• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    leuk! ik doe mee


    You're drowning. However, everyone around is still breathing. Fuck.

    Naam: Myrthe
    Leeftijd: 13 c;
    Hobby: ehm tekenen en fanvideos maken I guess c;
    Interesses: Anime en muziek.
    Fan van: BMTH, MCR, mlp, anime en manga, 5sos, 1D, melanie martinez, halsey, en nog veel meer,.


    You're drowning. However, everyone around is still breathing. Fuck.

    We zitten alweer op dertig deelnemers! _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Bente
    Leeftijd: 13
    Hobbies: paardrijden, zingen, dansen en tekenen
    Interesses: Mysteries, dieren, geesten en zingen.
    Fan van: Warrior Cats en Gravity Falls.


    You dare to gaze upon me?

    Naam:
    Irma
    Leeftijd:
    23
    Hobby:
    Quizlet(goh), zelf kleren maken, bakken, bordspellen, series kijken, the sims 3, KVWWeekelijks^^
    Interesses:
    (basis)onderwijs, pedagogiek en sociale omgangsvormen.
    Fan van:
    Amerikaanse series: NCIS(alle 3 maar de originele nog t meest) Criminal minds, CSI(allemaal), Hawaii 5-0, modern family, person of interest, blindspot, orphan black, orange is the new black.
    films: LOTR, the Hobbit, Harry Potter.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Is het een raar idee om een richtlijn van tijd erop te zetten, van hoelang gemiddeld iedereen er over zou moeten doen? Dit om te voorkomen dat niet iemand een heel weekend alleen maar bezig is met dit en een fantastisch iets in elkaar zet en iemand anders in vijf minuten een of ander prut gedicht ineen gooit. Of is dat raar/achterhaald/absurd/dom?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Is het een raar idee om een richtlijn van tijd erop te zetten, van hoelang gemiddeld iedereen er over zou moeten doen? Dit om te voorkomen dat niet iemand een heel weekend alleen maar bezig is met dit en een fantastisch iets in elkaar zet en iemand anders in vijf minuten een of ander prut gedicht ineen gooit. Of is dat raar/achterhaald/absurd/dom?


    Ik vertrouw erop dat iedereen zijn best doet en ik vind een richtlijn erop zetten een beetje het ondernemen van de creativiteit. Natuurlijk gaan er in sommige dingen meer tijd zitten dan in andere tijd maar dat betekend niet dat het slechter is.
    Het is wel fijn dat je mee denkt (:.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat moeten we precies maken? Een story, of iets in real-life en daar dan een foto van maken?
    Of denk ik nu in de heel verkeerde richting???


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    Wat moeten we precies maken? Een story, of iets in real-life en daar dan een foto van maken?
    Of denk ik nu in de heel verkeerde richting???


    Je mag een story maken. Maar je mag ook een tekening maken en die (als je wilt) opsturen naar die persoon. Je mag een quiz maken, je mag dichten maar je mag een fan video maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goed, ik ben heel bang dat ik iets ga leveren waar degene die ik trek niet blij mee zal zijn, maar ik ga mijn uiterste best doen.

    naam
          Floor

    leeftijd
          veertien jaar

    hobby's
          hockeyen, dansen, keyboard spelen, rpg'en, aparte sporten doen (bijv. waterskiën, snowboarden), kletsen, shoppen, rondsurfen op het internet zonder reden (oops), lezen

    interesses
          celebs, kleding, films, boeken, mijn hobby's en alles wat bij "fan van" staat

    fan van
          Ik ben niet echt fan van iemand of iets, maar er zijn wel een heleboel dingen en mensen die ik leuk vind.

    series: Flikken Maastricht × Pretty Little Liars ×Teen Wolf × Gossip Girl × Faking it (alleen pll heb ik helemaal gezien).
    muziek: Shawn Mendes × Melanie Martinez × Halsey × Zara Larsson × Fall Out Boy
    boeken: Edelstenentrilogie × Percy Jackson × The Selection × alle boeken van John Green × The Darkest Powers Trilogy × Harry Potter × The Maze Runner × Shatter Me Trilogy × Divergent
    mensen: Cara Delevinge × Lucky Blue Smith × Francisco Lachowski × Leonardo DiCaprio

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 22:21 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

          Naam
    Marie

          Leeftijd
    20 - (Vanaf 27 november, 21)

          Hobby
    Lezen (Vrijwel alleen Engelstalige boeken) - Schrijven - Gamen

          Interesses
    Boeken - Poëzie - Series - Psychologie/Psychiatrie

          Fandoms

    Een intense voorliefde voor alles gerelateerd aan Sci-Fi, Fantasy, Post-Apocalyptische shizzle, of die duistere dingen die je vast weten te grijpen - Horrror & Thriller.

    The Hunger Games | Divergent | My Chemical Garden | The Program | The Maze Runner. . .
    The Walking Dead | Game of Thrones | The 100 | Firefly | Once Upon A Time | Arrow | . . .

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 19:33 ]


    A girl who wonders.

    Ik vind het een beetje jammer dat sommige mensen denken dat wat zij gaan maken niet leuk is voor degene die ze trekken. Jij steekt er je tijd in om iets zo leuk mogelijk te maken voor de persoon die je trekt en diegene zal het ook enorm waarderen wat je gedaan hebt. Je laat zien dat je toch iets wilde maken en daar gaat het hem om. Dus niet zo negatief alsjeblieft.


    16 - 09 - '17

    Ik heb nog een vraagje. 6 November, worden dan gelijk de lootjes getrokken of kom je dat pas een paar dagen later te weten wie je hebt?


    Feare of a name imcreases fear of a thing itself

    evyan1 schreef:
    Ik heb nog een vraagje. 6 November, worden dan gelijk de lootjes getrokken of kom je dat pas een paar dagen later te weten wie je hebt?


    Ik ga proberen iedereen 6 november een bericht te sturen maar ik kan niks beloven. Ik probeer ze zo snel mogelijk te versturen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke!


    Feare of a name imcreases fear of a thing itself