• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Iemand die vloeiend Engels kan? Ik kon niet helemaal uit deze zin halen wat ze nou bedoelden :3
    It looks as though your order has been misplaced on its journey to you.
    Oftewel... zoekgeraakt of zoiets?

    Trees schreef:
    Iemand die vloeiend Engels kan? Ik kon niet helemaal uit deze zin halen wat ze nou bedoelden :3
    It looks as though your order has been misplaced on its journey to you.
    Oftewel... zoekgeraakt of zoiets?

    Misplaced betekent inderdaad kwijtgeraakt/zoekgeraakt. Je bestelling is dus onderweg kwijtgeraakt. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trees schreef:
    Iemand die vloeiend Engels kan? Ik kon niet helemaal uit deze zin halen wat ze nou bedoelden :3
    It looks as though your order has been misplaced on its journey to you.
    Oftewel... zoekgeraakt of zoiets?


    Ik vind 'misplaced' een beetje een raar woord in zo'n zin, maar de zin betekent inderdaad dat je bestelling zoekgeraakt is tijdens zijn reis naar jou. Jup. :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Trees schreef:
    Iemand die vloeiend Engels kan? Ik kon niet helemaal uit deze zin halen wat ze nou bedoelden :3
    It looks as though your order has been misplaced on its journey to you.
    Oftewel... zoekgeraakt of zoiets?


    Ja, inderdaad. Wat je had besteld is kwijtgeraakt. Letterlijk betekent "misplaced" dat ze zijn vergeten waar ze het hebben neergelegd, maar dat is een leuke manier om te zeggen dat het zoek is. :'D
    Wel vervelend. Dit is Redbubble? Ik heb ook weleens iets bij hen besteld, maar dat kwam gewoon goed aan. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah thanks all (: Ik kan best goed Engels, maar ik snapte 'misplaced' niet in deze zin haha
    Jup, dit is inderdaad Redbubble.

    Herakles schreef:
    Men let steeds minder op 't aantal RPG's diegene aanmaakt of wat voor onderwerp. Als je er eentje aanmaakt, moet je er ook aandacht aan besteden en niet, lets say a week, later nog eentje aanmaken -- als je geen aandacht aan de andere besteedt en maar dood laat gaan.


    Wie nu weer?
    En Cheryl had inderdaad een topic erover aan gemaakt.


    Your make-up is terrible

    Je ouders gaan een weekend weg en zeggen dat er niemand langs mag komen. Jij verzint het weer een feestje te geven, want dat kan niet als je ouders thuis zijn blijkbaar.. Zal je zien dat ze er wel achter komen, want jij ruimt nooit je troep weer op, en dan mag ik weer niet langskomen buiten de weekenden dat jullie ouders thuis zijn.

    Needles schreef:
    (...)

    Wie nu weer?
    En Cheryl had inderdaad een topic erover aan gemaakt.

    Oooh, echt? Ik check het RPGforum niet zovaak meer als vroeger, maar ik zal eens even een kijkje nemen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fml. Hier ben ik dus sowieso niet door. En dat door een stomme rekenfout, anders had ik genoeg op matrices gehaald om er door te zijn. Ugh. Hello, tweede zit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn mp3 speler is kapot, ik kan nog geen 1/5 van mijn nummers op mijn telefoon zetten en ik heb geen geld voor een nieuwe. Oh, en ik moet nog steeds een belachelijke hoeveelheid huiswerk maken, maar dat gaat weer eens voor geen meter. Ik denk niet dat ik Latijn kan. Ik ga dit tentamen zo hard falen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oh Death Note, why do you have such a depressing ending?


    kindness is never a burden.

    Quizlet is geen huisarts. Ga beter naar de dokter voor dat soort dingen..

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 14:36 ]

    Hypocriet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bwuh


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Holy, ik zit zo vol van t eten D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.