• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik werk zo snel mogelijk de lijst bij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De lijst is bijgewerkt. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Shawn schreef:
    Ik weet niet of ik het haal zelf iets te maken, misschien dat ik me later nog inschrijf als ik dit zeker weet.
    Tot die tijd, mag je me tussen het backupteam zetten. Helpen heb ik de tijd voor!

    [Edit] Wil je dat ik het lijstje ook in vul?


    Nee. De mensen die alleen in het back-up team zitten hoeven geen lijstje in te vullen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Nicole
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.) 16!
    Hobby: Lezen, schrijven, zingen en Photoshop, Netflix en Youtube
    Interesses: Reader inserts/ imagines lezen. Films, boeken en muziek.
    Fan van: Danisnotonfire and Amazingphil, Pewdepie and Smosh (Youtubers) Tom Hiddleston, Marvel, Bastille (band) Game of Thrones, The Walking dead, 30 Seconds To Mars(band)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 18:04 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Wat een creatief idee! Ik wil het wel meedoen!

    Naam: Leah
    Leeftijd: 20
    Hobby: schrijven, lezen, muziek luisteren, Nancy Drew games spelen, films/series kijken
    Interesses: Dieren (opleiding paraveterinaire dierenartsassistente), fantsy stuff (castlefest, eff, ect), Tom Hiddleston, keltische cultuur, meditatie/zen-stuff.
    Fan van: Harry Potter, LOTR, The Hobbit, marvel, Nancy Drew, Once Upon a time -zie hele lijst op mijn profiel.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik doe mee!

    Geweldig idee.


    Feare of a name imcreases fear of a thing itself

    Hey ik zou wel in het Back-Up Team willen omdat ik ook geen tijd heb om iets te maken. Ik wil wel graag helpen ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Naam: Marjolein
    Leeftijd: 15
    Hobby: Lezen, Paardrijden, muziek maken en luisteren, nailart.
    Interesses: Mythologie, maakt niet uit waarvan, geschiedenis (de Klassieke Oudheid toch wel het meest)
    Fan van
    Bands: Breaking Benjamin, 12 Stones, Three Days Grace, Queen, Nirvana.
    Boeken: Alles van Rick Riordan, de Selection-trilogy, Harry Potter, Dan Brown, John Green, TMR, the Testing.
    Series: NCIS, NCIS LA, American Horror Story (ik ben bij seizoen 3), PLL, the Flash.
    Films: Disney, James Bond, PotC
    Youtubers: Ian Hecox en Anthony Padilla (Smosh), PewDiePie, SimplyNailogical.
    Extra: Regen

    Dit wordt misschien nog aangevuld

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 22:09 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Naam: Melissa (Melizsa)
    Leeftijd: 13
    Hobby's: Lezen, schrijven, Netflix-kijken...
    Interesses: (zie: 'Hobby's' en 'Fan van')
    Fan van: The Hunger Games, Doctor Who, The Maze Runner, Divergent, Percy Jackson, Helden van Olympus, Sarah Kraakman, De Selectie, Dan&Phil, Harry Potter, De Test, Virals, Pretty Little Liars, Paper Towns, The Fault In Our Stars, Looking for Alaska, The 4400, The 1OO...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

          Naam
    Mirte

          Leeftijd
    22

          Hobby
    Lezen (Engelstalig) — Schrijven

          Interesses
    Boeken — Mythologie — Reizen

          Fandoms
          Series
    American Horror Story — Arrow — Fear The Walking Dead — Game Of Thrones — Once Upon A Time — Outlander — Theen Wolf — The 100 — The Walking Dead
          Boeken
    A Song Of Ice And Fire — Benedicts — Caster Chronicles — Delirium — Legend — Percy Jackson And The Olympians — Pretty Little Liars — The Goddess Test — The Heroes Of Olympus — The Hunger Games — The Lord Of The Rings — The Mortal Instruments — The Program — The Ruby Red Trilogy — The Selection — The Syrena Legacy — The Testing — Twilight
          Extra / Overig
    Dan Brown — John Green — Stephen King


    Naam: Evy
    Leeftijd: 12
    Hobby: Lezen, Schrijven en Gek doen xD
    Interesses: Harry Potter
    Fan van: Harry Potter! <3


    Feare of a name imcreases fear of a thing itself

    Ik twijfel, omdat ik niet zo goed zou weten wat ik moet maken. Ik denk niet dat iemand blij zou zijn met een door mij geschreven verhaal en verder ben ik ook niet echt goed met mijn handen :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xeroptic schreef:
    Ik twijfel, omdat ik niet zo goed zou weten wat ik moet maken. Ik denk niet dat iemand blij zou zijn met een door mij geschreven verhaal en verder ben ik ook niet echt goed met mijn handen :c


    Waarom zouden mensen niet blij zijn met een geschreven verhaal?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat heel veel mensen blij zouden zijn met een zelfgeschreven verhaal (:


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    Ik denk dat heel veel mensen blij zouden zijn met een zelfgeschreven verhaal (:

    ^ik ook, vooral omdat het dan persoonlijk is.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.