• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aveyard schreef:
    (...)

    Yepp. Maar ik hoop dt het back-up team nu uberhaupt niet nodig is.


    Het back-up team is niet helemaal voor dit. Zij zijn ook om te helpen met mensen die geen idee hebben met wat ze moeten maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Het back-up team is niet helemaal voor dit. Zij zijn ook om te helpen met mensen die geen idee hebben met wat ze moeten maken.


    Ja oke, maar ik bedoel meer dat het niet nodig is omdat iemand simpelweg niets geeft.


    take me back to the basics and the simple life

    Naam: Nichelle
    Leeftijd: 15
    Hobby: Lezen (vooral Engelstalige boeken), films en series kijken, tekenen, shoppen, gamen, lekker eten, bezig zijn met paarden/honden en rondhangen op Quizlet.
    Interesses: Kijk bij hobby en fan van (:
    Fan van: Films — Jurassic Park, Pirates of the Caribbean, Harry Potter, The Maze Runner, Marvel, Disney.
    Series — The Walking Dead en Game of Thrones.
    Muziek — Ed Sheeran, Fall Out Boy, Twenty One Pilots, Green Day, Arctic Monkeys, The Pretty Reckless.
    Boeken — Harry Potter, The Selection, Throne of Glass, Red Queen, All The Bright Places, The Maze Runner, Edelsteentrilogie.
    Personen — Stephen James, Lucky Blue Smith, Francisco Lachowksi, Diego Barrueco, Andrea Russett, Evelina Forsell, Johnny Depp, Channing Tatum.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ah, wat een leuk idee! Ik heb vorig jaar niet meegedaan, dus doe ik nou wel mee :)


    Naam: Meike
    Leeftijd: 18
    Hobby: Korfballen, films kijken, editen (photoshop), tekenen en schrijven natuurlijk ^.^
    Interesses: Ik hou heel erg van kunst en vind het ook geweldig om er naar te kijken.
    Fan van: The Walking Dead, de Percy Jackson serie, Once Upon a Time, The Maze Runner


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Naam: Goitske
    Leeftijd: 12
    Hobby: Hockey, paardrijden, youtuben
    Interesses: Alles dat met internet en Youtubers te maken heeft (Vooral mensen die niet Nederlands zijn)
    Fan van: Ed Sheeran, Michael Jackson, One Direction, 5 Seconds Of Summer, Queen, Divergent, The Hunger Games, Harry Potter, The Maze Runner, PewDiePie, Thomas Sanders, Lilly Singh.. Choose!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 18:31 ]


    Just doing what I can

    En ik zou best in het back- up team willen btw


    Just doing what I can

    Naam: Sharon
    Leeftijd: 21
    Hobby: Cosplay, knutselen, lezen, schrijven, series en films kijken.
    Interesses: fantasy, mythes en legendes
    Fan van:[/b Harley's joker, Harry Potter en alle andere fantasy verhalen, DC comics ( voornamelijk alles van Gotham), Marvel, the walking dead, Big bang theory.

    Ik wil ook eventueel bij het back up team


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh trouwens, ik ga 6 november een weekendje weg tot en met 9 november, dus t kan zijn dat ik niet meteen reageer. Maar zodra ik terug ben zal ik even een kijkje nemen in mn pb (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Er doen er 41 mee.. Groot gebeuren dit :Y)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik wil btw best in het Back-up Team


    Feare of a name imcreases fear of a thing itself

    Dit lijkt me echt zo leuk. :3 Ik doe mee.
    Naam: ehm, tja. Laten we het gewoon maar bij silverhorse houden ;)
    Leeftijd: 15
    Hobby: boogschieten, tekenen, schrijven, fotograferen, films en series kijken, paardrijden, fantasywereld bedenken, foto's editten, dingen bakken, gamen(Skyrim is zo leuk, alleen heb ik het niet :'( ), reizen (vind ik leuk, doe het wat minder vaak)
    Interesses: Zie hobby's en Fan van.
    Fan van:
    Game of Thrones, De Hobbit, Pirates of the Carebean, Lord of the Rings (en andere dingen waar ik wat minder mee doe: Hungergames, Divergent(alleen 1ste boek gelezen), Maze Runner (bijde films) en waarschijnlijk best wat andere boeken.)
    Katten, wolven, uilen, herten, draken.
    Bergen. Ik hou van bergen. Al kunnen mijn oren daar niet goed tegen. xD
    Mijn kat, Dilly. Vooral om te fotograferen en te knuffelen als ze op mijn kussen ligt en ik er niet bij kan.

    Dat was het wel over mij, ik verheug me al op de surprises.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Naam: Dara
    Leeftijd: 15
    Hobby's: Chiro, circus, zwemmen, lezen
    Interesses: Natuur, reizen, schilderen
    Fan van: Harry Potter, 5seconds of summer


    - I solemnly swear that I am up to no good ° mischief managed

    /
    Topic niet goed gelezen, vraag weggehaald.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 23:03 ]


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Ik wil meedoen! Ik vul morgen nog wat in als dat mag.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik wil meedoen! Ik vul morgen nog wat in als dat mag.=3


    Ja, dat mag.


    "Ignite, my love. Ignite."