• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    Waarom is alles in Uncharted 2 anders dan ik me herinnerde :")


    Caution first, always.

    Kan de NS nou nooit eens iets in één keer goed doen?


    Slightly drunk.

    WAAROM moet ik ook altijd zo lomp zijn. Weer eens aan vingersnijden gedaan in plaats van brood snijden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    WAAROM moet ik ook altijd zo lomp zijn. Weer eens aan vingersnijden gedaan in plaats van brood snijden.


    Oei, kijk je uit? :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Oei, kijk je uit? :o


    In het vervolg wel, ja, haha. :'D Moest een hotdog maken en ik was het zó beu dat ik niet goed opgelet had. :'D Nah ja, mijn vinger hangt er nog aan, dus da's al een grote. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga nooit meer shoppen ever ik hAAT PASHOKJES ZO ERG IK WIL IETS KAPOTSLAAN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat nou als ik een hele lecture over de Starset Society schrijf en die opstuur naar mijn biologie docent in plaats van dat verslag en poster? Dat vind ik namelijk een stuk interessanter dan het oog en alcohol en drugs ://


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    bizzy online 4 sure xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn voeten zijn DOOD. Jongens wat was dit een vreselijk drukke dag. En die rij klanten minderde ook vier uur lang niet. VIER UUR LANG. Normaal is het één of twee uur zo druk, godsamme.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AL mijn oude topics doorgelezen. Omfg, never again. Wat was ik een kneus hahaha.
    En ben achter meerdere dingen gekomen die ik vergeten was. Zo heeft PewDiePie ooit op mijn reactie gereageerd. Wauw. :')

    Ik word nu echt achter mn rug genaaid. Door mn eigen ma en der vriend. What the actual fuck. Ben ik even blij dat ik die twee de afgelopen tijd niets heb toevertrouwd.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    This is awful. I love it.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bleeh, ik wil beter zijn. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    This will be me the moment my crush notices me:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Heb ik met mijn stomme kop sommige delen over het hoofd gezien, met het kopen van die delen. Nu moet ik wachten tot ik die eerste delen van dat spel heb gekocht :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.