• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Sara Tali Herbovitz - Sara is vast en zeker iemand die wel opvalt en August zal haar wel zeker eens goed bekeken hebben en wat bestudeert. Ze is een dame met pit dat zeker, Gus zal wel de nodige afstand houden want de kans zit er wel stevig in dat ze met een goede opmerking zijn zelfbeeld wat kan beuken.


    Lijkt me leuk, ja! Volgens mij denkt Sara erg zo hoog over hem en vind ze hem maar belachelijk, als dat goed is voor jou.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Lijkt me leuk, ja! Volgens mij denkt Sara erg zo hoog over hem en vind ze hem maar belachelijk, als dat goed is voor jou.[/i]


    Sure :3 dat is hij stiekem ook wel maar ah. Alles voor de familienaam hoog te houden :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Hahah, sorry :') in het echt ben ik niet zo hoor, i like her but ik moet het vanuit zijn punt bekijken maar misschien dat hij haar eens de rpg vordert toch meer als een vriendin gaat beschouwen dan als een speeltje


    Haha je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Vanuit hem is het heel logisch en ik vind het goed :p

    @MikeGClifford, hmm... aan de ene kant vind ik het wel goed, maar ik kan me ook voorstellen dat hun thuissituatie iets is wat ze echt voor zichzelf houden


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Haha je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Vanuit hem is het heel logisch en ik vind het goed :p

    @MikeGClifford, hmm... aan de ene kant vind ik het wel goed, maar ik kan me ook voorstellen dat hun thuissituatie iets is wat ze echt voor zichzelf houden


    Ik bedoel niet perse door hen, maar mensen praten toch, zeker over schandalen binnen de meestal toch vrij kleine kring van pureblood families in een land. Als je het niet wil hoeft het niet.


    Bowties were never Cooler

    Raccoon schreef:
    Zuzana Ružicka-Het feit dat ze vaak de leiding wil nemen vind Gus maar niets. Niet dat hij zelf een leider is maar gewoon het feit dat ze hem zal commanderen staat hem niet aan. Volgens hem is ze veels te vrolijk dan normaal kan en vind haar maar vreemd. Natuurlijk zal hij wel even vriendelijk glimlachen naar haar, maar meer niet.


    Ik vind het helemaal prima ^^
    Ik zal zo overigens ook even een lijstje maken voor Zuzana.


    take me back to the basics and the simple life

    Necessity schreef:

    @MikeGClifford, hmm... aan de ene kant vind ik het wel goed, maar ik kan me ook voorstellen dat hun thuissituatie iets is wat ze echt voor zichzelf houden


    Hier sluit ik me bij aan haha. Zuze zou er in vedergeval niet mee te koop lopen, en het ook eigenlijk niet willen/durven vertellen.


    take me back to the basics and the simple life

    @ Blackburn en Necessity: Misschien dat hij ze graag ziet, omdat ze uit dezelfde kringen komen, maar niet echt vrienden met ze is door hun onvoorspelbaarheid en ze als captain hard aanpakt?


    Bowties were never Cooler

    @MikeGClifford & BIackburn, ze lopen er in elk geval niet mee te koop nee, maar roddels houd je inderdaad niet tegen. Wat doen we? Een vermoeden? Niet?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Necessity en Blackburn: Dat laat ik aan jullie over


    Bowties were never Cooler

    Raccoon schreef:
    Oliver Amaro Delray - De twee lijken enorm op elkaar wat voor zowel een Goede vriendschap kan leiden tot een grote rivaliteit. Ik denk wel dat ze misschien beste vrienden kunnen zijn en wat de boel op stelten kunnen zetten.


    Is goed, dat laatste klinkt goed haha. ^^

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 22:09 ]

    MikeGClifford schreef:
    @Necessity en Blackburn: Dat laat ik aan jullie over


    Okay. Ik denk in principe niet echt dat het bekend zou zijn. Als dat namelijk het geval zou zijn, zou de schoolleiding hier ook heus wel vanaf weten. Hij kan natuurlijk altijd wel vermoeden dat er iets niet helemaal goed zit? Misschien dat hij tijdens quidditch training vlak na de vakantie ergens een grote blauwe plek heeft gezien op een van hun armen o.i.d? Honestly idk how he would but this is my option Dat hij ze als captain hard aan kan pakken vind ik prima, Zuzana traint toch wel. Ik zou het zelf ergens wel leuk vinden als die twee btw wel vrienden zouden zijn. Misschien dat ze via een opdracht met in het eerste/tweede jaar meer in contact kwamen en er een ietwat rare, maar wel pure, vriendschap uit voort bloeide? Idk but I could see them being friends :')


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Okay. Ik denk in principe niet echt dat het bekend zou zijn. Als dat namelijk het geval zou zijn, zou de schoolleiding hier ook heus wel vanaf weten. Hij kan natuurlijk altijd wel vermoeden dat er iets niet helemaal goed zit? Misschien dat hij tijdens quidditch training vlak na de vakantie ergens een grote blauwe plek heeft gezien op een van hun armen o.i.d? Honestly idk how he would but this is my option Dat hij ze als captain hard aan kan pakken vind ik prima, Zuzana traint toch wel. Ik zou het zelf ergens wel leuk vinden als die twee btw wel vrienden zouden zijn. Misschien dat ze via een opdracht met in het eerste/tweede jaar meer in contact kwamen en er een ietwat rare, maar wel pure, vriendschap uit voort bloeide? Idk but I could see them being friends :')


    Dat eerste gedeelte vind ik helemaal goed. En dan tussen hem en Claudai wat we al besproken hadden (;

    @BIackburn, hoe zit het eigenlijk tussen onze twins? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat eerste gedeelte vind ik helemaal goed. En dan tussen hem en Claudai wat we al besproken hadden (;

    @BIackburn, hoe zit het eigenlijk tussen onze twins? :')


    Oh, right. Eh. eh. ff op app overleggen?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik voel me origineel met een personage die niet aan Quidditch doet haha
    Anyway, nog iemand een relatie met Yael? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @ Blackburn: Dus door een gezamelijke opdracht zijn de twee close geworden, terwijl hun karakters dat eigenlijk niet zouden doen verwachten?

    @Necessity: Dus ze kunnen het opzich redelijk vinden maar door de onvoorspelbaarheid is Vincent toch wat voorzichtig in de vriendschap?


    Bowties were never Cooler