• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Even mijn topics.


    Delfino schreef:
    (...)

    Jep en ik heb je SA nog steeds! <3

    Awh, dat is lief! (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Naam: Marleen
    Leeftijd: 20
    Hobby: schrijven, lezen, tekenen
    Interesses: geschiedenis, journalisme/media, boeken
    Fan van: J.R.R. Tolkien, diverse bands, Game of Thrones (voor een complete lijst, kijk even op mijn profiel)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Naam: Erica
    Leeftijd: 22
    Hobby: kajak, nail art
    Interesses: kajak, nail art, Quizlet
    Fan van: Queen, Sonata Arctica, Orange is the new black, Once Upon a Time, Reign, Bones, NCIS, Black Sails, American Horror Story,...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Naam: Sofie
    Leeftijd: 10 jaar, op 13 december word ik 11
    Hobby: Woordkunst (acteerles enzo) en turnen
    Interesses: Warrior Cats, vlechten, katten, disney, lijstjes, the hungergames,etc.
    Fan van: Katy Perry


    You are my piece of paradise.

    Shawn schreef:
    Ik weet niet of ik het haal zelf iets te maken, misschien dat ik me later nog inschrijf als ik dit zeker weet.
    Tot die tijd, mag je me tussen het backupteam zetten. Helpen heb ik de tijd voor!

    [Edit] Wil je dat ik het lijstje ook in vul?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2015 - 16:28 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oh, hier wil ik ook wel aan mee doen!

    Naam: Dore
    Leeftijd: Momenteel nog 16, maar vanaf volgend weekend 17.
    Hobby: Series kijken, concerten bezoeken, muziek maken en luisteren.
    Interesses: Koken en voeding, misdaad en criminologie, pedagogiek, geschiedenis, katten.
    Fan van: The 1975, Criminal Minds, PVRIS, Arctic Monkeys, Taylor Swift, How To Get Away With Murder, Orphan Black.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Klein vraagje, ik zag net bij een bericht van Vikings dat iemand iets over de post had gestuurd naar haar. Hoe doe je dat dan als je van niemand het adres weer XD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Klein vraagje, ik zag net bij een bericht van Vikings dat iemand iets over de post had gestuurd naar haar. Hoe doe je dat dan als je van niemand het adres weer XD


    Als je iets via de post wilt sturen dan moet je aan mij een berichtje sturen. Dan vraag ik aan de andere zijn/haar adres.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Als je iets via de post wilt sturen dan moet je aan mij een berichtje sturen. Dan vraag ik aan de andere zijn/haar adres.


    Oh ja, logisch eigenlijk haha. Ik ga er even over nadenken!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Maar het gene dat je moet geven, daarmee bedoelen jullie toch een creatie?


    You are my piece of paradise.

    Spikkelvacht schreef:
    Maar het gene dat je moet geven, daarmee bedoelen jullie toch een creatie?

    Jep! Als je niets weet, kan je altijd even in het topic van vorig jaar kijken. Ik heb toen een quiz gekregen en een verhalenbundel gemaakt. Je kunt ook tekeningen, knutselwerkjes - eigenlijk alles wel - maken (:


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Jep! Als je niets weet, kan je altijd even in het topic van vorig jaar kijken. Ik heb toen een quiz gekregen en een verhalenbundel gemaakt. Je kunt ook tekeningen, knutselwerkjes - eigenlijk alles wel - maken (:


    Heeft iemand een link naar dat forum?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Heeft iemand een link naar dat forum?


    Klik. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gayle schreef:
    (...)

    Als je iets via de post wilt sturen dan moet je aan mij een berichtje sturen. Dan vraag ik aan de andere zijn/haar adres.

    Maar is het dan niet handig als iedereen bij het invullijstje zet of hij/zij wel zijn/haar adres wil geven?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…