• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Keates schreef:
    (...)

    Niet? Nahw. :c hahaha
    <3

    Nee D: Je zou je eens verbazen haha. Ik kan daar op een gegeven moment echt chagrijnig van worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahahaha ik ga naar k3 afscheidstour


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Herakles schreef:
    (...)
    Nee D: Je zou je eens verbazen haha. Ik kan daar op een gegeven moment echt chagrijnig van worden.


    Haha don't worry. Je bent niet de enige. :Y) zelf vind ik zulk "klef" gedoe ook vreselijk. Naja, soms wil ik wel gewoon eem een knuffel, maar over t algemeen is het irritant en klef. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    (...)

    Sup?
    I don't care dat je niet altijd reactie hoeft, I wanna know.

    Iets stoms wat gisteren gebeurd is.

    -

    Ik wil niet nog meer dingen voor school lezen vandaag. >:l


    Caution first, always.

    En dag 5 is ook bijna voorbij zonder dat je iets van je hebt laten horen. Ik begin me af te vragen of ik de vriendschap gewoon af moet kappen, maar ik laat niemand graag vallen.
    Alleen, zal ik een week wachten of twee weken? Vanaf twee weken weet ik wel zeker dat je blijkbaar geen reet om me geeft maar het is zo lang..

    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 19:59 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik lak mijn nagels op een vet awesome manier o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mercator schreef:
    Hahahahaha ik ga naar k3 afscheidstour


    Stiekem wil ik ook gaan. Alleen dan wel met Kathleen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Keates schreef:
    (...)
    Haha don't worry. Je bent niet de enige. :Y) zelf vind ik zulk "klef" gedoe ook vreselijk. Naja, soms wil ik wel gewoon eem een knuffel, maar over t algemeen is het irritant en klef. _O_

    Nu vraag je erom! *attacks, hugs and doesn't let go*
    Nieuw level van kleffigheid gehaald ladies and gents.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh schermerhorn hoe kom ik nou weer in schermer fucking horn ik haat schermerhorn.


    i put the fun in funeral

    Keates schreef:
    (...)

    Haha don't worry. Je bent niet de enige. :Y) zelf vind ik zulk "klef" gedoe ook vreselijk. Naja, soms wil ik wel gewoon eem een knuffel, maar over t algemeen is het irritant en klef. _O_

    Ik ben zoiezo geen knuffelpersoon, dus dat hele gedoe hoeft van mijn part niet :') Een knuffel moet wel kunnen, maar alleen echt met dierbare mensen (en als ik er zin in heb ;x), anders is 't een nee haha :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen zelfbeheersing in een boekhandel


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pinkett schreef:
    (...)
    Nu vraag je erom! *attacks, hugs and doesn't let go*
    Nieuw level van kleffigheid gehaald ladies and gents.


    Als dat nou letterlijk was, had t leuker geweest. Want dan waren we aan het meeten. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Herakles schreef:
    (...)
    Ik ben zoiezo geen knuffelpersoon, dus dat hele gedoe hoeft van mijn part niet :') Een knuffel moet wel kunnen, maar alleen echt met dierbare mensen (en als ik er zin in heb ;x), anders is 't een nee haha :'D


    I agree. (:
    Hoewel virtuele knuffels wel altijd leuk zijn. HUG! *huggiewuggie* :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh oké Nikki, ga dit gewoon schrijven. D: Je kan het wel, hoor.


    Your make-up is terrible

    Dit was het dan. Mijn laatste training bij mijn eigen clubje. Wat ga ik ze missen.


    "Ignite, my love. Ignite."