• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe mee, heb gekeken en weet zeker dat ik tijd heb. :3

    Naam: Madelon
    Leeftijd: 13
    Hobby: Quizletten, muziek luisteren/maken, youtube kijken, lezen, paardrijden en foto's editten.
    Interesses: Buitenlandse youtubers, paarden..
    Fan van:
    Youtubers: Joey Graceffa, Shane Dawson, MayBaby, PsychoSoprano, ThatcherJoe, Zoella.
    Muziek: Yiruma, Madilyn Bailey, Kurt Hugo Schneider, MAX, Ed Sheeran, Adele.
    Films/boeken: The Hunger Games (Engels!), Harry Potter, Percy Jackson serie.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Laatste dag voor het inschrijven!


    "Ignite, my love. Ignite."

    ( ik weet niet of ii nog op tijd is srry)

    Naam: Eva
    Leeftijd: 14
    Hobby: Lezen (vooral Engelstalige boeken), films en series kijken, tekenen, shoppen, gamen, lekker eten, ben rondhangen op Quizlet.
    Fan van: Films — Pirates of the Caribbean, Harry Potter, The Maze Runner, Marvel, Disney.
    Series — The Walking Dead en Game of Thrones.
    Muziek — Ed Sheeran, Green Day, Arctic Monkeys.
    Boeken — Harry Potter, The Selection, The Maze Runner.


    Hard Work. Tolerance. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff No Matter What They Say.

    Ik heb me ingeschreven voor de seprise, maar ik wil ook welbij het back-up team.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Zijn de lootjes al verzonden? Ik heb namelijk nog niets binnen gekregen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik wil wel bij het backup team horen. Moet ik daarvoor ook het lijstje invullen? Nee toch? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    xeroptic schreef:
    Zijn de lootjes al verzonden? Ik heb namelijk nog niets binnen gekregen.


    Ik ook nog niet..


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Als je nog geen lootje hebt ontvangen dan zullen ze waarschijnlijk nog niet verzonden zijn, hè. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Als je nog geen lootje hebt ontvangen dan zullen ze waarschijnlijk nog niet verzonden zijn, hè. :')


    Ja, dat heb ik nu ook wel door. Ik vroeg het eigenlijk meer om te checken of ik op één of andere manier was overgeslagen als de lootjes al verstuurd waren.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Vikings schreef:
    Als je nog geen lootje hebt ontvangen dan zullen ze waarschijnlijk nog niet verzonden zijn, hè. :')

    Beetje flauwe reactie. :')


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb zojuist de helft kunnen versturen. Ik moet nu helaas weg en ik ben bang dat ik het vandaag niet af krijg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik heb zojuist de helft kunnen versturen. Ik moet nu helaas weg en ik ben bang dat ik het vandaag niet af krijg.

    Opzich kan morgen ook wel toch?
    En anders kun je iemand buiten de lootjes de rest laten sturen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb een lootje gekregen, ben benieuwd wie de mijne heeft...


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ben heel blij met mijn lootje hihi c:

    Fictionalworld schreef:
    Ik heb een lootje gekregen, ben benieuwd wie de mijne heeft...

    Same. (krul)


    Pretty is just a pretty word.