• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Gayle schreef:
    Gelukkig zijn is voor sommige mensen nu eenmaal niet mogelijk Sarah. En jij bent er een van.


    Maar ik geloof in je sarah je kant het


    i put the fun in funeral

    Muh. Ik ga maar slapen denk ik. Voel me ellendig. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil vakantie! T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je bent zo aardig dat het pijn doet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga slapen en hopelijk over een jaar of duizend, miljoen of triljoen pas wakker worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Not good enough.


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    Phoenix struggled for an answer and went with whatever vomited out first. "I was wrong. We didn't all lose. You two are still on the same continent. You win."

    Ohhh mijn God. Het moet letterlijk jaren geleden zijn dat ik voor het laatst een fic heb gelezen die hiermee te vergelijken valt. Dit wordt mijn dood.


    Don't die, please. Op wie moet ik anders jaloers zijn dat ie James Potter is terwijl ik Peter Pettigrew schijn te zijn? _O_


    OTOFT: Ik zou echt niet weten wat ik moest doen zonder mijn (dag)dromen. Alleen dan voel ik me oprecht fijn, ware het niet dat het zich allemaal in mijn hoofd afspeeld en dus niet echt- echt is. Maar daarom hou ik zo van slapen. Hoef ik niet te dealen met de realiteit dat ik mezelf een mislukking vind zonder hoop op een fijne toekomst.

    "Ofcourse it's all happening in your head, Harry. But why would that mean it isn't real?" - Albus Dumbledore.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Phoenix struggled for an answer and went with whatever vomited out first. "I was wrong. We didn't all lose. You two are still on the same continent. You win."

    Ohhh mijn God. Het moet letterlijk jaren geleden zijn dat ik voor het laatst een fic heb gelezen die hiermee te vergelijken valt. Dit wordt mijn dood.


    ??? Ik wil context, maar ik ben ook enigszins bang voor context. :')

    SonOfGondor schreef:
    Nee, rood is niet echt een normale, acceptabele oogkleur, mezelf.

    Wel in die ene minuut na middernacht.

    // starend naar mijn verhaal na er uren aan gezeten te hebben:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wel in die ene minuut na middernacht.

    // starend naar mijn verhaal na er uren aan gezeten te hebben:



    Sst, dat is een geheim. Ik heb juist net een kort verhaal afgemaakt en ik weet niet wat ik ermee moet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik durf dit dus niet op te slaan, ik ben doodsbang dat ik het per ongeluk allemaal verwijder. Er zit veel werk in - Guys, please, wish me luck.


    Tijd voor koffie.

    Ik durf het niet.


    Tijd voor koffie.

    ZEG ME ALSJEBLIEFT DAT HIJ ER NOG STAAT.


    Tijd voor koffie.

    Oh dear heavens, thank you.


    Tijd voor koffie.

    "Morgen vervalt gym, dus schuift periode twee uur op. Jullie hebben de eerste twee uur vrij!"
    "Magister zegt het ook!"
    "En nu staat er dat gym zowel vervalt als doorgaat."
    "We kunnen de periodedocent niet meer bereiken, dus vallen de eerste twee uur uit."
    "Hallo, ik ben de periodedocent en ik zeg je hierbij om elf uur 's avonds terwijl de helft van de brave klas al slaapt, dat het toch wel doorgaat."

    ??? De helft van de klas gaat dat niet meer zien?? moet ik nou wel of niet komen, dit is naar


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    "Morgen vervalt gym, dus schuift periode twee uur op. Jullie hebben de eerste twee uur vrij!"
    "Magister zegt het ook!"
    "En nu staat er dat gym zowel vervalt als doorgaat."
    "We kunnen de periodedocent niet meer bereiken, dus vallen de eerste twee uur uit."
    "Hallo, ik ben de periodedocent en ik zeg je hierbij om elf uur 's avonds terwijl de helft van de brave klas al slaapt, dat het toch wel doorgaat."

    ??? De helft van de klas gaat dat niet meer zien?? moet ik nou wel of niet komen, dit is naar

    Heb je een klassenfacebook/app waar je het in kan zetten, of iets van een telefoonboom, zodat je mensen snel even kan sms'en?


    Tijd voor koffie.