• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb nog allemaal relaties nodig voor Eleanore dus als je nog iets specifieks nodig hebt, roep maar en dan kijken we of het kan. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ah oke. What about friends?

    @ above: anders kijk je eerst even naar emiel zn rol en ik naar die van jou?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 12:51 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Ah oke. What about friends?

    @ above: anders kijk je eerst even naar emiel zn rol en ik naar die van jou?


    Is goed, zeg maar als je een idee hebt. Ik ga even je rol doorlezen. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb ook August nog :,) Ik zal zo ook het lijsjtje aanpassen met de gedachten van de neiuwe perso's maar alle ideeen zijn welkom ^^ hehe

    (Man wat vind ik die smileys vanQ zo vervelend ^^')

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 13:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nog iemand ideeën voor een relatie met Sara?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Raccoon schreef:
    Ik heb ook August nog :,) Ik zal zo ook het lijsjtje aanpassen met de gedachten van de neiuwe perso's maar alle ideeen zijn welkom ^^ hehe

    (Man wat vind ik die smileys vanQ zo vervelend ^^')


    Same, haha. Ik ga hem zo ook even doorlezen. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Is goed, zeg maar als je een idee hebt. Ik ga even je rol doorlezen. (:


    Nee, heb nog niet echt een idee. Jij wel?


    Aan niets denken is ook denken.



    Lijstje van Gus

    Vincent Milan Procházka - Vincent is pas sedert het 6de jaar pas beginnen opvallen voor Gus. Hij had hem gezien tijdens een quidditch match en was meteen onder de indruk van hem iets dat hij natuurlijk niet liet zien aan de buitenwereld. Na rustig de jongen bestudeert te hebben en de voor en nadelen van hem ondervonden te hebben probeerde August hem wat te benaderen. Hij probeerde wat te flirten met de zeer aantrekkelijke jongeman, maar tevergeefs voor hem had Vince het geflirt nooit doorgehad wat voor Gus een steek was. Sindsdien negeert hij Vincent al kan hij het af en toe niet laten om even te staren.

    Oliver Amaro Delray - De twee lijken enorm op elkaar wat voor zowel een Goede vriendschap kan leiden tot een grote rivaliteit. Ik denk wel dat ze misschien beste vrienden kunnen zijn en wat de boel op stelten kunnen zetten.

    Sara Tali Herbovitz - Sara is vast en zeker iemand die wel opvalt en August zal haar wel zeker eens goed bekeken hebben en wat bestudeert. Ze is een dame met pit dat zeker, Gus zal wel de nodige afstand houden want de kans zit er wel stevig in dat ze met een goede opmerking zijn zelfbeeld wat kan beuken.

    Dimitri Viktor Volkov - Gus zou zeker wel eens vallen voor de charmes van de jongeman maar zal dan op zijn manier tegen hem inspelen en een goed woord terug weten te zetten. Een mooie verschijning dat zeker, maar hij vind Dimi er soms dom uitzien door zijn impulsieve acties. Misschien dat hij ooit wel vriendelijk zal doen tegen hem.

    Alexander Stoyan Lyuben- De twee kennen elkaar al van jongs af aan en hebben van toen al hun vriendschappelijke rivaliteit ontwikkelt. Gus mag hem echt wel maar wilt altijd beter zijn dan hem in alles.

    Arkady Beniamin Vasilyev-Gus vind hem maar en vreemd type, knap maar gek. Vaak ziet Gus de jongen alleen en vind hem wat zielig eruit zien.

    Eleanore Ingrid Novak- Gus mag haar wel, ze is een slimme meid en houd zich eerder op de achtergrond. Haar manipuleren zal niet makkelijk gaan dus vind hij haar wel waardig genoeg om haar te mogen, daarbij is ze ook nog eens knap en een pureblood. dus maybe vrienden?

    Zuzana Ružicka-Het feit dat ze vaak de leiding wil nemen vind Gus maar niets. Niet dat hij zelf een leider is maar gewoon het feit dat ze hem zal commanderen staat hem niet aan. Volgens hem is ze veels te vrolijk dan normaal kan en vind haar maar vreemd. Natuurlijk zal hij wel even vriendelijk glimlachen naar haar, maar meer niet.

    Claudai Ružicka- In tegenstelling tot haar zus, vind Gus haar al wat aangenamer. Niet omdat ze interessant lijkt of slim is, puur omdat ze naïef is en hij haar goed kan manipuleren.

    Phoenix Zajac Bednarczyk-a - Hoewel veel mensen het niet gaan geloven en het ook eerder als een roddel aanziet word dan als een feit, kunnen Gus en Phoenix het erg goed met elkaar vinden. Beter zelfs voor Gus is 'ze' één van de weinige personen die weet door de ijslaag heen te komen. Augustus kende Phoenix van toen hij een jongen was en de eerste jaren hebben ze best veel met elkaar gespendeerd. Het is ool door hem/haar dat gus nu durft open te zijn over zijn bisexualtiteit. Hij vond het op het begin wel vreemd dat hij zijn beste vriend nu vriendin hoort te noemen, maar hij respecteert het wel. Echter nu hij verandert is in een hersendode ijsbeer probeert hij zo min mogelijk met haar gezien te worden puur omdat hij zijn naam moet hooghouden.

    Emiel Elijah Rostville - Emiel is iemand die Gus al eens gezien heeft, maar er geen woord over zou laten vallen. De jongen is sociaal, avontuurlijk en lijkt een rustig leventje te leiden, iets waar Gus stiekem jaloers op is. Natuurlijk zal Gus dat niet laten blijken want hij is 'Perfect' en Emiel... nou ja niet.

    Iza Afina Caterina Dascu - August weet niet echt wat hij van haar moet denken. Ze is een mooie verschijning, zoals ze allemaal wel op de school zijn en daarbij is ze ook nog eens een pureblood. Hij kent het meisje nog niet genoeg om er een woord op te kunnen plakken en moet haar dus nog wat verder bestuderen.



    Aangepast!

    Edit; ik denk dat ze er nu allemaal bijstaan? Als je het niet eens bent laat het me weten :3

    Alvast enkele ideetjes, als je het niet eens bent of andere ideën hebt ik sta open voor alles ;3

    (Gosh Gus is echt wel een meelopertje :') heb eigenlijk medelijden met zijn zieligheid)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 15:01 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ Eleanore is inmiddels ook al af. x)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    ^ Eleanore is inmiddels ook al af. x)


    Sowwy ! Ik zal ze zo nog eens overlezen :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké ... waar was ik gekomen met mijn lijstje

    Vincent — De twee zijn geen erg goede vrienden, en zeker niet als je het aan elkaar vraagt, maar ze respecteren elkaar wel heel erg. Na de schooluren zijn ze wel vaker samen te vinden terwijl ze aan gevechtstraining doen (Sara doet dat graag en Vincent heeft het nodig) en Vincent leert haar ook trucjes om haar woede te kunnen bedwingen als erop kloppen geen oplossing is.
    Alexander — Het klikt best goed tussen de twee. Ze zitten bij elkaar op één afdeling, toen tezamen Zwerkbal, et cetera, en ze kunnen dus best goed met elkaar opschieten. (volgens mij ziet Sara hem stiekem ook wel zitten, though. :'))
    Claudai — Ik denk niet dat deze twee meisjes elkaar zo goed zouden kennen of echt een relatie zouden hebben. Meer het soort mensen dat hoogstens eens een goededag tegen elkaar zou zeggen in de gang en bij uitzondering een oppervlakkig gesprek zou voeren.
    Dimitri — Deze twee zijn echt rivalen. Dimitri vind Sara maar een try-hard en Sara vind Dimitri maar een wannabe. Het maakt niet uit wat hij doet, ze vindt het niet fijn en ze vind het nooit goed genoeg.
    Zuzana — De meisjes kunnen best goed met elkaar vinden. Ze hebben heel wat gelijkenissen (dan wel in andere proportie) in hun karakter en dat bevordert hun relatie.
    Gus — Deze twee kunnen het ook niet met elkaar vinden. Sara vindt hem maar een sukkel en wil niet dat zijn zelfbeeld door haar een deuk krijgt.
    Eleanore — Ik denk dat de twee zéér goede vriendinnen zouden kunnen zijn, eigenlijk. Ze prijzen beide "het doel heiligt de middelen" en hoewel Eleanore niet zo erg van leiderstypes houdt, denk ik dat dat het eerste niet echt overschaduwt.
    Arkaday — Ik weet het eigenlijk niet goed. Wat denk jij?


    Vervolg komt, ik moet nog eens doorlezen. De helft hiervan was overigens al afgesproken, dus oké. :')

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 14:17 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iza is zo goed als af, ze staat open voor alle vormen van relaties! Ik ga nu zelf even naar alle personages kijken, aangezien ik zie dat veel mensen nog vrienden/crushes en vijanden zoeken, ff kijken of ik kan matchen!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    btw MT en mijn naam is Lisa :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Zo ik heb alles nu denk ik bij het lijstje staan van Gus :3 (maar moet gaan, school werk :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eleanore Ingrid Novak

    • Vincent Milan Procházka
          Vincent is zeker een jongen waar Eleanore een vriendschap mee zou sluiten. Beiden zijn ze erg georganiseerd, rustig en ietwat ongemakkelijk af en toe. Zij zou hem kunnen hebben geholpen met vakken waar hij moeite mee had en dat daar een vriendschap uit voortgekomen is?

    • Oliver Amaro Delray
          Ze zitten beiden in Hallestrom dus het lijkt me dat ze elkaar kennen. Eleanore zal zijn intelligentie, doorzettingsvermogen en eerlijkheid zeker respecteren — echter zal ze zich ergeren aan zijn ego en daarom niet graag met hem omgaan.

    • Sara Tali Herbovitz
          Eleanore zou haar zeer zeker als goede vriendin kunnen zien. Eleanore houdt inderdaad niet echt van leiderstypes maar wanneer deze blijken goede leiders te zijn valt dat al erg mee. Ik denk dat ze elkaar goed aan zouden kunnen vullen.

    • Dimitri Viktor Volkov
          Eleanore zou zich behoorlijk ergeren aan Dimitri door zijn impulsieve acties en het feit dat hij overal mee weg komt met zijn charmes. Zij weet dat hij slim is en vindt het dan ook een verspilling van zijn hersenen dat hij zo rebels doet.

    • Alexander Stoyan Lyuben
          Zij zou hem sowieso mijden, gewoonweg omdat ze hem een arrogante klootzak vindt.

    • Arkady "Ady" Beniamin Vasilyev
          Qua innerlijk komen deze twee behoorlijk veel overeen — ook komen ze beiden uit Hallestrom, dus ze kennen elkaar in ieder geval daarvan. Misschien dat ze elkaar al heel lang kennen en dat er zo onderhand een vriendschap begint te ontwikkelen?

    • Zuzana Ruzicka
          Het feit dat Zuzana overal de leiding wilt nemen en dat ze zo dominant is vindt Eleanore maar niks. Zij vindt het kinderachtig dat Zuzana er zelfs boos om kan worden en mijdt haar daarom. Daarnaast is Zuzana, in Eleanore’s ogen, nogal het ‘perfecte’ meisje, wat alleen voor nog meer ergernis zorgt. Al bij al zal ze Zuzana dus niet mogen.

    • Yael Lykke Andersson
          Komt wanneer er meer informatie is.

    • August Felix Björk
          Eleanore vindt zijn ego maar niks, echter komen ze beiden uit Hallestrom dus er zijn wel een paar overeenkomsten. Interesse voor de Dark Arts, intelligentie en creativiteit zijn al een paar voorbeelden hiervan. Ze zal hem respecteren maar ze zal zeker ook de kat uit de boom hangen wanneer ze in zijn buurt is omdat ze niet weet wat ze van hem kan verwachten. Ontwikkelende vriendschap?

    • Claudai Ruzicka
          Eleanore heeft meer respect voor dit meisje dan haar zus — dit komt door haar introverte persoonlijkheid en het feit dat ze een goed stel hersens heeft. Ze hebben wat overeenkomsten maar ik denk niet dat er echt een vriendschap in zit.

    • Phoenix Zajac Bednarczyk-a
          Komt wanneer er meer informatie is.

    • Emiel Elijah Rostville
          Ze mag hem wel, echter is het niet dat ze zelf op hem af zal stappen om een gesprek te beginnen. Ze snapt hem niet helemaal en vindt het dan ook moeilijk om hem te doorgronden. Het zal dan ook een tijdje duren voordat ze een gesprek met hem zal beginnen — als ze dat al doet.

    • Iza Afina Caterina Dascu
          Eleanore vindt het amuserend dat Iza haar creativiteit gebruikt bij het leren, echter vindt ze haar roekeloosheid maar niks — dom zelfs. Door haar impulsiviteit komt ze bij Eleanore nogal over als iemand die zich dom doet om leuk te worden gevonden door anderen. Hierdoor blijft ze liever uit haar buurt.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 15:32 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "