• Aan de hand van een gesprek in het lucht-je-hart-topic, en een poging om een beetje leven te krijgen hier, heb ik besloten een topic te maken waar we al onze jeugdsentiment dingen te bespreken. Het kunnen Quizletgerelateerde dingen zijn, of niet, wat je zelf maar wil. Deel hier je herinneringen over dat vreselijke inbelinternet, de vele topics waar je nu niet meer in durft te kijken omdat je jong en reckless was, en nog veel meer!

    Ik zal beginnen met een foto C:

    Le me, ongeveer 20 jaartjes geleden.


    26 - 02 - '16

    Awwh! wat lief!
    Al de spellen van vroeger/dingen die in waren (scoobiedootouwtjes,..), k3, dingen die toen nog niet zo 'interactief' waren,

    het oude q lay out.haha


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Webpet.nl!! Dat was vroeger echt mijn ding hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Diddl plaatjes!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Al die spelletjessites zoals funnygames.nl en spele.nl :'D


    26 - 02 - '16

    Mirin schreef:
    Diddl plaatjes!


    Ik heb nog een hele map vol met die dingen ahhahaha


    26 - 02 - '16

    Vroegaaah.

    Ik zat al te kijken op mijn laptop naar oude foto's, maar die staan hier helaas niet op.
    Eigenlijk zou ik eens naar zolder moeten gaan voor mijn oude verhuisdoos, want daar zit mijn hele jeugd in verstopt. :'D

    Eledhel schreef:
    Webpet.nl!! Dat was vroeger echt mijn ding hahaha

    Oh mijn god ik hield zo erg van webpet<3 Ik had ook echt duizenden accounts haha


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cartoon Network op televisie D:


    26 - 02 - '16

    Het Jeugdjournaal Magazine. Ik ben er anderhalf jaar o.i.d. lid van geweest, mijn basisschool had net een abonnement genomen toen het stopte. Goede herinneringen aan dat tijdschrift tho. Ik denk dat het rond 2009 was dat dat er was?

    Ik vind dat echt jeugdsentiment haha, okay waarschijnlijk vindt iedereen mij nu heel weird :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh, ik ben bezig een oude cartoon van mij opnieuw te kijken. Ik vond het geweldig als meisje van ongeveer acht of negen jaar (misschien wel jonger), en nu nog steeds haha


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Knikkeren, omg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pokemon en de Pokemon kaarten hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Al die dode tamagotchi's.


    United we stand, divided we fall.

    Jetix en KRO Kindertijd kijken. ^^ Brum, Hamtaro, NuisNu, Totally Spies, Pokémon etc.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Flippo's!
    En Fox Kids, Calimero, Boes Boes, Alfred Jodocus Kwak, Dennis the menace. . .
    Weh, ik wordt echt oud. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'