• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit soort dingen vind ik altijd zo leuk (:

    Naam Elly
    Leeftijd 18
    Hobby Lezen, sporten, winkelen
    Interesses Eten
    Fan van PPL, HP, Emma Stone

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 17:53 ]


    Can't control my second personality

    me gusta(:
    Ik vul de lijst vanavond in ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Naam: Yolanda
    Leeftijd: 18 (maar 2 december alweer 19 xd)
    Hobby: Accordeon spelen, boogschieten, met Sheila (onze hond) wandelen, series kijken
    Interesses: Animatiefilms, knappe gozers, dieren, Switched at Birth serie, Stephen King boeken, panda's
    Fan van: NCIS, Harry Potter reeks (Ron Weasley/Rupert Grint! (H) ), Switched at Birth

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 18:39 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Naam: Xanthe
    Leeftijd: 17
    Hobby: Piano (samenspel |Quatre mains hoort hier ook onder), Chiro-KSA (jeugdbeweging), Series |anime kijken, lopen (van tijd tot tijd)
    Interesses: Muziek in al zijn aspecten, lezen, talen, psychologie, quotes, ...
    Fan van:
    Series: Vikings, Arrow, The Flash, Supernatural, Teen Wolf, Game of Thrones, Agents of SHIELD,...
    Muziek: Rock (Guns N' Roses, Nirvana, The Beatles, Queen, System of a Down), Muse, Filmmuziek
    Boeken: Huis van de Nacht, Cherub, Percy Jackson, Gone, Harry Potter, Zielen,...
    Anime: Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Guilty Crown, Sword Art Online, Sword Art Online II, Death Note, Attack on Titan, Code Geass, Parasyte, No game No life, Ouran High School Host Club, Black Butler (II)

    Hier gaat zeker nog wat aan toegevoegd worden

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 17:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MT! Ik vul het lijstje zo snel mogelijk in.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Delfino schreef:
    Ik doe weer mee en ik wil ook wel helpen in het back-up team.

    Naam: Sylvie
    Leeftijd: 21
    Hobby: Schrijven, gamen, dansen, films en series kijken en lezen.
    Interesses: Kijk bij hobby's en fan van.
    Fan van: Ik ga het kort proberen houden. Dylan O'Brien, Joe Sugg, Kensington, Teen Wolf, Pretty Little Liars, The 100, The Walking Dead, Harry Potter, The Maze Runner, The Hobbit, WWE (worstelen).

    Ik geloof dat ik jou vorig jaar had. Good times. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Naam: Annemarije
    Leeftijd: 18
    Hobby: Mijn hobby is series kijken, lezen, leuke dingen doen met vriendinnen, erop uitgaan. Ik sport niet of iets..
    Interesses: Series kijken, Quizlet, boeken, muziek, films kijken, dagdromen.
    Fan van:
    Series: Pretty Little Liars, Devious Maids, the 100, Scream Queens, How to get away with murder, Orange is the new black, Under the Dome,
    Boeken: Gone serie, De test, My Chemical Garden, The Hunger Games, Divergent.
    Artiesten: Ed Sheeran, Demi Lovato
    Films: Animatiefilms.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 18:53 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Naam: Leah
    Leeftijd: 15
    Hobby: Toneel spelen, lezen, schrijven, series kijken, muziek luisteren
    Interesses: Idem boven
    Fan van: NCIS, Crossing Lines, Game of Thrones, Harry Potter, Lord of the Rings, The Hobbit, Star Wars, Star Trek


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Even een kleine MT!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga niet meedoen, maar wil toch even zeggen dat ik dit een mooi initiatief vind! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naam: Anne
    Leeftijd: 19
    Hobby: Schrijven, musical, tekenen, lezen, tv kijken, scooter rijden, mijn katten.
    Interesses: Hobby's, fandoms, tattoo's, villains, dieren, muziek, ..
    Fan van: kijk profiel. xD Nee ik schrijf het wel uit,maar daar kom ik nog op terug.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Naam: Gail
    Leeftijd: 19
    Hobby: Koken, Bakken, Muziek luisteren, Lezen en Schrijven
    Interesse: Muziek, koken
    Fan van: John Green, One Direction, Oasis


    -

    Naam: Sophie / Sherrinford
    Leeftijd: 18 Jaar.
    Hobby: Schrijven, tekenen, lezen, onderzoek doen naar (onderstaande) interesses, sporten (hardlopen).
    Interesses:
    - Astronomie: Quantum Mechanica, Zwarte Gaten, Relativiteit.
    - Geologie: Vulkanologie
    Fan van: BBC's Sherlock (serie), Elder Scrolls IV: Oblivion (game).

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 23:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Disgust schreef:
    (...)
    Ik geloof dat ik jou vorig jaar had. Good times. :Y)


    Jep en ik heb je SA nog steeds! <3


    16 - 09 - '17

    Oeh, ik doe weer mee!

    Naam: Eva

    Leeftijd: 15

    Hobby's: Schrijven, dichten, optrekken met vrienden, filmpjes op YouTube kijken (SUPERFRUIT, Charlie The Unicorn... dat soort onzinnige dingen), muziek luisteren, creatief bezig zijn, acteren, inspiratie opdoen, dromen (slapen), Films/series kijken, en... raadsels oplossen en wiskundeolympiades doen (ik maak geen grap hier. Ik hou namelijk niet gek veel van de wiskunde op school, maar vind raadsels, uitdagende opdrachten en dat soort dingen soms echt geweldig)
    Qua sport hou ik onder andere van snowboarden, zeilen in een optimist en paardrijden. Deze dingen doe ik echter helemaal niet vaak.

    Interesses: Psychologie (mensen), filosofie, verhalen/vertellingen/mythen (poëzie/proza), creatieve dingen, wereldsteden (zoals Parijs, Tokio, Londen...), wiskundeolympiades en theater.

    Fan van: Pentatonix, Doctor Who en Professor Layton. Ik hou ook van een paar Disneyfilms, namelijk The Lion King (1 en 2), Tangled en Frozen. Verder vind ik qua films Harry Potter geweldig (van de boeken heb ik echter enkel de eerste drie gelezen, wel alle films gezien). En dan is er ook wat anime, namelijk Soul Eater, Danganronpa: The Animation en Mahou Shoujo Madoka Magica.


    Nou, ik heb hem dus ingevuld hoor. Ben vast wat dingen vergeten, maar ik vind het wel goed genoeg. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 15:41 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…