• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Taavi Francuski

    Ik had mijn ogen nog gesloten tot ik iets over mij tucken hoorde. Ik trok een wenkbrauw op en opende beide ogen. Mijn oog viel op een dreigende adore met tape die op me af kwam. Ik zette me recht. "Oh nee, jij komt daar voorlopig niet meer in de buurt. Mijn publiek heeft me graag meaty." Ik gaf hem een luchtkusje en besloot dat ik mijn jock maar weer eens aan moest trekken. Ik bekeek mezelf even in een grote spiegel. "Volgensmij kan de eerste rij straks lekker bij me naar binnen gluren joh." Ik lachee en staarde naar Adore. Mijn lach veranderde naar een zachte glimlach en ik sloef mijn armen langs achter om haar middel. "Je bent prachtig. Helemaal goedgekeurd." Ik drukte een zacht kusje op haar schouder. Ik begon grappend tegen Adore te dansen. Ik had zin in de avond. Het beloof nu l goed te worden. Ik deed mijn haar nog een keer goed en drukre toen vlug een kus op Adore's lippen. "yes beautiful. Zo trots op jou." Ik kroelde haar als een malloot. Straks lekker dansen, genieten van bae en dan zat worden en hopen dat ik bij een bepaald jemand jn bed beland. Ik was over mijn oren verliefd op beide Adore en Aiden. Ik pakte haar hand vast en wreef erover met mijn duim. Ik glimlachte en trok haar dichterbij. Sterker nog ik trok haar op mijn schoot toen ik besloot mezelf terug de bank te laten zakken.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Lachend liet ik me bij Taavi op schoot trekken. Ik draaide me een kwartslag in zijn armen. zodat ik hem aan kon kijken. Ik schopte mijn hakken uit en trok mijn voeten op de bank. Mijn vingers gleden over Taavi zijn bovenarmen en gelukzalig keek ik hem aan. Mijn lach viel werkelijk niet meer van mijn gezicht af te slaan. 'Ik weet niet welke nummers ik vanavond moet doen.' Begon ik uiteindelijk. Ik had er nog totaal niet over na gedacht en dat werd nu wel hoog tijd. Aangezien ik me op het moment enorm goed voelde, zouder het waarschijnlijk nummers worden als Take me there en party. Gewoon omdat ik zin had om helemaal uit mijn dak te gaan. Maar voordat ik dat ging doen, moest ik mijn nicotinepeil weer even opbouwen. Ik kroop van Taavi zijn schoot af en stapte weer in mijn pump. 'Kom, we hebben een dubbeldate met nico en tine.' Lachte ik onschuldig, waarna ik mijn handen naar de jongen op de bank uitstak. Ik trok hem zonder te wachten recht, gristen zonder te weten van wie ze waren, een pakje sigaretten die op de make-up tafel lag mee. 'Hi.' begroeten ik de twee aan de bar met een luchtkusje. 'Gaan jullie mee roken?' Dat ik op dit moment James automatisch ook mee vroeg, kon me niet eens meer zoveel schelen op dit moment. Zelfs niet na onze aanvaring vandaag. Ik was nu Adore en ging me niet meer bezig houden met Aiden zaken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Ik trok een klein pruillipje toen Kellin zei dat we niet naar het strand konden gaan. Ik was graag op het strand en in de zon, al had ik er heel weinig tijd voor. Ik racede van hot naar her, wat in principe niet zou hoeven, en had nooit veel tijd om echt in de zon te liggen. "We kunnen ook vannacht naar het strand, als ik de club af heb gesloten. Dan zijn er ook geen touristen meer." Ik vond het wel een prima idee. Geen toeristen, wel lekker warm zand en gezelligheid. Misschien dat ik ergens nog een fles tequila vandaan toverde, of er een van onder James' neus van de bar gapte. De warmte van de andere jongen tegen me aan deed me goed, al werd ik er ook vrij slaperig van. Ik kroop nog iets tegen hem op, tot ik hem hoorde mompelen en geeuwen, waardoor ik een korte grinnik liet horen. "Wil je een shotje? Misschien helpt het je door de nacht. Ik zou het namelijk heel jammer vinden om je vanavond niet op de planken te zien staan." mompelde ik terug, zonder aanstalte te doen tot opstaan. Als hij echt wilde zou ik het wel pakken, maar anders lag ik wel lekker. Dit was in elk geval zo, tot de klok aan de muur mijn aandacht trok. De club ging binnen afzienbare tijd open, en ik moest mijn apenpakje nog aan en daarheen. Nu had ik in de club er ook een hangen, maar ik kleedde me liever thuis om. Dat was de reden waarom ik uiteindelijk, met veel tegenzin, rechtop ging zitten en opstond. "De drank staat in het linker bovenkastje in de keuken. Ik ga intussen even mijn clownspak aantrekken voor vanavond." Mijn uniform vond ik helemaal niets, het had niks persoonlijks, maar het hoorde erbij, dus ik slofte maar naar mijn slaapkamer om het aan te gaan trekken.


    Bowties were never Cooler


    Evan Hunter James || Tawni
    James ging gelukkig niet verder over Aiden en Taavi, maar sneed een ander onderwerp aan. Ik had meestal een plan, maar dat hele gedoe en alle gebeurtenissen van vandaag hadden dat door de war geschopt. Ik haalde dus maar mijn schouders op en keek hem aan. "Ik ga zo mijn make-up doen en dan zie ik wel." Hij dwaalde wat weg, wat mij de tijd gaf om iets te bedenken. Ik had hier een aantal dingetjes hangen, maar had vandaag wel zin in shorts in plaats van in de rokjes die ik meestal droeg. Toen James begon te praten, en mijn concentratie brak, had ik gelukkig al weer iets van een idee wat ik vanavond zou doen. Ik grinnikte bij zijn woorden. "Er zouden er hier 250 in moeten passen, maar dan zal Bat echt moeten duwen. Wel lekker dat het zo vol is, want voor twee of drie man optreden is ook niet helemaal geweldig." Ik haalde een hand door mijn nu nog korte haren, voor ik verder ging. "Ik ga meteen weg. Morgen wordt een hele lange reisdag en ik wil niet eens weten hoe vroeg ik mijn bed uit moet. Een andere keer blijf ik echt." Precies op dat moment verschenen de doerakken uit de kleedkamers weer. Aiden, die al compleet in Adore was veranderd, begon over roken, maar zelf had ik nu echt mijn tijd nodig om mezelf om te toveren. "Nu jullie klaar zijn kan ik eindelijk beginnen." zei ik, voor ik ze beiden een handkusje blies om vervolgens de kleedkamers in te lopen. Ik begon aan mijn gezicht, zware ogen en lange wimpers, maar rustig qua kleur. Zoizo hield ik daar niet zo van. Ook mijn lippen en contouren moesten eraan geloven. Het kostte altijd best wat tijd en veel make-up, maar het was het wel degelijk waard.


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski


    Ik schoot in de lach door de geweldige woordgrap en rolde lachend met mijn ogen. "Zo slecht weer dit." Vrijwillig liet ik me mee sleuren maar voordat ik Adore me mee liet trekken trok ik snel mijn eigen mesh shirt van de bank mee. Ik trok het over mijn hoofd. Ik was nog niet klaar om op te treden. Het punt van teaden was dat je niet gelijk in je laatste kledingstuk stond. Dat kon wel als je gewoon als bijdanser was, maar shit ik ben geen 'sideshow'. Ik volgde de prachtige queen en staarde rond in de bar. Twee personen die ik liever voorlopig niet tegenkwam. Ik zuchtte maar niet opvallend en keek een beetje meer om hun heen dan nar hun toe. Gelukkig deed Evan gewoon normaal, naja normaal wel met onderliggende grap. Ik glimlachtte. "Succes schat, zolang ik zo maar binnen kan zonder trauma." Ik grinnikte. Ik vroeg me af of Evan het met James had gedeeld, maar dat zal wel niet aangezien deze rustig aan de bar zat. James stond op. "Ik kan best een peukje gebruiken voordat de hell weer begint." De normale toon en houding van James voelde vreemd en ik vertrouwde het niet. Ik knipperde even. "Okay, leggo!" Ik leidde de groep naar buiten en stak daar een peuk op. Het was niet de usual spot maar de nooduitgang die richting het steegje ging. Zo konden we tenminste nog rustig staan, aangezien we anders gelijk aangerand worden door een horde fans. Hier kon er zo nu en dan een langskomen, maar ik had geen zin om in de rokersruimte te zitten als het buiten dit lekkere weer was. Toch had ik dat misschien beter wel gedaan aangezien ik van mijlenver al het groepje obsessed Adore fans spotten. Ik grinnikte.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Pas toen Evan het roken afsloeg en James instemde, besefde ik me wat ik gevraagd had. Godverdomme, dat had ik weer. Ik trippelde achter Taavi aan naar de nooduitgang. Hier rookte we altijd net voor de show. Ik hield de deur open voor James en zodra we buiten stonden stak ik meteen een sigaret op. Ik leunde tegen de muur en rolde de sigaret tussen mijn vingers. Ik wist mezelfs even totaal geen houding aan te geven zo met James erbij. Ik deed er dan ook alles aan om hem niet aan te kijken. Ik had dan wel voor Taavi gekozen. Dat wist James nog niet en daarbij maakte zijn aanwezigheid me nog altijd nerveus. Helemaal omdat Taavi er ook bij was. Dus ik was ergens enorm opgelucht dat er wat fans langs de steeg liepen en ons opmerkte. Zo kon ik me meteen daar op richten. Het waren twee meisjes en een jongen die enorm enthouiast op me afkwamen. Een knuffel aanval volgde. Een enorme lach sierde mijn lippen. Dit was precies de reden waarom ik zo van mijn werk hield. Liefdes verklaringen en complimentjes gingen over en weer en foto's konden natuurlijk niet uitblijven. 'Ik zie jullie vanavon!' Ik zwaaide ze even na toen ze de steeg weer uitrende en draaide me weer naar de twee jongens. Onschuldig glimlachte ik alsof er niks was gebeurd en nam ik nog een hijs van mijn sigaret.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James McBrian



    Dit was wellicht de meest ongemakkelijke rookpauze ooit. Mijn ogen gleden over Taavi en balde een vuist. Ik kalmeerde mezelf. Ik probeerde een goede indruk op Aiden te houden. 'Laten zien dat ik veranderd was'. Ik staarde een beetje verveeld naar de fans die voorbij kwamen. Aiden lachtte nu misschien nog maar ik wist dat de rust nu snel voorbij was. Ik zag dat Taavi dat ook begreep. Ik nam een hijs en hoorde al de woorden. "Ja ze staat daar!" Al snel kwamen er wat meer koppies om de hoek kijken. "Omg Adore!" Een horde aan fans, nouja dat is overdreven maar toch wel wat mensen kwamen aangelopen. Hopelijk zouden er niet te veel komen want dan moesten Taavi en ik nog Bat's baantje overnemen zometeen. Ik liet me tegen de muur zakken tot ik werd opgemerkt. "Oh mijn god, jij bent James toch? Jullie zijn zo leuk samen!" Ik grinnikte. En kinkte enkel. Ik staarde naar de verveelde blik van Taavi die met zijn ogen rolde. One up, bitch. Ik besloot een gesprek te beginnen met de desbetreffende fan. Taavi had ondertussen ook al een random gesprek aangeknoopt over of ze er zin in hadden. En, ik wist niet hoe het mogelijk was maar blijkbaar waren er toch hardcore Taavi-fans. Homojongens die op hem geilde waarschijnlijk en daarom naar al zijn shows kwamen. Terwijl de fans met hun idolen op de foto's gingen stond ik als barman met opgetrokken wenkbrau
    w. Gelukkig, begonnen de "Jadore-shipper' al snel om foto's met mij te vragen. En een van de snotneuzen begon Adore uit te horen over ons. Ik keek grijnzend.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ergens had ik beter moeten weten. Als er drie waren, waren en waarschijnlijk meer. Ik had moeten vragen of ze het niet door hadden willen vertellen. Niet dat ik niet van al deze mensen hield. Want hij zorgde ervoor dat ik dit kon blijven doen. Maar de show ging straks beginnen, dus ik had gehoopt op nog even wat rust. Maar al snel stond het steegje vol. Ik keek af en toe naar Taavi en James die ook hun nodige aandacht kregen en bleef glimlachen. Tot iemand vroeg naar mij en James. Ik slikte even en probeerde mijn glimlach terug te vinden. Ik keek heel even naar James en zuchten. Ik richten me weer op de jongen die de vraag had gesteld. 'Hij heeft me gedumpt.' Meer worden ging ik er niet over zeggen. Ze hoefden niet alles te weten. De reden dat ik ook nog niks over Taavi zei. Ik wilde niet dat iedereen zich er mee ging bemoeien. Mensen vonden het altijd nodig overal hun mening over te geven, al kende ze je niet. En daar had geen zin in. Ik ging nog met mensen op de foto. Deelde hier en daar een knuffel uit en rookte ondertussen mijn sigaret op. Ik gooide de filter weg en zorgde dat ik niemand had overgeslagen. 'Ik zie jullie allemaal straks!' Glimlachte ik. Ik keek even naar Taavi en James, maar zei niks. Ik ging niet op ze wachten, want dat betekende dat er nog meer mensen konden komen en ik wilde even rust voordat ik het podium op moest. Ik moest immers nog verzinnen welke nummers ik ging doen. Ik liep achter de bar en pakte een fles Bacardi om voor mezelf een baco te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    Ik grinnikte om de fans, maar was al snel verveeld met de Jadore-shippers. Ik rolde mijn ogen en knoopte een gesprek aan met een paar van de jongens. Ik stond wat tegen de muur. Ik kreeg een compliment voor mijn billen en bedacht me nu pas dat ik in mijn jock hier stond. Ach ja, ik zou zo toch zo binnen hetzelfde staan. Ik lachte en nam wat foto's met de gasten. Ik moest er om lachen. Ik hield van mijn zogenaamde 'followers'. Het was altijd fijn om volop complimenten te krijgen. Ik staarde tussendoor soms naar Adore. Ik glimlachte zachtjes en gaf een knik toen ze naar binnen liep. Ik nam afscheid van de groep en bedankte ze voor de gezelligheid waarna ik ook naar binnen liep. James maakte zich ook los van zijn nieuwe groupies en volgde me. "Well, dat was gezellig." Ik lachte en staarde naar Adore. Ik wist niet goed hoe ik me nu moest gedragen. "Ik ben me even verder omkleden babes." Ik liep naar de kleedkamer en besloot voor een leuke look. Ik staarde naar Evan die zijn make-up deed. "Hey mop, lukt het?" Ik grinnikte. Ik pakte wat spullen en besloot dat ik het wist. "Beter zijn Bat en Kellin zo terug, we meoten echt snel opengaan. Het gebouw is serieus helemaal omsingelt zonder uitsmijter. " Ik lachte hardop. Het was best bizar hoe druk het was en hoe het toch wel gecontroleerd bleef. Er was volgensmij niks gebeurt, zelfs met Adore buiten.


    We're all mad here.

    James McBrian



    Ik voelde wat ongemak toen Aiden ineens meldde dat ik het had uitgemaakt. Ik werd gelijk ondervraagt door de wild fans hier. Ik grinnikte. "Tja, soms maakt een mens domme fouten." Ik lachte en had een groep trouwe volgelingen erbij gekregen. Ik gaf mijn insta en beloofde ze terug te volgens. As if. Ze begonnen van alleste vragen over onze verleden relatie. Ik besloot wat antwoorden te geven niet alles. Ineens kwamen de bedtime vragen. Een, onschuldig lijkend meisje begon ineens. "Wie was de top?" Ik lachte hardop. "Kijk naar mij. Ik ben de obvious top." Ik knipoogde. "Jongens het was gezellig! Tot strakjes. Ik sta aan de beneden bar, kom gezellig langs voor een praatje en een drankje." Ik nam afscheid an mijn nu al favoriete fans van Adore. Er stonden waarschijnlijk ook wat haters tussen nu p mij maar die kregen nul aandacht. Ik volgde Taavi het gebouw in en zag Aiden aan de bar. Ik gaf zero fuck over Taavi die zich ging omkleden. Zodra hij uit zicht was besloot ik mijn keel te schrapen. "Hey Princess." Ik liep achter de bar. "Need some help." Ik stond dicht op Aiden te kijken die aan het inschenken was. Ik glimlachte. "Het is heel eerlijk gezegd lekkerder als je net iets meer van de bacardi erin doet." Ik knipoogde en besloot voor mezelf een pilsje te pakken. "Al enig idee wat je gaat doen vanavond?" Ik ging op de bar zitten. Mijn ogen gleden over Aiden.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik volgde Taavi met mijn ogen. In de hoop dat hij ze voelde branden en hier bleef. Ik wilde niet alleen zijn met James. Maar Taavi verdween gewoon de kleedkamer in en James verscheen achter me. Ik kneep hard in de bacardi fles om mezelf onder controle te houden en schonk snel de cola in mijn glas. 'Ik kan prima zelf mijn drinken inschenken, dankje.' Ik hoopte niet dat mijn stem mijn zenuwen veraden. Ik bleef tegen de bar aanstaan en negeerde het feit dat hij me nu al dronken probeerde te voeren. Ik keek James pas aan toen hij op de bar ging zitten en nam snel een slok. 'Ik denk i can't love you.' Ik wilde het niet ongemakkelijker maken dan het al was, maar ergens hoopte ik dat hij de hint begreep. Al hield ik wel degelijk van hem. Ik liep om de bar heen en ging op een kruk zitten. Zitten was namelijk een stuk aangenamer met die palen waar ik op liep. Al trapte ik deze gewoon uit zodra ik zat. Ik moest er nog heel de avond en nacht op lopen, dus ik probeerde het altijd zo veel mogelijk uit te stellen. Ik zetten het glas op de bar en rolde het tussen mijn handen. Ik keek James zwijgend aan en nam ook geen initatief om verder een gesprek te starten. Ik zou namelijk niet weten waar ik het met deze jongen over moest hebben. bamg dat het of weer zou eindigen als eerder vandaag, of ik een scheld partij. Het moest een van de twee zijn en in beide had ik geen zin.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James McBrian



    Ik zuchtte want bijna nul response kwam er van Aiden. Tuurlijk moest 'ie dat lied noemen. Ik ging niet te hard er op in en probeerde lief te blijven. "Dat zing je altijd zo mooi." Ik knipoogde en glimlachte. Ik hoopte dat Aiden zich meer civil naar me ging opstellen. Ik rolde even mijn ogen en liep naar achter om mijn werknemersshirt te pakken. Ik trok mijn shirt over mijn oog. Stiekem gaf ik Aiden gewoon een show. Ik keek nar het crew shirt. "Godverdomme, er zit een vlek op." Ik rolde mijn ogen. "Zal nog es vragen of iemand hem kan wassen." Ik liep met het shirt naar achter bar en gooide het shirt in het wasmachine. Ik liep terug de bar in. "Weet jij of ik dat ga redden, wasmachine en droger?" Ik staarde naar Aiden. Wie hield ik voor de gek tho, Aiden en wassen. Ik zuchtte. Ik besloot de bar even af te doen nogmaals om klaar te zijn. Ik keek naar een leeg glas. "Kan ik nog iets voor je inschenken, mop?" Mijn ogen vonden die van hem. Ik beet op mijn lip. "Je ziet er prachtig uit vanavond." Gaf ik toe. Ik liep aan de andere kant van de bar en ging achter em staan. Ik legde Aiden's pruikhaar achter over zijn rug en streelde er door heen. Mijn handen pakte Aiden's schouders vast. "Alsjeblieft babe, kunnen we niet op zijn minst normaal met elkaar omgaan." Ik legde mijn hoofd op zijn schouder.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik wist niet wat het was, maar James irriteerde me. Zelfs in onze relatie was hij nog nooit zo compimentvol en zachtaardig geweest. En toen hij vroeg of ik wist of hij het zou redden om zijn shirt schoon te krijgen wist ik helemaal dat hij een spelletje speelde. Of hij moest zijn doorgedraaid. Ik negeerde het en dronk in een teug het glas leeg. 'Doe nog maar een baco.' Nu wist ik het zeker. Ik ging helemaal lam vanavond. Ik volgde James zijn beweging nauwkeurig en mijn ogen vernauwde toen hij weer dichterbij kwam en achter me ging staan. Ik kneep mijn ogen even dicht en beet hard oo de binnenkant van mijn wang. 'Hou jezelf niet voor de gek.' Ik was er in een keer klaar mee. Ik duwde James van me weg en stond op zodat ik hem aan kon kijken en wat groter over kwam. 'Zeg op. Wat wil je van me? Want we weten allebei dat niet is hoe wij "normaal" met elkaar omgaan.' Ik legde de klemtoon op normaal en maakte aanhalingstekens met mijn vingers. James en ik hadden nog nooit normaal met elkaar om kunnen gaan en dat ging ook nooit gebeuren. Ik was misschien een sufkut omdat ik nog steeds elk moment voor hem zou vallen, maar ik was niet helemaal achterlijk. 'En nee je red het niet om dat shirt te wassen en te drogen. Pak gewoon een andere of blijf lekker in je blote bovenlijf lopen want daar heb je ook geen problemen mee!' Ik had het echt helemaal gehad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James McBrian


    Ik schrok en zette een stap terug van Aiden. "Wow shit, ik probeer mezelf gewoon te beteren. Wie heeft er zand in jouw vagina getrapt man." Ik zuchte. 'Zeg op. Wat wil je van me? Want we weten allebei dat niet is hoe wij "normaal" met elkaar omgaan.'" "Oke whatever Aiden wat ik van je wil." Ik greep hem terug vast en towerde boven hem uit, ik stond boven hem. Ik zette mijn lippen naast zijn oor. "Ik wil dat je je overgeeft aan mij. Dat je gehoorzaamt naar wat ik wil. Ik wil jou. Stop met die tering spelletjes van je, iedereen weet dat we bij elkaar horen. Kom terug bij me." Ik bewoog mijn hand over Aidens lichaam. Ik wist dat hij van de dominantie hield. Ik bewoog me dichter en dreigend tegen hem aan. Ik wist dat ik mijn eigen ramen aan het ingooien was maar ik was klaar met lief doen. "Ik duld niet langer dit gedrag van je Aiden." Ik pakte hem steviger vast en duwde mezelf tegen hem aan. "Jij had anders hiervoor ook nooit een probleem met mij shirtloos in je buurt." Ik greep naar Aiden's kont. Ik blies tegen zijn oor. "Stop jij maar met jezelf voorliegen. Doe niet alsof je dit niet wilt." Ik bewoog mezelf wat tegen Aiden. Ik legde mijn voorhoofd tegen de zijne en mijn hand op zijn wang. "Je wilt me Aiden en ik wil jou, dus waarom ontzeggen we elkaar van dit?" Ik leunde in tot ik een deur achter me dicht hoorde slaan.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Het was beangsitgend hoe James zijn houding plots veranderde. Maar hoe raar het ook was, dit was wel hoe ik hem kende. Ik deinsde achteruit en kromp in elkaar zodra hij me vast greep. Zijn worden kwam niet echt meer bij me binnen en ik wende mijn gezicht af. Mijn handen waren tot vuisten gebald en ik probeerde mijn tranen in alle macht tegen te houden. En niet alleen vanwege mijn make-up. 'Laat me los.' Ik keek James niet aan en mijn stem was niet zo zeker als ik had gehoopt. Hij brak in het midden. Ik probeerde me uit zijn greep te wringen, maar het lukte niet. Mijn blik schoot naar de deur van de kleedkamer waar Taavi stond. Opeens was het me allemaal heel duidelijk. Kwaad keek ik op naar James. 'Ik doe niet alsof. Ik wil dit niet. Ik wil jou niet. Je bent een egoïstische klootzak.' Ik spuugde de worden in zijn gezicht. 'Nooit heb je echt naar me om gekeken. Zelfs niet in onze relatie. En nu ik eindelijk echt gelukkig ben, probeer je het zelfs nog voor me te verpesten. Laat me gewoon met rust!' De tranen waren ontsnapt en ruw trok ik mezelf uit zijn greep. Ik moest mezelf inhouden hem geen klap in zijn gezicht te geven. 'Laat me gewoon met rust.' Mijn stem brak en ik draaide me om. Ik pakte mijn hakken op en droop als een geslagen puppy af. Ik negeerde Taavi en verdween de kleedkamer in. Ik wist dat dit het was. Dat James het niet waard was. Maar toch voelde ik mijn hart breken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''