippen en trok Adore recht. Ik draaide de mermaid om en zorgde dat ze op haar armen leunde. Ik wist hier nog wel het een en ander te vinden en trok de la in de buurt open om een condoom eruit te halen. Voor wassen was natuurlijk geen tijd meer. Ik kuste Adore's nek. "Ik wil je." Fluisterde ik terwijl ik de sproetjes op d'r schouder kuste. Ik beet het condoom los en deed het vliegensvlug om. Mijn handen grepen terug naar de heerlijke billen die ik al veel eerder en vaker vast had gehad vandaag. En ik trok ze uit elkaar. Ik wachtte op toestemming en staarde Adore in de spiegel aan. Mijn hele lichaam verlangde naar dit contact.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik ging mee op Taavi zijn tempo. Steeds dieper en sneller dus. Aan zijn gezicht was duidelijk te zien dat hij het moeilijker kreeg, maar opeens was het ook afgelopen. Hij trok mijn gezicht weg en vol verbazing keek ik Taavi aan, maar ik had kunnen weten wat hij van plan was. Voor ik het wist stond ik met mijn kont naar achter en mijn ellebogen op het bureau. Tuurlijk, hoe kon het ook anders. Lachend rolde ik met mijn ogen. 'Gebruik me maar weer.' Grijnsde ik zogenaamd beledigd naar Taavi zijn spiegelbeeld. Het was maar te hopen dat ik hier zelf niet te opgewonden van werd. Want dat kon ik echt niet gebruiken. Ik kon dit eigenlijk helemaal niet gebruiken op dit moment. En toch gaf ik toe. Het was wel Taavi waar het hier om ging. Mijn seks verslaafd vriend lief. 'Hou je wel wat over voor straks.' Bij het dansen kon hij de op ophol geslagen hormonen goed gebruiken. Ik wiebelde even met mijn kont dat hij kon komen. Wetend dat ik hier toch niet onderuit kon komen. Niet dat ik dat echt wilde. Ik wilde Taavi graag geven waar hij naar verlangde. En op dit moment was dat duidelijk mijj achterste. Nu snapte ik waarom hij wilde dat ik een jurk droeg. Hij hoefde alleen nog maar de rok naar boven te slaan. Gelukkig was ik nog niet getucked en zelfs met de jockstrep hoefde hij verder geen moeite te doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik glimlachtte van oor tot oor. Ik deed de rok van de jurk omhoog en staarde naar de prachtige ronde kont die zich eronder bevond. Ik likte over mijn lippen en keek terug de spiegel in. "Je bent zo fcking heet." Ik trok haar billen ietswat uit elkaar en beet op mijn lip. Ik bleef Adore in de spiegel aankijken. Ik zoog even op mijn eigen wijsvinger, om deze goed nat te maken en wreef zo tussen haar billen door. Ik wilde alles behalve dat het pijn deed. Ik kon me niet lang meer beheersen en pakte d'r bij haar heupen vast toen ik mezelf langzaam maar geheel naar binnen duwde. Ik gooide mijn hoofd naar achter en een lage kreun verliet mijn lippen. Ik liet Adore even wennen voor ik mezelf in en uit haar begon te stoten. Mijn tempo snel opvoerend. Ik staarde haar aan in de spiegel, met open mond. Het spiegelbeeld maakte het alleen maar erger. Het beeld van hoe we hier stonden, in de kleedkamer; Aiden al als Adore was enorm geil. Ik zou dit beeld meenemen naar het podium vannacht, dat zal sowieso goed helpen. Ik sloeg express tussendoor tweemaal op Adore's kont en beet grijnzend in mijn lip. Ik zocht de juiste spot. Ik wist dat Aiden me hierna deels zou haten omdat ik het hem zo moeilijk maakte maar ik vond het stiekem te leuk. Ik zocht naar de zijn prostaat en toen ik die eenmaal gevonden had wist ik mezelf zo te stoten dat ik het steeds raakte. "Oh shit, Adore." Ik legde mijn hoofd naar achter. Ik was op het punt om klaar te komen.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Waar was ik in godsnaam aan begonnen. ik ging dit nooit volhouden zo. Ik kon niet Tucken en Evan zou ons vermorden als hij hierachter kwam. Maar al der gedachtens verdwenen het moment dat Taavi bij me naar binnen drong. Hoe graag ik hem ook wilde aankijken, ik moest mijn ogen dichtknijpen om de pijn zo snel mogelijk te verdringen. Mijn nagels boorde ik mijn handpalmen en een lage grom kwam uit mijn keel. Het duurde gelukkig maar kort, omdat alles nog was opgerekt van eerder deze dag. Taavi was er dus flot doorheen en leek zichzelf verder te verliezen. Ik probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen en het drukkende gevoel in mijn onderbuik te negeren. Iets wat bijna mislukte toen Taavi mijn spot had gevonden. Luid gevloek verliet mijn mond en ik had de neiging hem een trap naar achter te geven. 'Schiet op, klootzak!' Ik hield dit echt niet meer lang. Ergens wist ik dat hij het expres deed en hij verdiende het nu echt om een klap te krijgen. Hij wist hoe belangrijk Adore voor me was en alles daarom heen. Vel zocht ik zijn blik in de spiegel, maar mijn gezicht vertrok meteen zodra hij de goede plek weer raakte. Ik liet mijn hoofd zakken en beet op mijn bovenarm om de kreun tegen te gaan. Dit was echt niet goed. De pijn in mijn onderbuik werd erger mijn nagels kraste in het bureau blad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    Het aanblik van Adore zo op de tafel duwde me over het randje. Ik kwam luid klaar. Ik trok terug en rolde het condoom af en gooide deze in de prullenbak. Ik liet Adore even uit hijgen en streelde liefdevol over haar rug. Ik keek naar de klok. Ook al had Aiden elke reden om mij te haten voor wat ik hem nu had aangedaan, hij had nog tijd zat. De deuren gingen vanavond namelijk een halfuur later open dan normaal. Ik kuste over Adore's ruggengraat. "Je hebt nog iets minder dan een uurtje voor de deuren open gaan en ik ben helemaal van jou. " Ik probeerde het goed te praten. Ik bedoel, Evan was nog voor Adore dus ze had tijd zat. Ik beet op mijn lip en zorgde dat Adore naar me draaide. Ik was al op mijn knieën gaan zitten. Ik drukte zachtjes kusjes op dr lies. "Weet je zeker dat ik je nergens meer mee kan helpen." Ik staarde naar de toch wel zichtbare erectie en likte langs mijn lippen. Ik keek Adore onschuldig aan. Ik wist dat dit mijn schuld was, en dit kreeg Aiden nooit getucked, maar daar hoopte ik op. Zolang was toch niet meer nodig voor de Adore transformatie. Mijn bezwete lichaam maakte niet uit, eigelijk maakte het voor niemand uit. Zodra je eenmaal in de zaal stond als de avond begonnen was zweette je letterlijk binnen 2 minuten. We moesten echt meer airco's aanschaffen. Ik bleef naar boven kijken als braaf jongetje dat verdere instructies verwachtte.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Mijn borstkas ging heftig op en neer en vel keek ik Taavi aan, nadat hij me had omgedraaid. Ik had het niet kunnen tegenhouden. Mijn achterste rusten tegen de make-up tafel. Met mijn hand veegde ik wat spullen opzei, waarna ik mezelf erop zetten. Het was Taavi zijn schuld, nu ging hij het maar goed maken ook. Ik zetten een voet op Taavi, die al op zijn knieen was gezakt, zijn schouder en beet op mijn onderlip. Mijn rok was weer omlaag gevallen door de zwaartekracht, maar deze trok ik langzaam weer omhoog. 'Wat denk je zelf.' Ik boog mijn bovenlichaam voorover en legde een hand op Taavi zijn wang. 'Meisjes hebben geen erectie van zichzelf weetje.' Ik blies mijn adem tegen zijn lippen en pakte met mijn andere hand de zijne beet om deze naar mijn erectie te brengen. 'Voel dan wat je met me gedaan heb.' Mijn lippen raakte op een millimeter zijn lippen niet en dat gingen ze ook niet doen. Ik sloeg mijn ogen naar hem op en raakte hiermee zijn huid met mijn wimpers. Welke nu een stuk langer waren, omdat er een paar neppen op waren geplakt. Ik duwde zijn hand tegen mijn erectie en beet op mijn eigen lip. Mijn hand gleed via Taavi zijn wang naar zijn achterhoofd en met mijn voet duwde ik tegen zijn schouder aan, om hem naar beneden te duwen. Mijn andere hand legde ik in zijn nek en met mijn vingers gleed ik door zijn haar heen. Ik ging niet eens nog iets zeggen. Hij moest het maar gewoon doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Ik staarde naar de grote paal van Aiden. Mijn tong ging langs mijn likken en ik was blij en trots met hoever ik Adore had gekregen. De manier hoe Adore sprak maakte het moment nog veel intenser. Ik voelde haar erectie toen ze met haar hand de mijne erop duwde. Ik slikte. Het voelde alsof ik wilde kreunen terwijl het haar kruis was. Mijn mond hing half open en ik bleef staren naar hoe mijn hand over de erectie bewoog. Al snel voelde ik de druk op mijn lichaam richting Adore's erectie. Ik wist wat we te doen stond en plaatste mijn lippen rond haar penis. Ik begon in rustig tempo te zuigen en mijn hoofd te bewegen. Tijdens het zuigen bleef ik haar met mijn tong betasten. Ik staarde naar boven en hoopte dat Adore nu blij met me was. Ik probeerde heel Adore in mijn mond te nemen en gagde op de paal. Toch bleef ik hem in mijn keel houden om te pleasen. Ik trok mijn hoofd na te lang zonder genoeg adem te zijn terug. En beet op mijn lip. "Please fuck me." Ik keek Adore smekend aan. Ik wilde niks liever dan keihard gepakt worden door de enige echte Adore Delano. Ik bleef me geintimideerd voelen en dat maakte me geil en tegelijk een onderdanig sletje. Ik keek naar de grond als een prooi zat ik daar. I. Ieder geval, ik hoopte nu gezien te worden als een prooi. Ik wilde verslonden worden. Gestraft voor war ik Aiden had aangedaan.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Mijn hoofd hing in mijn nek en mijn ogen waren dicht geknepen. Ik had mijn ademhaling niet meer onder controle en gepiep verliet mijn keel. 'Fuck.' Ik gaf automatisch het goede tempo aan mijn mijn handen en had de neiging Taavi nog verder op me te duwen. Ik kon me gelukkig inhouden. Wetend dat, dat niet ging lukken. Mijn ogen schoten open zodra Taavi terug trok en met samen geknepen ogen keek ik hem aan. Dat liet ik me echt geen twee keer zeggen. Ik trok Taavi omhoog en zonder waarschuwing planten ik mijn lippen op die van hem. Vol overgaven starten ik een zoen en werkte ik me zonder mijn lippen van de Zijne af te halen van de make-up tafel af. Mijn handen klemde om zijn heupen en zo draaide ik ons om. Dit keer was het mijn beurt om een condoom te pakken. We wilde natuurlijk niet dat straks iedereen naar een smerig achterwerk zat te kijken omdat er wat uit was gelopen. Ik tilde Taavi op de tafel, die precies de goede hoogte had en duwde hem zo dat hij op zijn onderrug zat. 'Owjah, even voor de duidelijkheid, hier betaal je dus niet de neukbuurt van net mee af.' Ik likte even verleidelijk langs mijn lippen, waarna ik de condoom verpakking open schuurde met mijn tanden en het ding rond mijn erectie rolde. Ik duwde een Taavi's benen over mijn schouders heen, zodat alles goed vrij was greep naar zijn achterwerk die ik masserde en wat uit elkaar trok als teken dat ik er klaar voor was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Ik hield van deze kant van Aiden, ik weet nuet of het Adore was maar zijn dominantie nu was erg opwindend. Ik begon Adore uitbunding terug te zoenen en legde mijn armen rond haar nek. Ik voelde hoe ik ruw op de tafel werd geduwt. Ik wilde iets antwoorden op de statement maar besloot me in te houden. Ik knikte enkel dat ik het begreep. Ik wilde geen tegengas geven. Op dit moment zou ik alles dien wat Adore van we zou verlangen. Ik merkte hoe mijn been plots over haar schouder werd geworpen en een zachte mrehn verliet mijn keel toen ze mjjn billen uit elkaar troj.Ik lag daar exposed met mjjn ass voor Adore. Ik beet op mijn lip. Alsof ik opnieuw gekeurd werd. Ik kon er niks aan doen maar se ogen die op me brandde waren als benzine op het vuur dat mijn opgewondenheid was. Adore was er klaar voor en ik wist niet waar ze oo wachtte. Ik werd langzaam maar zeker ongeduldiger. Ik probeerde mezelf verder naar voor te duwen. Hoeveel pijn de eerste stoten ook zouden doen, ik wilde mezelf opgevult worde. Voelen. Ik schuurde langs de erectie. Ik kon al geen geluid inhouden bij het simpel lamgs schuren tegen Adore's geslachtsdeel. Meer dat dir contact kon ik zelf niet veroorzaken. Ik bleef ruwer schuren om toch zoveel mogelijk fysiek contact te houden. "Alsjeblieft." De woorden waren smekend. "Ik wil je in me," de woorden stroomde uit mijn mond. Ik keek terug in haar ohen. "Adore."


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik boog me voorover en kuste Taavi zijn borstkas. Gewoon omdat ik niet bij zijn lippen kwam op dit moment. Mijn ogen waren naar hem opgeslagen en nouw hield ik zijn gezicht in de gaten op het moment dat ik tergend langzaam bij hem naar binnen duwde. Ondanks dat hij nog wat hol was van eerder vandaag, waren de eerste stoten nooit leuk. Zodra ik de warmte om mijn lid voelde en de strakheid die ermee gepaard ging sloeg mijn mond open en kreep ik mijn ogen even dicht. Mijn adem bleef hangen en zodra ik mezelf herpakt had verliet een piep mijn keel. Godverdomme, wat voelde dit goed na al dat getrijter. En halve opgewonden momenten. Een hand greep naar Taavi zijn schouder en de andere klemde om zijn heup. Ik liet hem wennen, maar zodra dat gebeurd was, hield ik mezelf niet meer. Ik bouwde langzaam op, maar bereikte al snel het moment dat ik Taavi bij elke stoot verder op me probeerde te duwen. Het had allemaal veelte lang geduurd. Mijn hoofd sloeg ik in mijn nek, maar ik weigerde mijn blik ban Taavi zijn gezicht af te halen. Er kwam enkel nog gescheld en gekreun van over mijn lippen vandaan en meer kon ik dan ook werkelijk niet meer uitbrengen. Ik voelde mijn buik al samen trekken maar probeerde het nog even uit te stellen. Ik wilde niet nu al klaar zijn. Maar het feit dat het allemaal zo lang geduurd had, maakte dat ik te strak stond. Ik had nog een paar diepe harde stoten nodig, tot ik mezelf tot het hoogtepunt voelde komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Eindelijk voelde ik mezelf binnen gedrongen worden. Een luide kreun kwam naar boven en ik zette mijn nagels in Adore's armen. Het voelde akelig en geweldig tegelijk. Ik kneep mijn ogen samen en hijgde door mijn openhangendr mond. "Oh fuck, ja.." Ik begon zachtjes terug te bewegen. Hoeweel Adore nogsteess groot was voor mijn nauwe gaatje voelde ik mezelf oprekken en voelde ik het genot overwinnen. Dat mocht ook wel eant Adore's stoten waren indertussen al wat harder geworden. Mijn ogen staarde naar de dragqueen tussen mjjn benen. Door mijn been un d'r nek keam ze extra diep. Ik legde me hoofd verder achterover en bleef in haar armen krassen. Ik probeerde woorden van motivatie te roepen maar het bleef voornameljjj bij veel gekreun, gevloek en ge-"adore". Ik klemde mijn andere been km de heuoen van Adore en probeerde zo nog dieper te duwen. Ik kreeg amper adem en genoot van elke aanraking. Ik merkte dat het bijna over was. Ik lag hijgend en bezweet starend naar de liefde van mijn leven. Ik probeerde me iets rechter te zetten en hing nu met een arm im Adore's nek. Ik bleef kreunen en kneep mijn ogen weer dicht. Shit. Wat was dit lekker. Adore gaf ineens diepere stoten en ik merkte dar ze bijna ging komen. Het voelde zo fijn. "Oh fuck ja, ga door." Ik hijgde hard uit en merkte dat Adore klaarkwam. Ik liet me vermoeid terug op de tafel vallen. En ademde even zeaar uit. Ik had mijn ogen dicht. In mijn postorgasme had ik niet door dat de volgende woorden die ik zou zeggen ervoor zouden zorgen dar ik met rode wangetjes Adore niet meer durfde aan te kijken en lag te hopen dar ze niet gehoord waren."Dankjewel meester."


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Nog helemaal in extase reed ik mezelf uit, waarna ik langzaam terug trok. Ik deed enorm mijn best om mijn ademhaling terug te vinden en haalde Taavi zijn been uit mijn nek, om hem recht te kunnen trekken. Verbijsterd keek ik de al net zo hijgende jongen aan, maar kon niks anders dan in de lach schieten. 'Het is meesteres voor jou.' Grijnsde ik lachend. Ik gaf hem een klein plak kusje, waarna ik de condoom afrolde, er een knoop in legde en hem weggooide. We moesten ze vuilniszak straks maar verschonen voordat er weer rare blikken kwamen. Nog wat uitgeput vouwde ik mijn armen rond Taavi zijn nek en streelde ik zachtjes het vastgeplakte haar van zijn voorhoofd. 'Ik hou van je.' Tientallen kleine kusjes volgde. Ik meende het. Of ik nu Aiden of Adore was. Taavi bleef mijn schatje. 'Maar ik wil niet vervelend doen. Maar je zit voor me beeld.' Doelde ik op de spiegel achter hem. Want hoe lang ik ook van hem wilde blijven genieten. Ik was nog niet klaar. Ik trok mijn jockstrep terug omhoog en zou eerst mijn lippen en pruik doen, voordat ik ging Tucken en een panty aantrok. Gewoon omdat alles nogal gevoelig was op dit moment daar beneden en het na niet fijn was alles naar achter te trekken. Dat soort dingen leerde je in de loop der tijd wel. Ik liet mijn rok zakken en hees mijn jurk goed. Nog een kusje en alsof er niks gebeurd was richten ik me op mijj puik. Ik ging voor blauw vanavond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Ik bleef een beetje beschaamd over mijn woordkeuze maar kon er gelukkig wel om lachdn. "Sorry, Meesteres." Ik glimlachre. Ik genoot van Adore's nazorg. Ik voelde gewoon de liefde tussen ons. Ik humde genietend toen ze door mijn haar wreef en haar lippen op mij duwde. Ik glimlachre breed en had mijn ohen gesloten. "Ik ook van jou, heel heel erg." Ik kon voor eeuwig zo liggen. Maar dat mocht helaas niet. Ik zette me recht en verplaatste van de tafel naar de bank. Ik deed geen moeite om me aan te kleden. Mijn lichaam had voor vanavond even rust nodig. Ik was op. Ik keek vanaf de bank naar Adore en glimlachtte. Ik genoot van haar bezig zien. "Ik heb nu al zin in na de show. En in de show." Ik was echt excited om vanavond Adore weer te zien optreden en tegelijk keek ik uit naar het moment dat ik weer met Adore kon knuffelen, vrijen of waarschijnlijk mijn sexuele needs uitoefenen. Ik grinnikte. Ik sloot even mijn ogen. Ik was oprecht gelukkig. Ik wilde niets anders dan gewoon genieten van de aanwezigheid van Adore. Daarnaast was ik ook trots. Iedereen zou vanavond kijken naar mijn Adore, mijn Aiden. Iedereen wilde op de foto met mijn vriendje. Of hopen op een hook-up met mijn lover. Ik glimlachte. "Waar heb ik jou ooit aan verdienr." Het was natuurlijj meer tegen mezelf maar maakte niet uit. Ik lachte hardop. "Weetje zi'n dominatrixsuit is dsr niks voor jou?"


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was geconcentreerd bezig met mijn pruik vast te zetten zodat hij niet zomaar af zou vallen. Met het puntje van mijn tong tussen mijn tanden staarde ik in de spiegel terwijl ik alles op zijn plek trok. Ongeloofwaardig keek ik Taavi aan in de spiegel en schudden ik lachend mijn hoofd. 'Ik ben punk rock. Geen seksmachine.' Grijnsde ik. Tuurlijk was ik niet de schoonste en onschuldigste die er rond liep, maar ik was geen violet die in zulke dingen liep. Ik bewoog een keer wild met mijn hoofd om te kijken of mijn pruik bleef zitten en toen dat het geval was, zetten ik mijn Mickey Mouse oren op. Ik werkte mijn lippen bij en daarna was het toch echt tijd om te Tucken. En aangezien er geen opgewonden hormonen meer door mijn lijf gierde, deed ik het maar gewoon helemaal. Het duurde even voordat alles op mijn plaats zat en draaide me daarna grijnsend met de tape naar Taavi. 'Zullen we jou ook doen vanavond?' Vroeg ik onschuldig, terwijl ik drijgend op hem af liep. Gewoon om te pesten, want ik mijn ooghoek zag ik een panty, dus storte ik mezelf al snel daarop. maar eerst trok ik een schone string aan. Ik hees mezelf in de panty en stapte daarna ik een paar veelte hooge pumps. Vrolijk draaide ik een rondje voor Taavi. 'En goed gekeurd.' Ik lachte onschuldig mijn tanden bloot. Ik vond het geweldig om Adore te zijn en voelde me dat ook meteen helemaal in mijn element.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''