• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ziegler schreef:
    Iemand ideeën voor een relatie met Yael? Vijanden eventueel?


    Ik kan even kijken, want Sara en Yael zitten ten slotte wel beide in dezelfde afdeling. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Necessity schreef:
    (...)

    Wat stel je voor? Ik vind het heel lastig eigenlijk. Aan de ene kant denk ik dat het op zich wel met Alexander zou kunnen, maar aan de andere kant ook totaal niet. Het zou in elk geval een gecompliceerde vriendschap worden denk ik.


    Het is inderdaad lastig. Ze zijn beide Pureblood, en hoogst waarschijnlijk met dezelfde denkbeelden opgevoed, maar het overheersende karakter is erg anders...


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Vincent?


    Ehm, ik heb even vluchtig je rol overlezen (Sebastian stan :,D ) En wat ik eruit kon opmaken is dat ik hem en Gus niet meteen als vriendjes zie. De huizen is al een reden en een andere is dat hij de jongen vreselijk irritant zou vinden door de ocd van de jongen en het trainingshema. Wel zou hij de jongen knap vinden maar meer niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Probie schreef:
    (...)

    Ik kan even kijken, want Sara en Yael zitten ten slotte wel beide in dezelfde afdeling. (:


    Ik heb even gekeken naar Sara. Ze zouden wel beste vriendinnen kunnen zijn? Ze lijken namelijk wat op elkaar, maar verschillen ergens ook wel weer.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Okay. Ik hoor graag wat je vind. Sara is een hele leuke rol trouwens :)


    Bedankt! Ik heb Vincent even doorgenomen en het lijkt me een heel interessant karakter om bij Sara in één ruimte te steken, haha. :') Ze hebben beide de overlevingsdrang, de dominantie en het vechten voor wat ze willen. Het verschil tussen de twee is volgens mij het meeste dat Sara een manier heeft gevonden om één persoonlijkheid te vormen in plaats van met twee totaal tegenstrijdige kanten te kampen.
          Het lijkt me een leuk idee dat Sara en Vincent wel overeen komen, maar dat Sara eigenlijk telkens de kant die Vincent zo probeert onder te dompelen, naar boven wil halen. Niet omdat ze zijn meedogenloze kant wil kennen, maar omdat ze weet dat hij die kant heeft (vanwege haar oog voor detail) en dat ze hem probeert te helpen met het leren leven met beide kanten of zo.
          Het lijkt me echter dat de twee tegen iedereen zouden ontkennen dat ze elkaar begrijpen en weten hoe de ander zich voelt - ze lijken me ook niet het type van "zeer goede vrienden", maar volgens mij zou het eerder iets zijn dat ze elkaar erg respecteren in plaats van een echt vriendschappelijke band te hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ehm, ik heb even vluchtig je rol overlezen (Sebastian stan :,D ) En wat ik eruit kon opmaken is dat ik hem en Gus niet meteen als vriendjes zie. De huizen is al een reden en een andere is dat hij de jongen vreselijk irritant zou vinden door de ocd van de jongen en het trainingshema. Wel zou hij de jongen knap vinden maar meer niet.


    Misschien probeert hij met Vincent te flirten, maar werkt het niet en loopt het langzaam steeds verder uit de hand tussen de twee?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Het is inderdaad lastig. Ze zijn beide Pureblood, en hoogst waarschijnlijk met dezelfde denkbeelden opgevoed, maar het overheersende karakter is erg anders...


    Met dat probleem zat ik ook ja. En dan is Alexander ook nog een erg overheersend type en ik weet niet zo goed of dat wel bij Vincent past.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

          Weetje waar ik nou echt blij mee ben? Naast het feit dat er mensen mee willen doen of Dat de jongens/meiden verdeling zo gelijkmatig is :3


    take me back to the basics and the simple life

    Probie schreef:
    (...)

    Bedankt! Ik heb Vincent even doorgenomen en het lijkt me een heel interessant karakter om bij Sara in één ruimte te steken, haha. :') Ze hebben beide de overlevingsdrang, de dominantie en het vechten voor wat ze willen. Het verschil tussen de twee is volgens mij het meeste dat Sara een manier heeft gevonden om één persoonlijkheid te vormen in plaats van met twee totaal tegenstrijdige kanten te kampen.
          Het lijkt me een leuk idee dat Sara en Vincent wel overeen komen, maar dat Sara eigenlijk telkens de kant die Vincent zo probeert onder te dompelen, naar boven wil halen. Niet omdat ze zijn meedogenloze kant wil kennen, maar omdat ze weet dat hij die kant heeft (vanwege haar oog voor detail) en dat ze hem probeert te helpen met het leren leven met beide kanten of zo.
          Het lijkt me echter dat de twee tegen iedereen zouden ontkennen dat ze elkaar begrijpen en weten hoe de ander zich voelt - ze lijken me ook niet het type van "zeer goede vrienden", maar volgens mij zou het eerder iets zijn dat ze elkaar erg respecteren in plaats van een echt vriendschappelijke band te hebben.


    Klinkt goed, dus meer wederzijds begrip en respect, en elkaar willen hepen? Misschien kan Vincent haar trucjes leren om zichzelf te kunnen beheersen als vechten toch echt geen optie is in een situatie.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 19:16 ]


    Bowties were never Cooler

    @Sanne, tussen Alexander en Yael klikt het of erg goed (zelfde afdeling, zelfde soort karakter) of juist helemaal niet. Wat vind jij?

    @Raccoon, met August heb ik eigenlijk hetzelfde als hierboven^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Met dat probleem zat ik ook ja. En dan is Alexander ook nog een erg overheersend type en ik weet niet zo goed of dat wel bij Vincent past.


    Vincent al dat veel proberen te vermijden, juist omdat hij bang is dat als Alexander over zijn strepen gaat het een strijd wordt, en hij wil juist niet vechten of zijn dominante kant laten zien. Meh, lastig.


    Bowties were never Cooler

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik heb even gekeken naar Sara. Ze zouden wel beste vriendinnen kunnen zijn? Ze lijken namelijk wat op elkaar, maar verschillen ergens ook wel weer.


    Oh, dit is een lastige. Op bepaalde vlakken (leiderstype, ambitieus, zelfverzekerd, intelligent), lijken ze inderdaad op elkaar en zouden ze inderdaad beste vriendinnen kunnen zijn, maar op bepaalde vlakken verschillen ze zo hard (gemeen of arrogant, bijvoorbeeld. Sara is heel erg temperamentvol maar niet echt gemeen of arrogant. Ze doet dingen eerder met daden dan met woorden) dat ik niet weet of dat goed komt. :') Wat denk jij?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Klinkt goed, dus meer wederzijds begrip en respect, en elkaar willen hepen? Misschien kan Vincent haar trucjes leren om zichzelf te kunnen beheersen als vechten toch echt geen optie is in een situatie.


    Dat is goed!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Dat is goed!


    Misschien kunnen ze ook in hun vrije tijd samen elkaar helpen met vechtsporttraining, gezien zij dat graag wel en hij het nodig heeft om kalm te blijven.


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Vincent al dat veel proberen te vermijden, juist omdat hij bang is dat als Alexander over zijn strepen gaat het een strijd wordt, en hij wil juist niet vechten of zijn dominante kant laten zien. Meh, lastig.


    Zo'n vermoeden had ik al ja. Ehhhh misschien wel soort van vrienden, maar dat Vincent toch altijd wel een zekere afstand houdt daardoor ofzo?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.