• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Oh, right. Eh. eh. ff op app overleggen?


    Haha top :p (jaa ik bedacht me ineens dat we dat gedeelte nog vergeten waren :') )


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ziegler schreef:
    Ik voel me origineel met een personage die niet aan Quidditch doet haha
    Anyway, nog iemand een relatie met Yael? c:


    I got Zuzana?


    @MikeGClifford: If that's fine by you?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb ook even een lijstje voor Dimitri gemaakt:

    Vincent Milan Procházka - Vincent is een rustige jongen, hij valt niet erg op. Dimitri respecteert Vincent als Captain en Keeper van Molokov, maar verder heeft hij niet veel tegen of met hem. Hij is iets te ongemakkelijk en OCD voor Dimitri, die houdt van wanorde en chaos. Maar als Vincent zijn duistere kant iets meer toeliet zouden hij en Dimitri nog wel eens goede vrienden kunnen worden. Alhoewel zijn perfectionisme een blijvend probleem zal blijven in de relatie tussen de twee jongens.

    Oliver Amaro Delray - Dimitri zou goede vrienden kunnen zijn met Oliver. Oliver is recht voor zijn raap, iets wat Dimitri heel erg waardeert. Oliver zegt waar het op staat. Bovendien is het een hele knappe jongen, iets wat Dimitri niet ontgaan is. Hij vindt Oliver tegelijk leuk, maar ziet hem ook als concurrentie. Deze relatie kan alle kanten op gaan.

    Sara Tali Herbovitz - Dimitri vindt Sara maar een try hard. Ze is too much in alles, vooral haar dominantie staat Dimitri niet aan. Ze komt te star op hem over, niet los genoeg. Ook dat ze zo extreem vasthoud aan haar thuisland is iets waar Dimitri zich aan ergert, hij is meer het type dat doorgaat en zich over dingen heen zet. Des ondanks is het een meisje met pit, waardoor deze twee zouden goede rivalen kunnen zijn.
    (ik vind je personage trouwens echt leuk bedacht, ze zorgt voor een beetje opschudding denk ik)

    Alexander Stoyan Lyuben - Alexander is een jongen waar Dimitri het goed zou mee kunnen vinden. Hij houdt er ook wel van om buiten de lijntjes te kleuren en is ook een tikkeltje arrogant.

    Yael Lykke Andersson - leuk meisje, Dimitri zou goede vrienden met haar kunnen zijn

    August Felix Björk - Dimitri vindt Gus interessant. Hij krijgt niet echt hoogte van hem, maar vind hem een sterke persoonlijkheid. Iemand die precies is wie hij wilt zijn, en is daardoor een beetje arrogant vind Dimitri. Toch zijn hij en Gus tegenovergesteld van elkaar voor Dimitri's gevoel, Dimitri is anti perfectionistisch en niet ijdel. Hij is voor zijn gevoel een stuk mannelijker dan Gus. Maar hij zou Felix dit jaar beter willen leren kennen.

    Claudai Ružicka - Dimitri vindt Claudai een leuk meisje, ze heeft een soort rust over zich dat Dimitri zelf niet heeft. Haar naïviteit vindt hij ook echt iets leuks aan haar. Niet omdat ze dom is, maar omdat ze echt lief is in zijn ogen. Zouden goede vrienden kunnen zijn.

    Phoenix Zajac Bednarczyk-a - Phoenix snapt hij niet zo goed, hij begrijpt het hele transgender gebeuren gewoon niet. Niet dat hij het afkeurt, maar hij staat er gewoon heel erg neutraal en afstand tegenover. Verder nog weinig info om in te schatten of ze vrienden zouden kunnen zijn.
    (niks tegen transgenders natuurlijk! liefde voor iedereen <3 haha. Ook de woorden "transgender gebeuren" zijn niet lullig bedoelt ofzo! haha, maar zo zou Dimitri het omschrijven als ontwetende jongen.)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 22:39 ]

    BIackburn schreef:
    (...)

    I got Zuzana?


    @MikeGClifford: If that's fine by you?


    Heb je toevallig al een idee?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Heb je toevallig al een idee?


    Naja, ik was bezig met een lijstje, maar nog niet toegekomen aan Yael, dus als jij een suggestie heb, zal ik zo even kijken wat ik daarvan vind?


    take me back to the basics and the simple life

    Relaties Vincent:
    Sara Echte vrienden zijn de twee niet, in elk geval niet als je het aan hen vraagt, maar ze hebben een wederzijds respect en begrip voor elkaar. Sara probeert Vincent te helpen om zijn eigenlijk gespleten persoonlijkheid, terwijl hij haar probeert te helpen om zichzelf te beheersen in situaties waarin het echt nodig is. In hun vrije tijd trainen ze vaak samen in de vechtkunsten, wat Sara graag doet en wat Vincent gebruikt om zichzelf in de hand te houden.
    August August en Vincent zijn twee compleet verschillende personen. Toch is August gevallen voor de jongen in het vorige jaar. Vincent is niet ingegaan op de avances, heeft ze waarschijnlijk niet eens opgemerkt, en dit heeft ervoor gezorgd dat hij August onbewust zwaar heeft gekwetst. Vincent snapt eigenlijk niet goed waarom het eerst redelijk goed goed ging tussen de twee, en August nu vrij vijandig tegen hem doet. Hij doet nu zijn uiterste best om uit te vinden wat er mis is en dit op te lossen zo goed en zo kwaad als hij kan.
    Alexander Alexander en Vincent zijn vrienden. Door hun gelijkende opvoeding in verband met hun bloedlijn en de verwachting de familietradities door te zetten hebben ze best wat overeen. Het probleem was ervoor zorgt dat Vincent toch wat terughoudend is, is dat Alexander heel overheersend kan zijn tegenover anderen. Nu is dit met Vincent nog niet gebeurt, maar hij houd er rekening mee dat hij voor iedereens veiligheid de vriendschap zal moeten verbreken bij de eerste tekenen dat Alexander wel probeert hem te domineren. Vincent is namelijk heel bang dat dit zijn dominante kant zal triggeren en een hele felle strijd zal veroorzaken, wat Vincent koste wat het kost wil voorkomen.
    Zuzana en Claudai Door het impulsieve karakter van beide meisjes is Vincent wat voorzichtig om een vriendschap met ze aan te gaan, gezien hij dat als een slechte en gevaarlijke karaktereigenschap ziet, zeker rond een jongen als hijzelf. Toch hebben de meisjes een speciaal plekje in zijn hart. Door hun gemeenschappelijke afkomst, pureblood families uit voormalig Tsjecho-Slowakije, kent hij hun familie vrij goed. Als kind was hem geleerd dat hun vader uitschot was, maar dat heeft hij nooit goed begrepen. Toen hij eenmaal een sterk vermoeden kreeg dat de vader de meisjes mishandelde, doordat hij blauwe plekken op de meisjes heeft gezien bij trainingen net na de vakantie op rare plekken en hun onwil om erover te praten, beschouwd hij hem ook als uitschot, nog voor hij verafschuwing van hem kreeg door zijn keuze voor een partner. De meisjes zelf hebben het er nooit met hem over gehad. Toch probeert hij de meisjes wat te beschermen voor zover hij dat kan, wat niet heel veel is, maar goed. Tijdens de Quidditch trainingen en wedstrijden pakt hij hen, net als de rest van het team, hard aan, maar achteraf voelt hij zich, door zijn kennis over hun thuissituatie, vaak heel schuldig als hij harde woorden heeft gebruikt, en probeert zich dan ook altijd zo discreet mogelijk te verontschuldigen, door ze bijvoorbeeld wat lekkers toe te stoppen. Met Zuzana is Vincent toch een stuk closer dan met haar zus. Dit komt door een project wat ze in het begin van hun schooljaren samen hebben gedaan, en sindsdien zijn ze verrassend close. Zij is ook een van de weinigen wie Vincent echt vertrouwd en wie Vincent ooit wel een keer naar zijn huis zal durven uitnodigen, wat hij eigenlijk nooit zal doen. Dit ligt er misschien ook wel aan dat hij over de jaren een crush op haar heeft ontwikkeld, maar niet goed weet wat hij ermee aan moet of hoe hij het aan haar moet laten merken, zeker niet in zijn normale ongemakkelijke staat van zijn.
    Dimitri Hij en Vincent liggen elkaar niet zo lekker. Ze respecteren elkaar als atleten, maar meer is het ook niet. De chaos die Dimitri met zich meebrengt maakt Vincent compleet gek. Ze meiden elkaar grotendeels dus maar gewoon.
    Iza Iza is Vincent's nichtje. Zo kennen ze elkaar via de familie, en dus ook de stereotypes die daaraan bevestigd zijn over elkaar, maar meer is het eigenlijk niet.

    Zoiets? Als iemand iets verandert wil of ook een relatie wil hoor ik t graag.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 22:30 ]


    Bowties were never Cooler

    A very late MT (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Zuzana en Claudai Door het impulsieve karakter van beide meisjes is Vincent wat voorzichtig om een vriendschap met ze aan te gaan, gezien hij dat als een slechte en gevaarlijke karaktereigenschap ziet, zeker rond een jongen als hijzelf. Toch hebben de meisjes een speciaal plekje in zijn hart. Door hun gemeenschappelijke afkomst, pureblood families uit voormalig Tsjecho-Slowakije, kent hij hun familie vrij goed. Als kind was hem geleerd dat hun vader uitschot was, maar dat heeft hij nooit goed begrepen. Toen hij eenmaal doorkreeg dat de vader de meisjes mishandelde, doordat hij blauwe plekken op de meisjes heeft gezien bij trainingen net na de vakantie, beschouwd hij hem ook als uitschot, nog voor hij verafschuwing van hem kreeg door zijn keuze voor een partner. De meisjes zelf hebben het er nooit met hem over gehad. Toch probeert hij de meisjes wat te beschermen voor zover hij dat kan, wat niet heel veel is, maar goed. Tijdens de Quidditch trainingen en wedstrijden pakt hij hen, net als de rest van het team, hard aan, maar achteraf voelt hij zich, door zijn kennis over hun thuissituatie, vaak heel schuldig als hij harde woorden heeft gebruikt, en probeert zich dan ook altijd zo discreet mogelijk te verontschuldigen, door ze bijvoorbeeld wat lekkers toe te stoppen. Met Zuzana is Vincent toch een stuk closer dan met haar zus. Dit komt door een project wat ze in het begin van hun schooljaren samen hebben gedaan, en sindsdien zijn ze verrassend close. Zij is ook een van de weinigen wie Vincent echt vertrouwd en wie Vincent ooit wel een keer naar zijn huis zal durven uitnodigen, wat hij eigenlijk nooit zal doen.

    Zoiets? Als iemand iets verandert wil of ook een relatie wil hoor ik t graag.


    Ik vind het goed, op het feit dat hij meteen de connectie maakt dat ze mishandeld werden na :') Dat lijkt mij niet iets wat je je meteen bedenkt als je een blauwe plek ziet haha


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Ik vind het goed, op het feit dat hij meteen de connectie maakt dat ze mishandeld werden na :') Dat lijkt mij niet iets wat je je meteen bedenkt als je een blauwe plek ziet haha


    Vincent heeft ook geen makkelijke jeugd gehad, gezien hij niet binnen het plaatje van het perfecte intellectuele gezin paste van zijn familie, dus hij zal ze ook hebben gehad in elk geval, maar waarschijnlijk kwam het toen hij ze vaker had gezien, of er ook een op hun nek of rug had zien zitten?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Vincent heeft ook geen makkelijke jeugd gehad, gezien hij niet binnen het plaatje van het perfecte intellectuele gezin paste van zijn familie, dus hij zal ze ook hebben gehad in elk geval, maar waarschijnlijk kwam het toen hij ze vaker had gezien, of er ook een op hun nek of rug had zien zitten?


    Hmm, door het jaar heen hebben ze ze niet, en over het algemeen zijn ze ook niet echt te zien dus honestly, I don't think so. Misschien dat hij zich wel afvroeg waar ze vandaan kwamen, maar dat Zuze of Clau nooit antwoordt heeft gegeven op die vraag?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Hmm, door het jaar heen hebben ze ze niet, en over het algemeen zijn ze ook niet echt te zien dus honestly, I don't think so. Misschien dat hij zich wel afvroeg waar ze vandaan kwamen, maar dat Zuze of Clau nooit antwoordt heeft gegeven op die vraag?


    En dat hij zo een vermoeden kreeg?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    ...

    Dimitri Hij en Vincent liggen elkaar niet zo lekker. Ze respecteren elkaar als atleten, maar meer is het ook niet. De chaos die Dimitri met zich meebrengt maakt Vincent compleet gek. Ze meiden elkaar grotendeels dus maar gewoon.


    Had je dit geschreven voordat ik mijn lijstje erop zette? Want dat is best grappig, dat we echt hetzelfde van beide jongens dachten qua relatie. Vooral het stukje over allebei goede atleten is denk echt zo, dat ze elkaar daarom wel respecteren.

    calice schreef:
    (...)

    Had je dit geschreven voordat ik mijn lijstje erop zette? Want dat is best grappig, dat we echt hetzelfde van beide jongens dachten qua relatie. Vooral het stukje over allebei goede atleten is denk echt zo, dat ze elkaar daarom wel respecteren.


    Nee erna, dat moest ik nog neerzetten, maar was ik vergeten, oops. Maar je vind het wel goed?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    En dat hij zo een vermoeden kreeg?


    Yes, en dat hij nog steeds af en toe er naar probeert te vragen, maar ze de vraag ontwijken.


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Yes, en dat hij nog steeds af en toe er naar probeert te vragen, maar ze de vraag ontwijken.


    Top. Ik heb het aangepast, kijk maar even.


    Bowties were never Cooler