• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Mercator schreef:
    (...)


    Jaa ik ben het wel met je eens (maar ze blijven familie, iew). En ik kan me ook wel vinden in jouw idee over de heteroseksuele geschiedenis. Toevallig is mijn allerfavorietste persoon in de geschiedenis van deze wereld Oscar Wilde en veel homoseksueler tref je het natuurlijk niet aan , maar als ik homoseksuelen historische figuren moet noemen kom ik niet echt verder dan Sappho, Shakespeare en Lord Roseberry.


    Ik weet er nog wel een paar! Da Vinci, Michelangelo, Alan Turing, Alexander de Grote uiteraard, en er is een hele Wikipediapagina over de seksualiteit van Abraham Lincoln. :'D
    Ennn ja, incest is doorgaans een zeer sterke nee, dat absoluut. Maar goed, Zeus en Hera zijn broer en zus (en hun ouders ook), dus veel erger dan dat kan het niet. Om eerlijk te zijn kijk ik een beetje over familiebanden heen in Griekse mythologie, want anders is het nauwelijks leesbaar uit een modern perspectief. :') Ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen daarover struikelen, ja, want als iemand Tonks/Draco voorstelde als Harry Potter ship zou ik dat ook uit mijn AO3 search results filteren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I cried. I cried like a little kid.

    Trees schreef:
    (...)

    Sterkte.... Mag ik vragen van wie?

    Van de opa van mijn vriend.

    Myotis schreef:
    I cried. I cried like a little kid.

    (...)
    Van de opa van mijn vriend.


    It takes courage to cry in public, I think crying was the best you could do.
    Lemme give you a big hug.

    Trees schreef:
    (...)

    It takes courage to cry in public, I think crying was the best you could do.
    Lemme give you a big hug.


    Thanks (:

    I just LOVE this flirty banter between us.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet er nog wel een paar! Da Vinci, Michelangelo, Alan Turing, Alexander de Grote uiteraard, en er is een hele Wikipediapagina over de seksualiteit van Abraham Lincoln. :'D
    Ennn ja, incest is doorgaans een zeer sterke nee, dat absoluut. Maar goed, Zeus en Hera zijn broer en zus (en hun ouders ook), dus veel erger dan dat kan het niet. Om eerlijk te zijn kijk ik een beetje over familiebanden heen in Griekse mythologie, want anders is het nauwelijks leesbaar uit een modern perspectief. :') Ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen daarover struikelen, ja, want als iemand Tonks/Draco voorstelde als Harry Potter ship zou ik dat ook uit mijn AO3 search results filteren.


    Ik heb over enkelen van hen geruchten gehoord, maar nooit echt vaststaand bewijs gelezen. En ja Griekse mythologie is wel een beetje verknipt zo nu en dan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb eindelijk een bijbaantje kunnen vinden. Na een jaar zoeken :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Damn, ik voel me hier nog steeds vreselijk awkward en rot over.


    Caution first, always.

    I want to fast—forward to next friday.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    o mijn god deze pizza
    woorden schieten te kort
    pizza drunk


    i put the fun in funeral

    Blurryface schreef:
    Damn, ik voel me hier nog steeds vreselijk awkward en rot over.


    Sup?
    I don't care dat je niet altijd reactie hoeft, I wanna know.

    Er is een EK voetbal voor bergdorpjes wat


    i put the fun in funeral

    Beter werkt Rollercoaster Tycoon op mijn mac want ik wil het zooooo graag spelen. Halloween themed park maken en zo, zo'n zin in ineens.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Waarom moet iedereen aan me zitten? Shit hee, blijf 's van me af. Ik ben geen knuffel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    Waarom moet iedereen aan me zitten? Shit hee, blijf 's van me af. Ik ben geen knuffel.


    Niet? Nahw. :c hahaha
    <3

    OTOFT: bleeeegh, het avondeten was echt té zout. De overgebleven chippies worden dan maar mijn avondeten. :')

    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 19:19 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •