• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Florentina schreef:
    (...)

    Wat voor relatie? Vrienden?


    Ik weet het niet zo goed. Vincent is veel buiten, gewoon om bezig te blijven, en Emiel is een buitenmens, maar qua persoonlijkheid weet ik het niet zo goed.


    Bowties were never Cooler

    Nee, ik had je rol net gelezen.
    Laten we iets anders doen.
    Ik kan zo even niets verzinnen


    Aan niets denken is ook denken.

    MikeGClifford schreef:
    @Malfoys Ik vind het goed, maar misschien in plaats van elkaar bijles te geven, samen dieper dan nodig de duistere kanten der magie in te duiken? Gezien ze daar allebei interesse en aanleg voor hebben.


    Dat is ook goed! ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Florentina schreef:
    Nee, ik had je rol net gelezen.
    Laten we iets anders doen.
    Ik kan zo even niets verzinnen


    Ik vind t ook heel moeilijk. Misschien vinden ze wel gewoon niets van elkaar


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Ik vind t ook heel moeilijk. Misschien vinden ze wel gewoon niets van elkaar


    Ja. Laten we dan maar doen dat ze elkaar niet zo interessant vinden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Even een overzichtje voor mijzelf :') dit zijn alleen dingen die al zijn afgesproken en die ik uit jullie lijstjes geplukt heb/geïnterpreteerd heb haha. Ben je het er niet mee eens, zeg het vooral (;

    ALEXANDER


    Vincent - Ze zijn vrienden, maar Vincent houdt toch wel een zekere afstand door het overheersende karakter van Alexander. Ze hebben eenzelfde soort opvoeding gehad en hebben hierdoor best wel wat overeenkomsten.
    August - Ze kennen elkaar al sinds ze heel jong zijn en hebben een vriendschappelijk rivaliteit.
    Sara - Ze kunnen het goed vinden met elkaar.
    Dimitri - Dimitri is het type waar Alexander het goed mee kan vinden. Ze zijn goede vrienden.
    Zuzana - Ze is een van zijn exen. Ze hebben anderhalf jaar geleden ongeveer drie maanden gehad en hij hield wel echt van haar, maar raakte uiteindelijk toch verveeld en begon weer met anderen te flirten, waarop Zuzana hem gedumpt heeft. Ze zijn nog steeds vrienden.
    Eleanore - Hij weet dat zij hem een klootzak vindt en dat maakt hem niet uit. Het maakt de jacht alleen maar leuker.
    Erika - friends with benefits
    Emiel - ze zitten in dezelfde afdeling en doen daarom wel vriendelijk tegen elkaar, maar dat is het ook.


    CLAUDAI

    Zuzana - Ze zijn een tweeling, maar ook beste vriendinnen.
    Sara - Ze hebben op een keer goedendag tegen elkaar na weinig contact.
    August - Zij ziet hem als een goede vriend, maar heeft niet door dat hij haar vooral mag omdat hij haar wel kan manipuleren.
    Vincent - Hij heeft een vermoeden van haar thuissituatie. Ze kunnen het wel redelijk met elkaar vinden, maar zijn geen echte vrienden.
    Dimitri - Claudai vindt Dimitri best aardig, zelfs al is zijzelf niet zo rebels. Ze zijn goede vrienden, ondanks hun tegenstellingen.
    Eleanore - Hoewel er een wederzijds respect is tussen de meisjes, is het geen echte vriendschap.
    Erika - ze doen wel vriendelijk maar zijn niet echt vrienden.
    Emiel - ze zijn goede vrienden.




    Malfoys schreef:
    • Alexander Stoyan Lyuben
    Zij zou hem sowieso mijden, gewoonweg omdat ze hem een arrogante klootzak vindt.

    Eindelijk iemand die hem ziet zoals hij is :')

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 17:01 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nog iemand een relatie met Emiel?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Nog iemand een relatie met Emiel?


    Zuzana?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Zuzana?


    Wat zouden ze zijn van elkaar? Vrienden?


    Aan niets denken is ook denken.

    Iemand nog een relatie met Sara? Ik heb sowieso wat mensen nog niet in m'n lijstje gezet, dus alle ideeën zijn welkom!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Emiel wel. Weet jij wat?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Wat zouden ze zijn van elkaar? Vrienden?


    Hmm. Ik weet het eigenlijk niet echt. Ze delen verder geen vakken naast de verplichte, en zitten ook niet in dezelfde afdeling dus als ze al vrienden zouden zijn zouden ze denk ik geen hele close vrienden zijn :')


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Hmm. Ik weet het eigenlijk niet echt. Ze delen verder geen vakken naast de verplichte, en zitten ook niet in dezelfde afdeling dus als ze al vrienden zouden zijn zouden ze denk ik geen hele close vrienden zijn :')


    We kunnen ook wat anders verzinnen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    We kunnen ook wat anders verzinnen?


    Heb jij een suggestie?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Heb jij een suggestie?


    Hmm.. vijanden gaat een beetje te ver.
    Misschien hebben ze een soort van vriendschappelijke rivaliteit waarin ze elkaar in dingen uitdagen / beter dan de ander willen zijn ?


    Aan niets denken is ook denken.