• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Mt :,) eerst een goede fc vinden.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 14:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT | Ik heet Amber. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mijn naam is Sanne


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heet Nina!

    MT, mijn naam is Robin.

    Btw, mag Oliver keeper zijn bij Hallenstorm team?

    Poppys schreef:
    Btw, mag Oliver keeper zijn bij Hallenstorm team?


    Ja, maar ik heb liever dat je dit soort dingen voortaan in het rollentopic vraagt ^^


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb liever dat je dit soort dingen voortaan in het rollentopic vraagt ^^


    Dat heb ik al 2x gedaan maar kreeg geen reactie dus dacht, probeer het hier. :3

    Ik heet Miriam

    Wie wil gezellig doen met een onzeker OCD persoontje met een extreem kort lontje?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 17:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Poppys schreef:
    (...)

    Dat heb ik al 2x gedaan maar kreeg geen reactie dus dacht, probeer het hier. :3


    Oh echt? :x

    @Miriam: Ik heb Zuzana, maar bij haar staat nog niet zo veel hahaha


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Oh echt? :x

    @Miriam: Ik heb Zuzana, maar bij haar staat nog niet zo veel hahaha


    Ze zullen elkaar zoizo kennen doordat ze in hetzelfde huis zitten. Ik weet niet uit welk land ze komt, anders kunnen ze elkaar zo ook kennen doordat haar vader pureblood is, en een beetje een schande voor de purebloodcommunity door het huwelijk met haar moeder


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Ze zullen elkaar zoizo kennen doordat ze in hetzelfde huis zitten. Ik weet niet uit welk land ze komt, anders kunnen ze elkaar zo ook kennen doordat haar vader pureblood is, en een beetje een schande voor de purebloodcommunity door het huwelijk met haar moeder


    Tsjechië. Hmm, dr geschiedenis is ook nog niet af hoor, daar komt wel meer informatie ^^ En d'r band met haar vader is nou ook niet echt super.
    Maar dat klopt, both are Molokov's. Ik ben nu bezig met haar innerlijk, en daarna ga ik d'r verleden doen, dus dan kunnen we wel even kijken?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Tsjechië. Hmm, dr geschiedenis is ook nog niet af hoor, daar komt wel meer informatie ^^ En d'r band met haar vader is nou ook niet echt super.
    Maar dat klopt, both are Molokov's. Ik ben nu bezig met haar innerlijk, en daarna ga ik d'r verleden doen, dus dan kunnen we wel even kijken?


    Dan zouden ze elkaa via haar vader kennen, of in elk geval gehoord kunnen hebben van elkaar en een mening over elkaar kunnen hebben, wel als je wil, gezien Tsjechië en Slovakije natuurlijk tot niet lang geleden een land waren.

    Maar later kunnen we ook gewoon kijken. No problemo


    Bowties were never Cooler

    Iemand die enige relatie wilt met Oliver? Hij is zo goed als ingevuld dus bijna klaar.

    Poppys schreef:
    Iemand die enige relatie wilt met Oliver? Hij is zo goed als ingevuld dus bijna klaar.



    Yael?


    Big girls cry when their hearts are breaking