• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    (...)

    Ik haat het niet. Ik heb slechte humor, I knoop. Maar toch vind ik t ergens grappig xd. Ik denk dat Gabriëla en august aan elkaar gewaagd zijn
    Waarschijnlijk zou ze wel een aantal felle maar scherpzinnige opmerkingen zijn kant op vuren maar rmss is het wel leuk als frenemies?

    Je idee van manuello en Gabrielle vind ik wel top (:


    Hehe c: Is goed!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Manuello en Vincent vrienden? :3


    Ik weet het niet. De impulsiviteit is weer een struikelblok voor Vincent. Als hij voor het Molokov team speelt zullen ze zoizo met elkaar te maken hebben. Vincent is een harde coach die veel van zijn team verwacht en ze pusht tot het uiterste


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Dit heb ik tot nu toe voor relaties voor Vincent.

    Wil iemand er nog bij, dan hoor ik het graag


    Ik heb Erika (pg.8) en Natalya (pg.9)


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    @Philip: Ze spelen beiden piano en gezien Gabriëla niet een meisje lijkt wat plots dingen doet, zal Vincent graag bij haar zijn, omdat hij weet wat hij van haar moet verwachten, al vind zij hem misschien een domme jongen die niet goed met mensen kan omgaan, gezien zijn huis en weinige noodzaak zien in nutteloos praten

    @Clarick: Met Erika weet ik het niet zo goed, heb jij een idee? Ik zie niet echt gelijkenissen of dingen waardoor ze naar elkaar toe zouden trekken.

    Ondanks haar bloedstatus zijn Vincent en Natalya enorm gelijkend, dus ik denk dat ze prima met elkaar kunnen opschieten. Misschien kan hij haar helpen, door zijn OCD trekjes, met het perfectioneren van haar dansen, en haar begeleiden op de piano? Of iets anders als je iets beter weet.


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    @Philip: Ze spelen beiden piano en gezien Gabriëla niet een meisje lijkt wat plots dingen doet, zal Vincent graag bij haar zijn, omdat hij weet wat hij van haar moet verwachten, al vind zij hem misschien een domme jongen die niet goed met mensen kan omgaan, gezien zijn huis en weinige noodzaak zien in nutteloos praten

    @Clarick: Met Erika weet ik het niet zo goed, heb jij een idee? Ik zie niet echt gelijkenissen of dingen waardoor ze naar elkaar toe zouden trekken.

    Ondanks haar bloedstatus zijn Vincent en Natalya enorm gelijkend, dus ik denk dat ze prima met elkaar kunnen opschieten. Misschien kan hij haar helpen, door zijn OCD trekjes, met het perfectioneren van haar dansen, en haar begeleiden op de piano? Of iets anders als je iets beter weet.


    Erika deelt zijn liefde voor quidditch en doet net als hem aan vechtsporten (hij bokste toch?) dus misschien dat ze het goed over sport kunnen hebben en wat boksen betreft af en toe samen trainen maar verder niet met elkaar omgaan.

    Natalya en Vincent die een vriendschap hebben gevormd over hun liefde voor de piano (waarop hij haar inderdaad kan begeleiden) en hun streven naar perfectionisme? Voor twee mensen die altijd in controle willen zijn moeten ze aangenaam gezelschap voor elkaar zijn. Misschien dat Natalya een kleine crush op hem heeft maar die altijd heeft weggeduwd omdat ze weet dat hij met het bloedstatus ding zit?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Erika deelt zijn liefde voor quidditch en doet net als hem aan vechtsporten (hij bokste toch?) dus misschien dat ze het goed over sport kunnen hebben en wat boksen betreft af en toe samen trainen maar verder niet met elkaar omgaan.

    Natalya en Vincent die een vriendschap hebben gevormd over hun liefde voor de piano (waarop hij haar inderdaad kan begeleiden) en hun streven naar perfectionisme? Voor twee mensen die altijd in controle willen zijn moeten ze aangenaam gezelschap voor elkaar zijn. Misschien dat Natalya een kleine crush op hem heeft maar die altijd heeft weggeduwd omdat ze weet dat hij met het bloedstatus ding zit?


    Ik vind het prima.

    Edit: hij had ook al met nog iemand een boxafspraak. Misschien kunnen ze t met z'n drieën doen?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 23:12 ]


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Ik vind het prima.

    Edit: hij had ook al met nog iemand een boxafspraak. Misschien kunnen ze t met z'n drieën doen?


    Sure, als de ander dat niet erg vindt. Wie is het?

    Edit: Sara right? van Tiva?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 23:20 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    MikeGClifford schreef:
    @Philip: Ze spelen beiden piano en gezien Gabriëla niet een meisje lijkt wat plots dingen doet, zal Vincent graag bij haar zijn, omdat hij weet wat hij van haar moet verwachten, al vind zij hem misschien een domme jongen die niet goed met mensen kan omgaan, gezien zijn huis en weinige noodzaak zien in nutteloos praten

    @Clarick: Met Erika weet ik het niet zo goed, heb jij een idee? Ik zie niet echt gelijkenissen of dingen waardoor ze naar elkaar toe zouden trekken.

    Ondanks haar bloedstatus zijn Vincent en Natalya enorm gelijkend, dus ik denk dat ze prima met elkaar kunnen opschieten. Misschien kan hij haar helpen, door zijn OCD trekjes, met het perfectioneren van haar dansen, en haar begeleiden op de piano? Of iets anders als je iets beter weet.


    @ Miriam Gabriëla vind ook weer niet zo gauw mensen dom. Ze accepteert iedereen rond haar heen voor wie en wat ze zijn alleen kan ze haarzelf enorm ergeren aan mensen die regels verbreken of echt enorm domme vragen stellen. Ze is best behulpzaam en ondanks haar girly-girl kant met nagellakken enz is ze enorm rustig. Ik denk niet zo gauw dat ze Vincent zou beledigen, hoewel Vincent niet een liefdesrelatie van haar zou hoeven verwachten. Vincent is namelijk alles behalve romantisch.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @clarick Yup

    @philip dat hoeft ook niet, want dat maakt hem alleen maag nog minder comfortabel


    Bowties were never Cooler

    We should make a twin gang.


    take me back to the basics and the simple life

    Is that what I think it is?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Is that what I think it is?


    Eh idk what you're thinking? I just thought about both the twins being good friends and loving a good prank heheh.


    take me back to the basics and the simple life

    That was what I was thinking


    Bowties were never Cooler

    Wanneer staat trouwens op de planning dat we gaan beginnen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Wanneer staat trouwens op de planning dat we gaan beginnen?


    Morgen of donderdag ^^PRAATTOPIC 2


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]


    take me back to the basics and the simple life