• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet of ik het haal zelf iets te maken, misschien dat ik me later nog inschrijf als ik dit zeker weet.
    Tot die tijd, mag je me tussen het backupteam zetten. Helpen heb ik de tijd voor!

    [Edit] Wil je dat ik het lijstje ook in vul?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 14:12 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Naam: Mehri
    Leeftijd: 19
    Hobby: Gamen, tekenen, verhalen schrijven, dromen.
    Interesses: Games, Art, talenten, stoere mannen (oh yes I had to)
    Fan van: Neil Druckmann, Nathan Drake (uncharted) Aiden Pearce (Watch Dogs) en Markiplier.

    Leuk! Ik doe ook weer mee :Y)
    Naam: Xantha
    Leeftijd: 14
    Hobby: Voetbal, gamen, uitvinden hoe tumblr werkt en rondhangen op Q.
    Interesses: Ik hou van lezen en schrijven, om te beginnen. Ik vind het ook ontzettend leuk om te bakken. Verder heb ik niet echt veel interesses. Oh, wacht, ik luister ook veel muziek!
    Fan van: Captain America, Arrow, the flash, Gotham, 12 Stones, Daughtry, Breaking Benjamin, Simple Plan, Hunter Parrish, Stephen Amell, Chris Evans, Michael Fassbender, The Walking Dead, Deadpool, Band Of Brothers, Assassins Creed, Fallout, GTA, Lord of the Rings, the Hobbit, Joe Sugg, Marcus Butler, Tyler Oakley, Troye Sivan

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 14:15 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Gayle schreef:
    (...)

    Het opsturen mag jezelf kiezen. Afgelopen jaar zijn er verschillende users geweest die dingen via de post hebben opgestuurd maar dit hoeft niet. Als je een verhaal/gezicht maakt voor degene dat kan je het ook gewoon via Q op sturen.

    Dat laatste was een foutje. Het had moeten zijn: niemand mag weten wie je hebt. Ik heb het aangepast.

    Oh, dat verklaart veel.

    Als mensen het opgestuurd hebben, hoe hebben die dan het adres gekregen? Gewoon vragen?

    Ik wil wel meedoen denk ik. Maar ik schrijf me dan wel later in. =)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 14:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, dat verklaart veel.

    Als mensen het opgestuurd hebben, hoe hebben die dan het adres gekregen? Gewoon vragen?

    Ik wil wel meedoen denk ik. Maar ik schrijf me dan wel later in. =)


    Die hebben een berichtje naar mij gestuurd of ik het adres wilde vragen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Shawn schreef:
    Ik weet niet of ik het haal zelf iets te maken, misschien dat ik me later nog inschrijf als ik dit zeker weet.
    Tot die tijd, mag je me tussen het backupteam zetten. Helpen heb ik de tijd voor!

    [Edit] Wil je dat ik het lijstje ook in vul?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Evelien
    Leeftijd: 20
    Hobby: Lezen, muziek, zingen, theater, musical, ...
    Interesses: Musical (Heathers, Wicked, Dames At Sea, Matilda, Legally Blonde, Shrek, Finding Neverland, Book of Mormon, Bonnie and Clyde zijn mijn favorieten), boeken (YA en romantiek; The Selection, alles van Stephanie Perkins, Suddenly Royal, alles van Jenny Han), muziek, Disney, vintage, films, series, ...
    Fan van: Lesli Margherita, Laura Osnes, Christian Borle, Sutton Foster, ...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik doe mee!

    Naam: Vera
    Leeftijd: 14

    Hobby: Atletiek, Tekenen, schrijven, acteren, zingen en hyperactief zijn
    Interesses: Vossen, Wolven, Katten , Leeuwen.. <-laten we dit houden op dieren. Verder ben ik erg geïntreseerd in het thema overleven en vindt ik Indianen wel intressant.

    Fan van: Hungergames, Divergent, geen artiesten ofzo..

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 14:57 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Is het een idee dat de mensen ook aangeven of ze het goed vinden om hin cadeautje over de post te krijgen en dat ze dan hun adres naar jou toe sturen? Zo kan degene die zo'n persoon getrokken heeft toch "stiekem" iets over de post sturen als ie dat wilt zonder dat het bij de persoon voor wie het is opvalt wie hem/haar getrokken heeft.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    Is het een idee dat de mensen ook aangeven of ze het goed vinden om hin cadeautje over de post te krijgen en dat ze dan hun adres naar jou toe sturen? Zo kan degene die zo'n persoon getrokken heeft toch "stiekem" iets over de post sturen als ie dat wilt zonder dat het bij de persoon voor wie het is opvalt wie hem/haar getrokken heeft.


    Als degene iets over de post wilt sturen kan degene een berichtje naar mij toe sturen. Zo is het afgelopen jaar ook gegaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Als degene iets over de post wilt sturen kan degene een berichtje naar mij toe sturen. Zo is het afgelopen jaar ook gegaan.


    Ah okidoki. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MT! Als k thuis ben zal ik het lijstje invullen


    take me back to the basics and the simple life

    Ik doe weer mee en ik wil ook wel helpen in het back-up team.

    Naam: Sylvie
    Leeftijd: 21
    Hobby: Schrijven, gamen, dansen, films en series kijken en lezen.
    Interesses: Kijk bij hobby's en fan van.
    Fan van: Ik ga het kort proberen houden. Dylan O'Brien, Joe Sugg, Kensington, Teen Wolf, Pretty Little Liars, The 100, The Walking Dead, Harry Potter, The Maze Runner, The Hobbit, WWE (worstelen).


    16 - 09 - '17

    Naam Leonie
    Leeftijd 15
    Hobby Paardrijden (dressuur), Atletiek (300/400 M, hoog en ver), Schrijven, Lezen, Tekenen
    Interesses Zie hobby en fan van
    Fan van Heel veel YA-boeken voor specifiek heb ik een book instagram bookish.addiction, HP, THG, Divergent, SAV-Atletiek (mijn atletiek club ^^), Nadine Visser, PLL, TMR, Jennifer Lawrence


    take me back to the basics and the simple life

    Ik schrijf me ook graag in, het lijstje vul ik zsm in.


    Tijd voor koffie.