• Ik heb dus mijn haar laten verven bij de kapper
    Alleen ik vind het echt niet mooi
    Ik had een mix tussen rood en bruin uitgekozen en het is echt rood, rood.
    Ten eerste vermoord mijn moeder mij als ze Zaterdag avond terugkomt
    En ten tweede vind ik het niet mooi.
    Wat kan ik doen?
    Het is wel een kleurspoeling, maar de vorige bleef bij mij heel lang zitten.
    Edit: Ik hoor van heel veel mensen (ook op school) dat het mij goed staat , ik denk dat ik er gewoon nog even aan moet wennen
    Edit2: Ik ga toch maar even terug naar de kapper, het is ook heel slordig gedaan en als ik heb gedoucht geeft het heel erg af

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:12 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Teruggaan naar de kapper?


    Your make-up is terrible

    Well that sucks for you.
    Opnieuw laten verfen: Duur en slecht voor je haar
    Deal with the consequences: Je hebt dat risico altijd bij het verven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Toch maar even je haar laten weken ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    Teruggaan naar de kapper?


    Deep inside, I've never felt alive

    Escritura schreef:
    Well that sucks for you.
    Opnieuw laten verfen: Duur en slecht voor je haar
    Deal with the consequences: Je hebt dat risico altijd bij het verven.


    Dit en:
    Met anti-roosshampoo gaat het er sneller uit (: maar natuurlijk niet zo snel als je zou willen.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Tja ik krijg tips om Anti-roos shampoo te gebruiken [Heb namelijk me haar zwart geverft en wil er vanaf] Maar weet neit of het werkt.
    Vast wel. Gewoon dat gebruiken. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bellen en zeggen dat het roder is uitgevallen dan je gevraagd had? Dan doen ze het vast opnieuw.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou wel graag een foto zien :3
    Maar volgens mij zul je moeten wachten tot het een beetje uitwast..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Endure schreef:
    Bellen en zeggen dat het roder is uitgevallen dan je gevraagd had? Dan doen ze het vast opnieuw.

    Volgens mij had ze dat al moeten zeggen vóór ze de zaak verliet, niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Endure schreef:
    Bellen en zeggen dat het roder is uitgevallen dan je gevraagd had? Dan doen ze het vast opnieuw.


    Dit. Het is het proberen waard.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Negligible schreef:
    Ik zou wel graag een foto zien :3
    Maar volgens mij zul je moeten wachten tot het een beetje uitwast..


    Ik ga het gewoon heel vaak wassen en over een maand of twee weer opnieuw laten verven
    Tot die tijd moet ik door het leven als de vrouwlijke bassie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    (...)


    Ik ga het gewoon heel vaak wassen en over een maand of twee weer opnieuw laten verven
    Tot die tijd moet ik door het leven als de vrouwlijke bassie


    Dat is toch gewoon roodbruin?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maar dat gaat echt heel erg lang duren.. ik wil niet negatief zijn of wat dan ook, maar bij mij duurde het ook echt heel erg lang. Ik heb het in februari laten doen en het is nu nog duidelijk te zien.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Negligible schreef:
    (...)

    Dat is toch gewoon roodbruin?

    Ik noem dat rood


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    (...)
    Ik noem dat rood



    Voor mij is dit rood. En ik vind het best een mooi kleur. Het staat jou


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right