• Ik heb een vriend voor al anderhalf jaar... we wonen soort van samen nja ben vaak bij hem. hij rookte in t verleden wiet (waar ik dus echt tegen ben en wat me veel verdriet heeft gedaan) een maandje of anderhalf terug had ie zijn mobiel thuis laten liggen en ik kon het echt niet laten om er in te kijken :3
    en toen vond ik een paar fotos met wiet erop (hij zei later dat dat voor een collega was tho (was ik nog steeds niet geloof) maargoed toen hadden we ruzie en toen kwam er pas uit datie alleen een paar hijsje op had van iemand een tijdje geleden... nou toen barste de bom. gewoon achter mijn rug om gedaan en als ik er niet was achtergekomen had ie t mij ook niet verteld.... wat mij nog verdrietiger maakte... en ik vertrouw t iig nog niet helemaal.... hij heeft mij zo gekwetst. dat ik er nu nog mee zit..hij zei: als je me nu nog niet vertrouwd dan heeft deze relatie geen zin meer (terwijl ik het recht had hem voorlopig niet meer te vertrouwen) en nu proberen we t weer samen maar ik denk elke dag weer van: zou die wit zitten te roken op het werk? of zou die na t werk stiekem nog bij vrienden zitten te smoken? heb al een keer t advies gehad om een tijdje na huis te gaan maar dan word ik nog gekker dan zit ik er nogmeer aan te denken... en ik hou veelte veel van hem om weg te gaan... al vind ik ook dat onze relatie best een boost kan gebruiken... we gaan ook niet echt vaak leuke dingen doen samen :( dan eerst.. al is t maar een drankje ergens... heb ik ookal zo vaak aangegeven : ( en dan komt er niks van of wiltie t niet of wordie chagg dat ik weer zoals gewoonlijk zit te klagen en dan loopt t weer uit op ruzie :'(
    ik voel me soms gewoon niet gelukkig meer maar ik hou veelte veel van hem om bij hem weg te gaan...
    zlefs als ik klaag om meer te kroelen word ie chagg :( of een kus of iets..

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 12:30 ]


    I just come to read

    Jij doet er duidelijk de moeite voor om de relatie wat beter te krijgen, maar ik krijg van hem meer het idee dat hij met rust gelaten wil worden vanwege zijn geklaag de hele tijd (als je wil knuffelen, iets samen wilt doen, een kus geven).
    Als ik jou was, zou ik hem vragen of hij nog wel een relatie wilt of niet, want een relatie hoort geven en nemen te zijn. Het lijkt mij namelijk meer dat hij even zijn rust wil/met rust gelaten wil worden en wellicht is dat ook wel begrijpelijk als iemand (constant) hem checkt. Je had namelijk wel stiekem in zijn mobiel gekeken en dat breekt wel 't vertrouwen iets.
    Gewoon er met hem over praten wat hij nu precies wil.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Jij doet er duidelijk de moeite voor om de relatie wat beter te krijgen, maar ik krijg van hem meer het idee dat hij met rust gelaten wil worden vanwege zijn geklaag de hele tijd (als je wil knuffelen, iets samen wilt doen, een kus geven).
    Als ik jou was, zou ik hem vragen of hij nog wel een relatie wilt of niet, want een relatie hoort geven en nemen te zijn. Het lijkt mij namelijk meer dat hij even zijn rust wil/met rust gelaten wil worden en wellicht is dat ook wel begrijpelijk als iemand (constant) hem checkt. Je had namelijk wel stiekem in zijn mobiel gekeken en dat breekt wel 't vertrouwen iets.
    Gewoon er met hem over praten wat hij nu precies wil.



    Ja hij zegt altijd van wel en dat ie nog wel van mij houdt etc etc -.-' maar krijg de indruk dat ik meer moeite doe dan hem.
    ik heb m gewoon meteen gezegd van joh ik heb in je mobiel gekeken en ben er achter gekomen


    I just come to read

    Dat hij eens wiet gebruikt met vrienden/collega's achter je rug om kan ik ergens wel begrijpen, hij is jong en wild, en wilt jou niet ongerust maken. Dan gaan die dingen stiekem (wat niet weet wat niet deert). Jij keek in zijn mobiel, op dat gebied hebben jullie elkaars vertrouwen gebroken.
    Waar ik me persoonlijk drukker om zou maken is dat hij je aanwezigheid minder wardeert als voorheen. Geen knuffel of kus meer, na nog maar net anderhalf jaar relatie... En er komt ook al meermaals het woord 'ruzie' naar boven in je tekst.
    Ik zou even een lijstje maken met wat je leuk vind in jullie relatie en wat je ongelukkig maakt. Als het ene lijstje langer is dan het andere, dan weet je eigelijk heel goed wat je moet doen.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov