• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Misschien probeert hij met Vincent te flirten, maar werkt het niet en loopt het langzaam steeds verder uit de hand tussen de twee?


    Ooh dat is best wel interessant , hehe, ja misschien dat dat het jaar ervoor is gebeurt? August zal vast nog steeds op zijn tenen getrapt zijn als hij Vincent ziet. ^^


    Ziegler schreef:
    Iemand ideeën voor een relatie met Yael? Vijanden eventueel?


    Ik heb Gus? :3

    Necessity schreef:

    @Raccoon, met August heb ik eigenlijk hetzelfde als hierboven^


    Ik denk dat ze elkaar best goed kunnen kennen door hum families? Daarbij zal Gus hem vast wel mogen maar nogsteeds proberen beter te zijn dan hem ;3



    En Gosh iedereen heeft zo'n interessante personages en de faceclaims zijn pure perfectie ;D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Necessity schreef:
    (...)

    Zo'n vermoeden had ik al ja. Ehhhh misschien wel soort van vrienden, maar dat Vincent toch altijd wel een zekere afstand houdt daardoor ofzo?


    Dus dat ze redelijk met elkaar opschieten, maar vincent altijd op zijn hoede is dat hij weg kan gaan zonder schuldgevoel als Alexander heel overheersend drijgt te gaan worden?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 19:19 ]


    Bowties were never Cooler

    @Necessity: Ik heb net even Alexander bekeken omdat ze in dezelfde afdeling zitten en ik denk dat Sara en hij echt zouden klikken, gezien ze beiden heel goed weten wat ze willen en niet bang zijn buiten de lijntjes te kleuren. Daarnaast doen ze heel wat vakken tezamen (3/4 keuzevakken), dus lijkt het me dat ze elkaar ook best goed kennen. Wat denk jij?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Misschien kunnen ze ook in hun vrije tijd samen elkaar helpen met vechtsporttraining, gezien zij dat graag wel en hij het nodig heeft om kalm te blijven.


    Dat lijkt me ook leuk om erin te verwerken, ja!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Raccoon: Klinkt goed, en dat Vincent eigenlijk niet zo goed weet wat hij verkeerd heeft gedaan en het wat ongemakkelijk probeert op te lossen.

    @Probie: Klinkt leuk. Heb er nu al zin in.


    Bowties were never Cooler

    Probie schreef:
    (...)

    Oh, dit is een lastige. Op bepaalde vlakken (leiderstype, ambitieus, zelfverzekerd, intelligent), lijken ze inderdaad op elkaar en zouden ze inderdaad beste vriendinnen kunnen zijn, maar op bepaalde vlakken verschillen ze zo hard (gemeen of arrogant, bijvoorbeeld. Sara is heel erg temperamentvol maar niet echt gemeen of arrogant. Ze doet dingen eerder met daden dan met woorden) dat ik niet weet of dat goed komt. :') Wat denk jij?


    Of juist frenemies?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Raccoon, elkaar kennen is eigenlijk best logisch. Haha Gus probeert dat maar Alexander zeker ook xd

    @MikeGClifford, zoiets ja, als jij dat ook goed vindt.

    @Probie, het lijkt me wel werken tussen ze ja


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    @Raccoon, elkaar kennen is eigenlijk best logisch. Haha Gus probeert dat maar Alexander zeker ook xd

    @MikeGClifford, zoiets ja, als jij dat ook goed vindt.

    @Probie, het lijkt me wel werken tussen ze ja


    Ik vind t prima


    Bowties were never Cooler

    Ziegler schreef:
    (...)

    Of juist frenemies?


    Dat lijkt me ook wel wat, ja. Iets in de trant dat ze op het ene moment best kunnen opschieten en het volgende elkaar nog liever van een appartementsgebouw duwen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pfoe. Zuzana's innerlijk is af! De rest ben ik mee bezig, maar moet ik ook nog deels overleggen dus kan iets langer duren ^^
    Iemand al interesse in enige vorm van een relatie met haar?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    Pfoe. Zuzana's innerlijk is af! De rest ben ik mee bezig, maar moet ik ook nog deels overleggen dus kan iets langer duren ^^
    Iemand al interesse in enige vorm van een relatie met haar?


    Nou Claudai komt ook bijna.... :p
    ik ben momenteel bezig haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zal even naar Zuzana kijken. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het innerlijk van Claudai is af dus zij staat ook open voor relaties

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 20:01 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zal ook nog even kijken naar alle rollen en dan een lijstje maken :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sara | Zuzana — Ik denk dat de meisjes het best goed met elkaar zouden kunnen vinden. Ze storten zich beiden in situaties zonder hele plannen uit te werken of het wel goed gaat komen en weten ook wat ze willen, maar hebben ergens ook een lieve kant in hun karakter.

    De rest volgt, maar ik ga eerst Sara's karakter uitschrijven in plaats van met die kernwoorden te werken, want zo heb ik ook meer overzicht.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried