• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Mijn god, als je een ezelsoor in mijn boek maakt, mag je van mij direct naar de hel vertrekken. Verneuk je eigen boeken, maar blijf van de mijne af.


    Your make-up is terrible

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Heb je een klassenfacebook/app waar je het in kan zetten, of iets van een telefoonboom, zodat je mensen snel even kan sms'en?

    We hebben een klassenwhatsapp, maar het punt is dat meer dan de helft van de mensen dit waarschijnlijk pas morgenochtend zal lezen. Omdat we ervan uitgingen dat we de eerste twee uur vrij zouden zijn, staat hun wekker waarschijnlijk te laat om het nog op tijd te kunnen zien. :')

    Ik heb mijn docente een berichtje gestuurd met dat ik het heel naar zou vinden voor zowel haar als ons als we uiteindelijk met een halve klas zouden komen te zitten en die heeft ze nu gelezen, maar nog niet gereageerd. Nu begin ik langzaam bang te worden dat ik misschien te brutaal was. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I don't want to feel like this. D:


    Your make-up is terrible

    Keates schreef:
    (...)

    Don't die, please. Op wie moet ik anders jaloers zijn dat ie James Potter is terwijl ik Peter Pettigrew schijn te zijn? _O_


    OTOFT: Ik zou echt niet weten wat ik moest doen zonder mijn (dag)dromen. Alleen dan voel ik me oprecht fijn, ware het niet dat het zich allemaal in mijn hoofd afspeeld en dus niet echt- echt is. Maar daarom hou ik zo van slapen. Hoef ik niet te dealen met de realiteit dat ik mezelf een mislukking vind zonder hoop op een fijne toekomst.

    "Ofcourse it's all happening in your head, Harry. But why would that mean it isn't real?" - Albus Dumbledore.


    Haha, dit komt me bekend voor. Goed, ik beloof dat ik ook mijn best zal doen om niet dood te gaan. :'D
    En dagdromen is goed. ^^ Dumbledore quotes zijn ook goed. Jezelf een mislukking vinden is niet goed, want dat ben je niet.



    Wiarda schreef:
    (...)
    Wel in die ene minuut na middernacht.

    // starend naar mijn verhaal na er uren aan gezeten te hebben:



    Context is wat lastig, want dit is van hoofdstuk 24 van een 132k fic voor een fandom dat je volgens mij niet kent,
    maar in een (grote) notendop werd er door twee mensen, Miles en Klavier (ja, hij heet piano, en hij is een Duitse rockster die nu in LA al prosecutor werkt, want dat is logisch), een goedbedoelde maar hele stomme weddenschap afgesloten dat ze een sterkere band hadden met hun "favorite defense attorney" (respectievelijke Phoenix en iemand die Apollo Justice heet) dan de ander. Vanuit Miles Edgeworth was dat natuurlijk allemaal super platonisch bedoeld, want hij is de ijskoude ex-figuurlijke demon prosecutor die nu weer op het rechte pad is omdat Phoenix Wright (die favoriete attorney) sinds ze negen waren altijd in hem geloofde en rechten is gaan studeren om hem weer terug te zien, etcetera, maar toen kwam Miles naar spelletjesavond met Wright en zijn geadopteerde dochtertje en vrienden en toen vierden ze opeens samen Thanksgiving en waren ze van plan een scholarship op te zetten om het geld van de adoptiefvader die Miles jarenlang mishandeld heeft voor iets goeds te gebruiken, en toen kuste Miles Phoenix op het balkon en stuurde hij 38 rozen en waren ze twee dagen later min of meer op zoek naar een huis toen het gedoe over de weddenschap bekend werd vlak nadat er iemand was aangereden en ze dus allemaal in een ziekenhuis verzameld waren en Phoenix was uiteraard kwaad waardoor hij op dat moment dacht dat alles wat er tussen hen was gebeurd een leugen was en in zijn woede iets zei wat hij nooit had moeten zeggen en Miles niets liet uitleggen, waarop Miles, arme dramatische puppy, prompt weer naar Duitsland vertrok omdat dát natuurlijk alles oplost, zeker als je de telefoon niet meer opneemt (omdat je ervan uitgaat dat Phoenix je nog eens extra wil vertellen hoe erg je op een adoptiefvader lijkt in plaats van dat hij mogelijk zijn verontschuldigingen wil aanbieden omdat hij al tien jaar verliefd op je is) en niet laat weten waar je heengaat terwijl de vorige keer dat je zoiets deed Phoenix een jaar lang dacht dat je dood was, mijn God, jongens.

    Maar goed, Phoenix feliciteerde Klavier dus met zijn overwinning, want Klavier en Apollo spreken elkaar ook niet maar Miles zit in een ander continent, en ik heb niet voldoende keyboard voor hoeveel smash ik bij dit verhaal moet doen. :') Hoewel het ook oprecht gewoon tandrottend fluffy en heel erg grappig is. Maar al die dramatische egels. Ahhh.

    "Hey, did you know he's back? You two should catch up!"
    "We have," Phoenix said carefully. With tongue.

    "You're welcome," she said, and then turned to—he was sure—ask her co-workers what was wrong with this strange American man who'd walked out of a blizzard while dressed for summer, chosen a women's boutique, and paid full price for an eye-searing magenta jacket.


    En dat is wel een hele mooie The, Jip. Wees trots.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Needles schreef:
    Mijn god, als je een ezelsoor in mijn boek maakt, mag je van mij direct naar de hel vertrekken. Verneuk je eigen boeken, maar blijf van de mijne af.

    Ohmygosh, of dat men hun handen afgeeft aan een boek, kauwgom of al dat andere gebeuren. Verschrikkelijk! Gatverdamme, ik moet er al niet aan denken en ik krijg al de rillingen over m'n rug. No respect for literature D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms, vlak voor dat ik op moet staan om me klaar te maken voor school, kijk ik naar mijn rooster, in de hoop dat het opeens uitvalt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eenzaamheid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schuldgevoel ga weg. Je maakt me zo vreselijk misselijk en ik heb er vannacht niet van kunnen slapen. Terwijl er voor gisteravond helemaal niks aan de hand was.

    I want my 1oz silver with gold trim coin. Gimme, gimme gimme.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 8:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed bezig, Leah. Nou zit je hier nog twintig minuten en ben je gegarandeerd te laat op school. Denk eens na welke trein je opstapt als je er een opstapt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil heel graag voldoen aan je eisen, zie je dat niet? Ik heb het gevoel dat die andere vriendin bijna een soort concurrentie is, ze doet alles beter dan ik. Waarom kan ik niet het zelfde zijn? Ik wil zo graag meer zijn, ik wil belangrijker zijn voor je dan die ander. Ik wil net zo belangrijk zijn voor jou als jij voor mij bent. Vertel me hoe, en ik zal alles voor je zijn.

    -> De forumregels gelden ook gewoon op het off-topic. Dus niet spammen (meer dan drie reacties achter elkaar plaatsen) aub!


    I am an idiot, I move.

    Dit wordt echt gegarandeerd zo'n kut dag. I just wanna go home.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Herakles schreef:
    (...)
    Ohmygosh, of dat men hun handen afgeeft aan een boek, kauwgom of al dat andere gebeuren. Verschrikkelijk! Gatverdamme, ik moet er al niet aan denken en ik krijg al de rillingen over m'n rug. No respect for literature D:


    Inderdaad x_x


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Mijn god, als je een ezelsoor in mijn boek maakt, mag je van mij direct naar de hel vertrekken. Verneuk je eigen boeken, maar blijf van de mijne af.

    Mensen die ezelsoren in andermans boeken, mag je slaan zonder in problemen te komen met de politie.


    Tijd voor koffie.