• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand vrienden of vijanden met Dimitri? ^^

    Probie schreef:
    Sara | Zuzana — Ik denk dat de meisjes het best goed met elkaar zouden kunnen vinden. Ze storten zich beiden in situaties zonder hele plannen uit te werken of het wel goed gaat komen en weten ook wat ze willen, maar hebben ergens ook een lieve kant in hun karakter.

    De rest volgt, maar ik ga eerst Sara's karakter uitschrijven in plaats van met die kernwoorden te werken, want zo heb ik ook meer overzicht.


    Is goed ^^


    take me back to the basics and the simple life

    calice schreef:
    Iemand vrienden of vijanden met Dimitri? ^^


    Ik heb zuzana?


    take me back to the basics and the simple life

    calice schreef:
    Iemand vrienden of vijanden met Dimitri? ^^


    Ik heb zowel Claudai als Alexander


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    calice schreef:
    Iemand vrienden of vijanden met Dimitri? ^^


    Vincent?


    Bowties were never Cooler

    Necessity schreef:
    Het innerlijk van Claudai is af dus zij staat ook open voor relaties


    Vincent?


    Bowties were never Cooler

    Sara | Claudai — Ik denk niet dat deze twee meisjes elkaar zo goed zouden kennen of echt een relatie zouden hebben. Meer het soort mensen dat hoogstens eens een goededag tegen elkaar zou zeggen in de gang en bij uitzondering een oppervlakkig gesprek zou voeren.
    Sara | Dimitri— Geen idee. Oftewel kunnen ze elkaar als rivalen zien die de beste willen zijn (omdat beiden voor doorzettingsvermogen, discipline, uitdagingen aangaan, maar ook door hun verschillen - zo is Dimitri goed in ompraten, maar mag Sara zo'n eigenschappen niet echt, of het feit dat zijn daden impulsief zijn. Sara denkt ook niet heel veel voor ze doet, maar haar daden zijn meestal niet héél impulsief), ofwel zouden ze best goede vrienden kunnen zijn.

    Wordt vervolgd. Ik zoek nog rivalen en een BFF (jongen of meisje, maakt niet uit) voor Sara, dus als iemand ideeën heeft, go ahead!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 20:56 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Vincent?


    Ik denk dat dat wel zou klikken tussen ze. Claudai is niet zo opdringerig en heeft ook wel geduld met mensen waardoor hij (denk ik) haar wel mag

    @Probie zoiets dacht ik ook al ja


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat wel zou klikken tussen ze. Claudai is niet zo opdringerig en heeft ook wel geduld met mensen waardoor hij (denk ik) haar wel mag

    @Probie zoiets dacht ik ook al ja


    Dat kan wel, maar hij wordt waarschijnlijk wel wat voorzichtig met haar door haar impulsiviteit, wat hij als een slecht en vooral gevaarlijk ding ziet. Ook is hij haar captain met quidditch, en hij zal dus ook zeker niet schromen om haar, en de rest van het team, hard aan te pakken


    Bowties were never Cooler



    Lijstje van Gus

    Vincent Milan Procházka - Vincent is pas sedert het 6de jaar pas beginnen opvallen voor Gus. Hij had hem gezien tijdens een quidditch match en was meteen onder de indruk van hem iets dat hij natuurlijk niet liet zien aan de buitenwereld. Na rustig de jongen bestudeert te hebben en de voor en nadelen van hem ondervonden te hebben probeerde August hem wat te benaderen. Hij probeerde wat te flirten met de zeer aantrekkelijke jongeman, maar tevergeefs voor hem had Vince het geflirt nooit doorgehad wat voor Gus een steek was. Sindsdien negeert hij Vincent al kan hij het af en toe niet laten om even te staren.

    Oliver Amaro Delray - De twee lijken enorm op elkaar wat voor zowel een Goede vriendschap kan leiden tot een grote rivaliteit. Ik denk wel dat ze misschien beste vrienden kunnen zijn en wat de boel op stelten kunnen zetten.

    Sara Tali Herbovitz - Sara is vast en zeker iemand die wel opvalt en August zal haar wel zeker eens goed bekeken hebben en wat bestudeert. Ze is een dame met pit dat zeker, Gus zal wel de nodige afstand houden want de kans zit er wel stevig in dat ze met een goede opmerking zijn zelfbeeld wat kan beuken.

    Dimitri Viktor Volkov - Gus zou zeker wel eens vallen voor de charmes van de jongeman maar zal dan op zijn manier tegen hem inspelen en een goed woord terug weten te zetten. Een mooie verschijning dat zeker, maar hij vind Dimi er soms dom uitzien door zijn impulsieve acties. Misschien dat hij ooit wel vriendelijk zal doen tegen hem.

    Alexander Stoyan Lyuben- De twee kennen elkaar al van jongs af aan en hebben van toen al hun vriendschappelijke rivaliteit ontwikkelt. Gus mag hem echt wel maar wilt altijd beter zijn dan hem in alles.

    Arkady Beniamin Vasilyev-Gus vind hem maar en vreemd type, knap maar gek. Vaak ziet Gus de jongen alleen en vind hem wat zielig eruit zien.

    Yael Lykke Andersson - Weinig info

    Eleanore Ingrid Novak- Weinig info

    Zuzana Ružicka-Het feit dat ze vaak de leiding wil nemen vind Gus maar niets. Niet dat hij zelf een leider is maar gewoon het feit dat ze hem zal commanderen staat hem niet aan. Volgens hem is ze veels te vrolijk dan normaal kan en vind haar maar vreemd. Natuurlijk zal hij wel even vriendelijk glimlachen naar haar, maar meer niet.

    Claudai Ružicka- In tegenstelling tot haar zus, vind Gus haar al wat aangenamer. Niet omdat ze interessant lijkt of slim is, puur omdat ze naïef is en hij haar goed kan manipuleren.


    Alvast enkele ideetjes, als je het niet eens bent of andere ideën hebt ik sta open voor alles ;3

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 21:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:

    Claudai Ružicka- In tegenstelling tot haar zus, vind Gus haar al wat aangenamer. Niet omdat ze interessant lijkt of slim is, puur omdat ze naïef is en hij haar goed kan manipuleren.


    Stiekem moest ik hierom wel grinniken. Zo heerlijk aardig weer :')
    Ik vind het trouwens wel goed haha. En dan misschien dat Claudai hem wel als vriend ziet ofzo en dat niet doorheeft?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Dat kan wel, maar hij wordt waarschijnlijk wel wat voorzichtig met haar door haar impulsiviteit, wat hij als een slecht en vooral gevaarlijk ding ziet. Ook is hij haar captain met quidditch, en hij zal dus ook zeker niet schromen om haar, en de rest van het team, hard aan te pakken


    Is goed (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Stiekem moest ik hierom wel grinniken. Zo heerlijk aardig weer :')
    Ik vind het trouwens wel goed haha. En dan misschien dat Claudai hem wel als vriend ziet ofzo en dat niet doorheeft?



    Hahah, sorry :') in het echt ben ik niet zo hoor, i like her but ik moet het vanuit zijn punt bekijken maar misschien dat hij haar eens de rpg vordert toch meer als een vriendin gaat beschouwen dan als een speeltje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    BIackburn schreef:
    Pfoe. Zuzana's innerlijk is af! De rest ben ik mee bezig, maar moet ik ook nog deels overleggen dus kan iets langer duren ^^
    Iemand al interesse in enige vorm van een relatie met haar?


    Misschien kent Vincent haar achtergrond wel, en wat er speelt in haar familie, en probeert haar, ondanks dat haar karakter hem misschien niet helemaal ligt, te helpen. Hij zal niet zacht met haar omgaan in het quidditch team, maar zich waarschijnlijk wel schuldig voelen na de training als hij hele harde woorden tegen haar heeft gebruikt.


    Bowties were never Cooler

    Necessity schreef:
    (...)

    Is goed (:


    Kijk even naar mijn post over Zuzana, want dat zal denk ik ook voor Claudai gelden als t goed is voor jullie beiden


    Bowties were never Cooler