• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    • Arkady Beniamin Vasilyev — Oke, dit vind ik serieus heel moeilijk :') Misschien heb jij een idee?
    • Oliver Amaro Delray — Hmm, ik heb het gevoel dat Zuzana hem opzich wel zou mogen, maar omdat ze nooit echt met hem is omgegaan dat ook nu niet doet. Ik denk dat ze elkaar gewoon wederzijds zouden kunnen respecteren en er wel een glimlachje vanaf kan?
    • Alexander Stoyan Lyuben — I like him. Ik denk dat Zuze zeker zou kunnen vallen voor zijn charmes, al zou ik verder niet weten of ze vrienden zouden kunnen zijn, of juist absoluut niet. Beiden kunnen in mijn opzicht opzicht wel. Misschien dat ze tijdens Astronomy en SoAR sowieso wel vriendelijk met elkaar om gaan? (if no friends ofc)
    • Dimitri Viktor Volkov — Ik denk dat ze elkaar wel zouden mogen, maar weet het niet helemaal zeker. Ik denk in vedergeval niet dat Zuze een hekel aan hem zou hebben.

    — Voor degenen die er niet tussen staan geld dat er of al wat afgesproken is of er voor mijn gevoel te weinig informatie staat.

    Daarnaast zoek ik eigenlijk een crush/boyfriend/ex voor Zuze.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 22:46 ]


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    • Arkady Beniamin Vasilyev — Oke, dit vind ik serieus heel moeilijk :') Misschien heb jij een idee?
    • Oliver Amaro Delray — Hmm, ik heb het gevoel dat Zuzana hem opzich wel zou mogen, maar omdat ze nooit echt met hem is omgegaan dat ook nu niet doet. Ik denk dat ze elkaar gewoon wederzijds zouden kunnen respecteren en er wel een glimlachje vanaf kan?
    • Alexander Stoyan Lyuben — I like him. Ik denk dat Zuze zeker zou kunnen vallen voor zijn charmes, al zou ik verder niet weten of ze vrienden zouden kunnen zijn, of juist absoluut niet. Beiden kunnen in mijn opzicht opzicht wel. Misschien dat ze tijdens Astronomy en SoAR sowieso wel vriendelijk met elkaar om gaan? (if no friends ofc)
    • Dimitri Viktor Volkov — Ik denk dat ze elkaar wel zouden mogen, maar weet het niet helemaal zeker. Ik denk in vedergeval niet dat Zuze een hekel aan hem zou hebben.

    — Voor degenen die er niet tussen staan geld dat er of al wat afgesproken is of er voor mijn gevoel te weinig informatie staat.

    Daarnaast zoek ik eigenlijk een crush/boyfriend/ex voor Zuze.


    Mag Vincent een crush langzaam op haar hebben ontwikkeld over de jaren, maar te ongemakkelijk zijn om er iets mee aan te kunnen?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Mag Vincent een crush langzaam op haar hebben ontwikkeld over de jaren, maar te ongemakkelijk zijn om er iets mee aan te kunnen?


    Oh, dat vindt ik wel leuk! Miss zo dat Zuze ergens ook een crash heeft op hem, maar dit niet echt merkt, behalve dat ze zich soms ietwat ongemakkelijker voelt dan vroeger?


    take me back to the basics and the simple life

    Oh shit. Er is weer wat fout gegaan in het rollentopic. Lemme try and fix that.
    Edit: fixed.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 22:54 ]


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Oh, dat vindt ik wel leuk! Miss zo dat Zuze ergens ook een crash heeft op hem, maar dit niet echt merkt, behalve dat ze zich soms ietwat ongemakkelijker voelt dan vroeger?


    Awh, dat is schattig.


    Bowties were never Cooler

    Sara Tali Herbovitz - Dimitri vindt Sara maar een try hard. Ze is too much in alles, vooral haar dominantie staat Dimitri niet aan. Ze komt te star op hem over, niet los genoeg. Ook dat ze zo extreem vasthoud aan haar thuisland is iets waar Dimitri zich aan ergert, hij is meer het type dat doorgaat en zich over dingen heen zet. Des ondanks is het een meisje met pit, waardoor deze twee zouden goede rivalen kunnen zijn.
    (ik vind je personage trouwens echt leuk bedacht, ze zorgt voor een beetje opschudding denk ik)


    Hehe, super leuk! Dat heeft ze ook een rivaal en daar was ik net naar op zoek. c: En bedankt!
    Ik zoek trouwens ook nog een crush/weet ik veel wat voor haar en een BFF (jongen/meisje, maakt niet uit), en ook nog iemand met wie ze dus, naast Dimitri, echt niet/niet echt mee kan opschieten. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind alles prima c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Awh, dat is schattig.

    :Y):Y):Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Vincent's fc is trouwens Sebby Stan


    Bowties were never Cooler

    Oh en jullie mogen me Saar noemen hoor :3

    Daarnaast Staat August mog steeds open voor relaties en ideeën, vijand zoek ik ook nog heh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vincent zoekt ook nog mensen... Whatever floats people's boats.


    Bowties were never Cooler

    Zuzana Ružicka - Dimitri vindt Zuzana wel een interessant meisje, haar roekeloosheid maakt haar spannend. Ook haar enthousiasme voor idiote plannen vindt hij een leuke eigenschap. Denk dat ze het wel zouden kunnen vinden.

    Arkady Beniamin Vasilyev - lastig, zijn afstandelijkheid vind ik lastig te peilen of ze wel of geen vrienden zouden kunnen zijn. Sws geen rivalen, Dimitri zou zich niet kunnen storen aan Ady.

    Eleanore is af (p. 4) dus jullie kunnen haar toevoegen aan jullie lijstjes. :Y)

    Ik zal er vanavond ook een maken! c:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 6:56 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Uhm, waarom is iedereen eigenlijk 17??

    & wie wil een relatie met Emiel? Pm maar.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 12:37 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Uhm, waarom is iedereen eigenlijk 17??

    & wie wil een relatie met Emiel? Pm maar.


    Ze zitten in hun zevende jaar, wat betekend dat ze of zestien zijn, als ze nog niet jarig zijn geweest, of 17

    I got Zuzana?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 12:42 ]


    take me back to the basics and the simple life