• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    'Ik kan toch helemaal niet aan jou tippen.' Kirrend liet ik me door Taavi optillen en bungelde ik vrolijk evenmet mijn benen in de lucht, tot hij me neer zetten. Mijn armen liet ik rond zijn schouders hangen en ik kon alleen nog maar lachen. Volgens mij was ik nog nooit zo gelukkig geweest. En het leek allemaal zo simpel. Het waren deze kleine maffe dingen die me helemaal lieten oplichten. Ik had het gevoel of ik helemaal gloeide en elk moment kon opstijgen. Ik bleef dansen op de muziek terwijl Taavi snel wat makkelijks aantrok. met glinsterde oogjes keek ik hem aan toen hij mijn hand weer vast pakte en ik knikte. 'Eerst drinken. Daarna fangirlen.' Lachte ik onschuldig. Ik trok de capuchon van het vest dat ik nog aanhad over mijn hoofd en sloeg een kreet bij Taavi zijn hang die mijn bil raakte. 'Kut kind.' Lachend duwde ik hem de kleedkamer uit, richting de bar. Ik dook erachter en toverde twee grote glazen tevoorschijn. Ik keek even naar de enorme hoeveelheid verschillende flessen die aan de muur hingen en besloot simpel te beginnen. Ik maakte twee Long Island Iced Tea's en schoof er eentje naar Taavi, waarna ik mijn eigen glas omhoog hield. 'Kruipend naar huis.' Met pretoogjes keek ik hem aan. Dit zou een van de beste nachten worden die ik in een lange tijd gehad had. En dat kwam alleen maar door Taavi.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    "My fave!" Riep ik bljj uit bij het ziet van de long iceland icetea. Ik klinkte mijn glas tegen dat van Adore. "Proost." Ik lachte. "Hebben we van de drankjes genoten? Jazeker.. Maar dat mag allemaal." Ik nam een grote teug. " Dat wordt mij naar huis tillen vanavond liefie." Ik sloeg mijn armen om Adore's nek. Ik kuste haar lippen. "Dus jij niet te veel drinken." Ik lachte geniepig en legde mijn lippen naast haar oor. "Ik wil namelijk wel dat je hem hard krijgt vanavond." Ik gaf een knipoog en likte langs haar oor waarna ik van haar af bewoog. Het teasen was weer terug begonnen. Ik begon in de mensenmassa te dansen en bleef verleidelijk kijken naar Adore. "Omg, hey Taavi!" Ik draaide me even verbaasd om en stond pal voor een van de jongens die wel vaker kwam kijken als ik ergens moest dansen. Heel lullilg, maar ik was even zijn naam kwijt. David? Dennis? Danny? "Hey!" Zei ik maar vriendelijk terug, ik gaf een zachte glimlach. Mijn ogen zochten die van Adore. Mijn blik vertelde dat we misschien maar weg moesten van deze spot. De jongen lulde de oren van me kop en wilde een foto. Al snel volgde wat andere maar die hielden het gelukkig echt bij de foto. Ineens zag ik de blik van Danny naar Adore schieten. "Omg." Bracht hij zachjes uit. "Was jij net aan het dansen met.. Met Adore Delano?" gelukkig zei hij het niet hard. Ik legde mijn hand op zijn mond. Ik gaf hem een knipoog. "Ja, maar we willen rustig chillen dus als je iets minder aandacht op ons zou willen trekken." Uitbundig knikte hij Ja.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik kauwde wat in mijn rietje en kon niks anders doen dan lachen bij Taavi die alweer half tegen meid schuurde. 'Zou er ook een AS bestaan?' Iets met anonieme Seksverslaafden in plaats van alcoholisten. Want dan moest ik Taavi daar toch maar eens voor gaan aanmelden. Onschuldig drukte ik lachend een kusje op zijn neus. Ik keek amuserend toe hoe Taavi de mensenmassa in ging en bleef op een afstandje toekijken, terwijl ik van mijn drankje genoot. Niks me inhouden. Ik zou zo zat worden vanavond dat ik niet eens het bed zou halen en in de hal zou neerstorten. Al was het alleen maar om Taavi te pesten. Ik wilde net weer naar hem toe gaan, toen hij de aandacht van een jongen had getrokken. Ik ging terug achter de bar staan en keek enkel toe. Meer mensen wilde een foto, maar al snel was alleen de jongen nog over, waarvan zijn blik de mijne vond. Zijn reactie sprak boekdelen en ik dracht mijn hand onder mijn kin en zwaaide met mijn vingers naar hem, gevolgd door een knipoog. Nu maar hopen dat hij niet meteen flauw viel. Ik trippelde achter de bar vandaan, de menigte door, naar Taavi toe en pakte zijn hand beed om zo zijn arm om mijn eigen schouder te kunnen slaan. 'Ik leen hem even van je als het niet erg is.' alles leuk en aardig, maar we vielen hier te erg op. De reden dat ik Taavi al snel mee terug achter de bar trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Ik gaf nog snel een luchtkus aan de aardige jongen in de mensenmassa en was super opgelucht achter de bar te staan. Ik zag de Danny zijn telefoon pakken en als snel trilde mijn telefoon met een twitter notificatie. Het waren drie tweets. Een met de foto die we hadden gemaakt, een over dat ie ons had gezien en aan het fangirlen was en de laatste met de vraag of ik en Aiden elkaar doen op het moment. Ik lachte en liet her aan Adore zien. "Nog geen vijf seconden. Adore fans zijn verschrikkelijk. " ik lachte hardop. Het was echt goed druk trouwens. Ik keek rond in de zaal en keek naar Adore toen 'This Boy is a Bottom" op kwam. Ik begon keihard, en waarschijnlijj vals mee te bleren. Ik bleef express tegen Adore aanschuren en zocht terwijl ik dat deed nog even Danny's blij. Als zijn mond nog lang openstond ving ie zo vliegrn, naja of in deze club eerder het geslachtsdeel van een oude vent en dus herpes. Ik knipoogde en focusde me terug op mijn vriendje. "Ik kan dit echr hele nachten volhouden. Meld me maar aan voor die AS of AA; want ik ben hooked on you." Ik grijnsde. Ik bracht automatisch mijn lippen dichter naar de zijne maar wist niet hoe open Aiden eigelijk wilde zijn over ons. Met James was hij heel open geweest masr dat heedt deels ook gebackfired. Het heeft James' naam als "de asshole ex" gegeven en iedereen wisr alles over de twee.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Terug achter de bar pakte ik meteen mijn glas weet beed om deze dit keer helemaal op te drinken. Ik maakte twee nieuwe drankjes in de tijd dat Taavi op zijn mobiel zat. 'Nou, volgens mij geilt die op jou hoor.' Lachte ik onschuldig, terwijl ik nog even op de jongen blikte. Maar als snel trok Taavi weer de aandacht en schoot ik enorm hard in de lach. 'Wat zij ik nou over aandacht trekken.' Piepte ik lachend terwijl ik mijn handen tegen mijn eigen borst op trok omdat ik goed moest blijven staan, omdat Taavi zo tegen me oo liep te rijden. Ik rolde even lachend met mijn ogen en schudden mijn hoofd. 'Kijk naar uit. Want dan moet je cold turkey afkicken.' Ik wiebelde even met mijn ogen en tuiten mijn lippen zodra hij dichterbij kwam. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek. Aan de ene kant wilde ik ons nog even uit de aandacht houden. Maar aan de andere kant, wilde ik absoluut niet van Taavi afblijven en kon het me geen fuck schelen wat andere mensen ervan zouden vinden. Ik had uit mijn relatie met Jason wel geleerd wat je allemaal privé moest houden. Ik wilde dus best naar buiten komen met Taavi, maar daar zou het dan ook wel bij blijven. De reden dat ik uiteindelijk vlinderzacht een kusje op zijn lippen drukte. Maar heel zacht en kort. Want we moesten natuurlijk niet teassen. Want dat was gemeen voor iemand die aan het afkikken was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Ik lachte tegen haar lippen aan maar kon me al snel niet inhouden en begon Adore wat ruwer te zoenen. Na de zoen bleef kk haar blij aankijken en sloot mijn armen om haar middel. Ik nuzzelde mijn hoofd in haar nek. Ik bleef zo even staan terwijl mijn twitter notificaties opbliezen. Ik grinnikte. Mijn handen gleden over Adore's kont. "Kom Wifey, of wil je hier blijven?" Ik ging liever uit het zicht toch. Als Evan begon ging ik wel naast het podium staan. Ik gleed met mijn hand langzaam weg terwijl ik richting de kleedkamers ging. Ik wurmde me door de mensenmassa. Eindelijk was ik veilig achter de deur van de kleedkamer. Opgelucht haalde ik adem en liet me op de bank vallen. Ik merkte nu pas hoe moe ik was. Ik sloot mijn ogen. Eventjes slapen mocht toch wel. Mijn gedachtes bleven in vandaag hangen. In mijn dag met Aiden. De ups and downs. Ik merkte dat ik steeds verder weg viel. Mijn hele lichaam had slaap gemist. Mijn adrm werd rustiger en ik was ver weg in dromenland. Mijn dromen bleven bestaan uit het gelukkig samen zijn met Aiden. Ik glimlachte en voelde de kalmte over me heen als een warme deken. Maar toen al mijn zorgen weg waren hoorde ik een stem ver weg. Een zware mannen stem, een hele bekende mannen stem die me vertelde dat ik niet goed genoeg was. De kalmte verdween, mijn ademhaling nam toe. Ik zag het aanblik van mijn stiefvader en mijn lachende moeder. Ik probeerde er van te vluchten maar ze waren overal. Zweet brak me uit. Beelden van Aiden en James vlogen voorbij. Aiden die samen met mijn moeder stond te lachen. Plots schrok ik wakker en was alles weg, behalve het benauwde gevoel.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    'Ik kom zo.' Glimlachte ik en keek hoe Taavi de mensenmassa in verdween. Ik bleef opletten tot ik de leedkamerdeur open en dicht zag gaan, als bevestiging dat hij veilig was overgekomen. Ik roerde wat met mijn rietje in mijn drinken en raakte even aan de praat met het bar personeel. Uiteindelijk stond ik drankjes in te schenken voor klanten omdat het zo druk was. Al had ik meer het idee dat het plots zo druk was aan de bar omdat ik er achter stond. De reden dat ik het ook snel weer voor gezien hield. Ik begaf me naar de kleedkamer. Ik wilde gillen dat mama thuis was, maar kon me nog net optijd inhouden toen ik zag dat Taavi lag te slapen. Een glimlach vormde mijn lippen bij het zien van dit veel te schattige aanzicht en kon het niet laten even snel een foto van hem te maken. Ik ging voor de make-up tafel zitten en zocht net een leuke kleur uit om mijn nagels te lakken toen Taavi overeind schoot. Mijn blik schoot omhoog en via de spiegel zag ik hoe hij besweet wakker was geworden en keek alsof hij een geest had gezien. Ik draaide mijn stoel om en stond op. 'Het was maar een droom.' Ik wist niet wat hij gedroomd had, maar het zag eruit alsof het geen pretje was geweest. Ik schoof hem Iets op, zodat ik op de bank kon zitten en aaide zachtjes zijn vastgeplakte haar van zijn voorhoofd. 'Gaat het een beetje?' Mijn vingers streelde zijn wang in de hoop hem weer wat op zijn gemak te stellen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    In eerste instantie dacht ik aan de beelden van net door de stem van Aiden naar als snel veranderde dat in blijdsvhap dat hih hier was emt mij. Ik drukte mijn lippen stevig op de zijne. Mijn armen om zijn nek. Uitbundif begon ik een vrijpartih. Mijn handen over zijn lichaam. Ik bedacht me dat dit vreemd kon zijn vior Aiden. Ik slikte en haalde diep adem. Ik knikte. Ik legde mijn hoofd op Adore's schoot. Ik probeerde mezelf te kalmeren. Het was gewoon een nachtmerrie niks meer. Ik had dit soort dromen eens in de zoveel tijd, en dan nog best vaak. Wekelijks toch wel. Toch voelde ik me veel vertrouwder op de schoot van mijn lieve vriendje. Elke spier in mijn lichaam was nog gespannen en hoewel ik niks liever deed dan slapen nu, ik kreeg geen oog dicht. Ik zette me uiteindelijk recht. Mijn steem bleef zacht. "Ik ga even, smoken." Ik nodigde Adore toch uit, ik had haar graag bij me. Ik stak mijn hand uit en glimlachtte. Ik pakte vervolgens alle stoner essentials. Een beetje kalmeermiddel kon geen kwaad. Ik trok mijn vriendlief mee naar buiten. Ging op mijn hurken zitten en pakte het vloei. Ik likte langs een sigaret en rolde het papier eraf om het tabak jn het vloei te leggen. Vervolgens grinde ik de wiet in mijn vingertoppen. Na een mooie tip gemaakt te hebben draaide ik uiteindelijk een joint ervan. Ik likte hem dicht en pakte nog een potlios om deze aan tr stampen. Ik stak hem op en genoot van de kalmte die me terug vond.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik liet Taavi maar even zijn gang gaan. Al voelde ik me wat opgelaten bij zijn plotse uitbundigheid. Al viel hij al snel weer stil op mijn schoot. Ik aaide zachtjes door zijn haar en humde een willekeurig deuntje. In de hoop Taavi wat te laten ontspannen. Al zijn spieren stonden strak en ik wist niet zo goed wat ik er mee aan moest. Taavi zelf blijkbaar wel en ik glimlachte klein. Ik zei nooit nee tegen een joint.
    Ik pakte zijn hand beet en liet me uiteindelijk mee trekken. Ik hobbelde achter hem aan. 'Gaat het weer een beetje?' Ik wilde er niet te lang in blijven hangen, maar ik wilde gewoon weten of het wel goed met hem ging. Ik leunde tegen de muur en stapte weer uit mijn pumps. Ik hield van op bloten voeten lopen. Ik liet Taavi zijn joint rollen en zo g zachtjes mee op de muziek die vanaf hier ook te horen was. Zodra Taavi zijn pretsigaret uiteindelijk had opgestoken pakte ik zijn vrij hand beet en danste ik onder zijn arm door. Ik ging steeds harder zingen en bleef een beetje rond zwieren en rondjes draaien, totdat ik uitoefening duizelig werd en op de stoep ging zitten. Ik trok Taavi tegenover me en pakte zijn Joint over. 'Samen spelen, samen delen.' Ik gaf hem een luchtkusje en nam een diepe hijs. Ik sloot genietend mijn ogen en liet mijn bovenlichaam op de stenen vallen. Ik blies langzaam uit en staarde naar de lucht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    Ik begon te grijzen. "Als je maar niet te stoned word, mevrouwtje." Ik staarde naar de wolken en zuchtte diep. Als ik wilde dat dit ging werken moest ik eerlijk zijn met Aiden. "Ik slaap slecht." Ik bleef even stil, nadenken over de woorden die ik hierna zou gebruiken. "Soms lig ik nachten wakker,.." Ik kwam lastig uit mijn woorden en speelde met mijn handen. Maar ik vertrouwde Aiden en zette door. "Omdat ik bang ben om mijn ogen dicht te doen. Vroeger was het niet zo." Ik keek naar mijn handen. Ik voelde een steek toen ik aan mijn zorgeloze jeugd dacht. "Ik ben altijd een dromer geweest." Ik gaf een zachte glimlach een keek naar Aiden. "Ik droomde over verre landen, tovenaars enzo. " Ik grinnikte. "Mijn docenten zeiden altijd dat ik te veel fantasie had. Door de jaren heen is dat eigelijk nooit weggetrokken. Als ik droom lijkt het alsof ik wakker ben en het allemaal beleef. Toen ik wat ouder werd was het heel fijn. Het boodt me een uitweg voor de wereld. Een plek waar ik mezelf kon zijn," Ik slikte en kneep in mijn handpalm met mijn nagels. "Echter sinds een paar jaar terug lijkt wakker zijn me de uitweg van mijn hoofd te bieden. Alsof ik te bang ben mijn angst onder ogen te komen. Elke nacht hoor ik opnieuw en opnieuw.. hoe.. hoe.." Ik slikte achter mijn ogen vormde tranen maar ik wilde ze niet los laten. Die overwinning zou ik mijn moeder nooit geven. "Hoor ik steeds weer opnieuw hoe ik niet genoeg was voor mijn moeder. Het emotionele mishandelen, de pijn.. Alles." Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb lichte PTSS." Ik zuchte na het hele verhaal. "Daarom schrok ik zo heftig wakker. " Ergens voelde het fijn dit met Aiden gedeelt te hebben, om iemand te hebben die het wist. Ik had het niet met iedereen op min werk aangekaart. Amper iemand zelfs. Ik wilde dit alleen met mensen waar ik me close mee voelde delen.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.


    (I'm sorry, not sorry)

    Ik liet de joint tussen mijn vingers rollen en staarde ernaar, terwijl ik naar Taavi luisterde. Af en toe nam ik een kleine hijs en uiteindelijk keek ik naar de jongen tegenover me op. Ik wist niet zo goed hoe ik hier op moest reageren en klom uiteindelijk maar op zijn schoot. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en rusten met mijn hoofd op zijn schouder. 'Vanaf nu kan je samen met mij wakker liggen.' Ik trippelde zachtjes met mijn hand over zijn wang en drukte een zacht kusje op zijn kaak. 'En ik ga er gewoon voor zorgen dat je vannacht zo uitgeput bent, dat je als een engeltje zal slapen.' Ik bleef hem zachte kusjes geven en eindigde in zijn nek, waar mijn lippen zich even vast zogen.' Onschuldig keek ik weer op. Ik wist wel dat dit niet ging helpen, maar ik dacht niet dat er veel was, wat ik eraan kon doen. Ik wilde er heel graag voor hem zijn, maar wist niet zo goed hoe. Ik kon niet eens normaal omgaan met mijn eigen gevoelens. Laat staan met die van een ander. 'Het spijt me voor je.' Mompelde ik zachtjes en begroef mijn hoofd in zijn nek. Klemde mezelf helemaal tegen hem aan en wilde het komende uur zo blijven zitten. En misschien ging ik dat ook wel gewoon doen. Ik legde de jiont op Taavi zijn lippen, zodat ik mijn handen vrij had en deze in zijn haar verstrengelde. Ik wist gewoon niet meer wat ik er verder mee aan moest.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 15:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.




    Natuurlijk waren we veelte laat. Maar dat nam niet weg dat ik op ging schieten. Ik stemde in om vannacht naar het strand te gaan en keek hoe Bat uiteindelijk de bank verliet om zich om te kleden. Ik zuchten en wreef met mijn handpalmen in mijn ogen, om uiteindelijk moeizaam overeind te komen. Ik goot het glas wat Bat voor me had ingeschonken toe we hier aankwamen in een keer achterover en staarde even afwezig naar de muur. 'Het word toch al drie keer niks vanavond.' mompelde ik hardop tegen mezelf, toen ik overwoog inderdaad de voorraad kast te plunderen. Ik kwam helemaal overeind en ging op zoek naar het linker bovenkastje. Ik nam genoegen met een fles jack en ging op het aanrecht zitten. 'Ik denk dat we in de problemen zitten.' Gilde ik richting bat zijn slaapkamer. Ik nam een grote teug wiskey en liet mezelf weer met beide benen op de grond staan en liep naar Bat zijn slaapkamer waar ik tegen de deurpost aanleunde en keek hoe hij zich omkleden. 'Ik ben er van overteugt dat je jou werk ook gewoon in een jock kan doen.' Grijnsde ik onschuldig[


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Het was duidelijk dat Kellin het niet zitten zag vanavond, en om eerlijk te zijn bleef ik ook liever thuis met hem, maar het kon niet. Ik moest gaan werken en hij ook. Ik trok net mijn broek omlaag, toen ik een stem achter me hoorde, en zag hoe Kellin met mijn fles Whiskey in de deuropening stond. Ik lachte en trok mijn overhemd voor vanavond aan. "Dat zou je wel graag willen zien, he? Ik sta liever niet buiten in alleen een jockstrap. Misschien dat ik na sluit je nog een persoonlijke show kan geven." Ik schok hem nog een knipoog, voor ik mijn clip-on das vast maakte, en in mijn broek stapte. Ik droeg normaal altijd boxers, maar ik zou voor Kellin er wel een aan proberen. Ik knoopte die ook vast en zorgde dat ik er netjes uit zag. Ik haalde nog een hand door mijn haren en liep toen naar hem toe. "Ben je klaar met drinken, Boo? Dan kunnen we naar de club en zijn we er misschien voor het eerste optreden en voor het echt druk wordt." Ik drukte een speelse kus op zijn neus, waarbij mijn tandenstoker waarschijnlijk zacht in zijn wang prikte. Ik was eigenlijk nooit te laat, maar zo af en toe gebeurde het, vaak door school, maar dit vond ik zeker geen slechte reden om een keertje te laat te zijn.


    Bowties were never Cooler

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Ik trok lachend mijn wenkbrauw op. 'Hou ik je aan.' Glimlachte ik onschuldig, waarna ik nog een slok uit de fles nam en geamuseerd keek hoe Bat zich verder aankleden. Ik probeerde mezelf in de tussentijd wat meer te bezatten en verslikte me bijna toen Bat vroeg of ik klaar was met drinken. 'Ik ben nooit klaar met drinken.' En ik hield de fles wat dichter tegen mijn borst aan, omdat ik had besloten dat hij nu gewoon van mij was. 'Maar we kunnen wel gaan.' Stemde ik in. En lachte onschuldig mijn tanden bloot bij het kusje. 'Zomaar probeer je me lek te prikken.' Ik wreef even over mijn wang heen, waar zijn tandenstoker in mijn huid had gepord en verliet met een huppeltje de slaapkamer. 'Heb je eten in huis?' Vroeg ik toen ik stil stond in de woonkamer. We hadden Aiden belooft eten voor hem mee te nemen, maar we hadden geen tijd meer om langs de winkel te gaan. We hadden eigenlijk helemaal nergens meer tijd voor, besefte ik toen ik op de klok keek. De club was al open en we moesten maken dat we er heel snel kwamen. Tenminste voordat de queens het podium betraden, aangezien Bat de gekke fans op afstand moest houden. En ik had nog maar weinig tijd om me klaar te maken, zelfs als ik als laatste zou gaan, moest ik enorm opschieten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Het gedeeld hebben van alles voelt fijn, vooral omdat het Aiden was. Ik legde mijn hoofd dichter tegen hem aan. Het voelde alsof een hoop druk van me af was gehaald, alsof ik niet meer als enige de zware last tilde. Ik accepteerde de joint tussen mijn lippen en liet de rook diep in mijn longen. Even stopte ik met ademen om vervolgens een zware zucht uit te slaan waarna het rook sierlijk om ons heen danste. Ik trok Aiden dichter op me met half dichtgeknepen ogen en een kleine speelse glimlach keek ik naar het wereldwonder voor me. "Dankje." Het was alles wat eruit kwam. Een enkel woordje dat zoveel betekende op dit moment. Ik wilde hem danken gewoon voor zijn bestaan. Bedanken voor het luisteren en het volhouden met mijn behoorlijk "bipolaire" leven. Ik keek hem een tijdje aan en duwde een heel klein kusje op zijn lippen waarna ik uit het niets begon te lachen. De zo goed als pure joint was toch best sterk en ik besloot na deze hit dat het voor Aiden nu even off limits was. "Ik denk dat Adore wat nuchterder mag blijven." Ik gaf een scheve lach en bleef zo even zitten. Ik met mijn armen om mijn lief heengeslagen. Ik trok Adore's shirt iets lager waardoor de huid op haar schouder zichtbaar werd. Zachtjes drukte ik er kusjes op. "Hoe laat moet je ook alweer?" Ik tekende cirkeltjes op haar bovenbeen en nestelde mijn hoofd op haar schouder.


    We're all mad here.