• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Oké, officieel iedereen uit de klas heeft een hekel aan die jongen, inclusief mijn crush die dacht vrienden met hem te kunnen worden ;')
    Hij geeft me helemaal gelijk ^^ Arrogante zak dat die jongen is. Er komt een dag dat ik hem sla, of dat per ongeluk met een bord of mes in mijn handen is kan ik niet zeggen, maar er komt een dag. Lol. Gelukkig gaat hij stoppen en is hij volgend jaar van de opleiding af! Yesh Jazz leaves!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 23:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Keates schreef:
    (...)
    Als dat nou letterlijk was, had t leuker geweest. Want dan waren we aan het meeten. :Y)

    Kan je dat wel aan dan?(wbw)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Keates schreef:
    (...)

    I agree. (:
    Hoewel virtuele knuffels wel altijd leuk zijn. HUG! *huggiewuggie* :3

    Je doet het erom.. I'm not even.. going to.. LJKRVHSDNNV D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    It comes in waves, I close my eyes.
    Hold my breath and let it bury me.
    I'm not okay, and it's not alright.
    Won't you drag the lake and bring me home again?


    kindness is never a burden.

    Spoilers hebben bijna geen macht meer over mij. Ik heb toch bijna alle boeken gelezen van films die de komend tijd uitkomen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, mijn moeder is zo aardig vandaag, damn. Ik krijg lekker veel betaald omdat ik morgen mijn stiefvader wat ga helpen met zijn nieuwe vrachtwagen schoonmaken, mag de dag erna bij mijn vriend doorbrengen én ik mag mijn haren eindelijk eens echt verven. Ik heb zoveel zin in dit weekend. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ik kan 0% voor mezelf schrijven, bevestigd. de pijn wanneer je werkelijk ergens trots op bent en je het niet op quizlet mag zetten is echt. zeer naar. veel droevenis.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ik kan 0% voor mezelf schrijven, bevestigd. de pijn wanneer je werkelijk ergens trots op bent en je het niet op quizlet mag zetten is echt. zeer naar. veel droevenis.


    Waarom mag het niet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Then off to go to bed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Men let steeds minder op 't aantal RPG's diegene aanmaakt of wat voor onderwerp. Als je er eentje aanmaakt, moet je er ook aandacht aan besteden en niet, lets say a week, later nog eentje aanmaken -- als je geen aandacht aan de andere besteedt en maar dood laat gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat was een van de engste dingen die ik ooit heb meegemaakt.


    i put the fun in funeral

    Thanks Redbubble. Echt hele fijne service, maar ik wilde toch écht die ene trui die blijkbaar plotseling in het niets is opgegaan tijdens het verzenden. Iets nieuws uitzoeken op jullie kosten is eerlijk gezegd een beetje een jammerlijke troost, ik wilde die trui,

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 10:20 ]

    Penoza schreef:
    (...)

    Waarom mag het niet?

    Omdat ik het schrijf als praktisch deel voor mijn eindwerkstuk (soort 'vrijere' versie van het profielwerkstuk - ongeveer hetzelfde concept, maar dan niet verbonden aan een vak en het mag werkelijk overal over gaan). Als ik het nu op het internet zet en mijn begeleider besluit om even een paar stukjes van mijn verhaal te googelen, lijkt het net alsof ik plagiaat heb gepleegd, of in ieder geval alsof ik het verhaal niet voor mijn eindwerkstuk heb geschreven en gewoon een van mijn oude verhalen uit mijn documenten heb geplukt. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Omdat ik het schrijf als praktisch deel voor mijn eindwerkstuk (soort 'vrijere' versie van het profielwerkstuk - ongeveer hetzelfde concept, maar dan niet verbonden aan een vak en het mag werkelijk overal over gaan). Als ik het nu op het internet zet en mijn begeleider besluit om even een paar stukjes van mijn verhaal te googelen, lijkt het net alsof ik plagiaat heb gepleegd, of in ieder geval alsof ik het verhaal niet voor mijn eindwerkstuk heb geschreven en gewoon een van mijn oude verhalen uit mijn documenten heb geplukt. :x


    Haha ik heb voor mijn profielwerkstuk ook een verhaal geschreven dat deels op Quizlet staat en volgens mij kon het mijn begeleiders echt geen kut schelen.


    i put the fun in funeral

    Herakles schreef:
    Men let steeds minder op 't aantal RPG's diegene aanmaakt of wat voor onderwerp. Als je er eentje aanmaakt, moet je er ook aandacht aan besteden en niet, lets say a week, later nog eentje aanmaken -- als je geen aandacht aan de andere besteedt en maar dood laat gaan.


    Ik had hier laatst een topic over gemaakt met een eventueel oplossing voor, maar daar waren geen reacties op :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered