• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Ik ga proberen iedereen 6 november een bericht te sturen maar ik kan niks beloven. Ik probeer ze zo snel mogelijk te versturen.


    Oke!


    Feare of a name imcreases fear of a thing itself

    Naam: Sietske
    Leeftijd: 15
    Hobbies: paardrijden, lezen, zingen(kan het alleen niet), zwemmen en tekenen
    Interesses: Harry Potter, stalken
    Fan van: Taylor Swift, Bryan Adams, The Iron fey, Zandkit :P

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 20:34 ]


    Dat jij ze niet kunt zien, betekent niet dat zij jou niet in de gaten houden....

    Kan ik nog mee doen, want ik vind dit echt een super leuk idee!

    Naam: Jo-Anne (;
    Leeftijd: 14 jaartjes jong
    Hobby: Tekenen, schrijven & gitaar spelen,
    Interesses: De Engelse taal okay, dat klinkt echt raar nu ik het zo doorlees x) & Muziek!
    Fan van: Well there I go 5 Seconds Of Summer ~ Dan Howell ~ Phil Lester ~ Joe Sugg ~ Caspar Lee ~ Oli White ~ Anthony Padilla ~ Ian Hecox ~ Tyler Oakley ~ Troye Sivan ~ Connor Franta ~ Felix Kjellberg ~ Marzia Bisognin ~ Zoe Sugg ~ Marcus Butler ~ Jim Chapman ~ Jack Harries ~ Finn Harries ~ Mark Fischbach ~ Sean McLoughlin
    (De onderstreepte zijn mn grootste bæ's en alle namen zijn YouTubers voor het geval iemand die ze niet kent het zich af vroeg)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 20:45 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik ga morgen o.i.d het lijstje invullen, als dat nog kan (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Leuk idee idk of ik wil meedoen want misschien heb ik tijd tekort :$


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    frutsel schreef:
    Naam: Sietske
    Leeftijd: 15
    Hobbies: paardrijden, lezen, zingen(kan het alleen niet), zwemmen en tekenen
    Interesses: Harry Potter, stalken
    Fan van: Taylor Swift, Bryan Adams, The Iron fey, Zandkit :P


    The Iron fey!!!
    Wauw!! Er is echt bijna niemand hier die die serie kent!
    Woewww soulmates xD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Leuk! Ik doe ook mee :)

    Naam: Imke
    Leeftijd: 19
    Hobby: Lezen, films kijken, geocachen, wandelen, spelletjes spelen, cultuur snuiven
    Interesses: historische thrillers, series, schrijven, psychologie, quizzen, musicals
    Fan van: Drop dead diva, Helen Vreeswijk, appeltaart, Les misérables


    You're never fully dressed without a smile

    Dit lijkt me wel heel leuk! Ik wil ook graag meedoen. (:

    Naam: Anne
    Leeftijd: 21
    Hobby: Schrijven, lezen (meestal fantasy), muziek luisteren, reizen, films/series kijken (meestal kostuumdrama's).
    Interesses: Tja, eigenlijk alles wat met mijn hobby's te maken heeft. En lekker eten. :Y)
    Fan van: Harry Potter, Jane Austen, 70's en 80's muziek (met name rockbands), Noorwegen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Even een vraagje: Hoe verstuur je een quiz of hoe doe je dat dan?
    *voelt zich dom* xD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Delfino schreef:
    Ik vind het een beetje jammer dat sommige mensen denken dat wat zij gaan maken niet leuk is voor degene die ze trekken. Jij steekt er je tijd in om iets zo leuk mogelijk te maken voor de persoon die je trekt en diegene zal het ook enorm waarderen wat je gedaan hebt. Je laat zien dat je toch iets wilde maken en daar gaat het hem om. Dus niet zo negatief alsjeblieft.


    Je mag mij er gerust op aanspreken hoor. Sorry, ik zal er wel over ophouden, want je hebt op zich wel gelijk. Ik zou ook wel blij zijn met iets waar een ander tijd en moeite in gestoken heeft.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xeroptic schreef:
    (...)

    Je mag mij er gerust op aanspreken hoor. Sorry, ik zal er wel over ophouden, want je hebt op zich wel gelijk. Ik zou ook wel blij zijn met iets waar een ander tijd en moeite in gestoken heeft.


    Ik had het niet persoonlijk over jou, maar eerder in het algemeen naar meerdere, ik had namelijk eerder in het topic ook al van die reacties gezien.


    16 - 09 - '17

    Ashallayn schreef:
    Even een vraagje: Hoe verstuur je een quiz of hoe doe je dat dan?
    *voelt zich dom* xD


    Je maakt de quiz. Ze hem van de dag van het versturen online en verstuurt de link.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil overigens ook wel in het back-up team. Vorig jaar had ik namelijk niks gekregen, dus ik hoop dat niemand anders zich daardoor alleen hoeft te voelen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    Ik wil overigens ook wel in het back-up team. Vorig jaar had ik namelijk niks gekregen, dus ik hoop dat niemand anders zich daardoor alleen hoeft te voelen ^^


    Ah, was dat bij jou? Ik weet nog wel dat ik heel boos op die persoon was geworden en dat ze nog iets zou opsturen maar zo te lezen heeft ze dat nooit meer gedaan. Urgh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Ah, was dat bij jou? Ik weet nog wel dat ik heel boos op die persoon was geworden en dat ze nog iets zou opsturen maar zo te lezen heeft ze dat nooit meer gedaan. Urgh.


    Yepp. Maar ik hoop dt het back-up team nu uberhaupt niet nodig is.


    take me back to the basics and the simple life