• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Perdition schreef:
    Ik heb weer een soortement van onzekerheid overwonnen, volgens mij. Een jaar geleden zou ik nooit shirts kopen die strak zitten en delen blootgeven. Nu heb ik dat wel gedaan en ik ben er blij mee c;

    Die foto is echt prachtig. Dat truitje staat je echt goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Die foto is echt prachtig. Dat truitje staat je echt goed.


    <3


    26 - 02 - '16

    Laleah schreef:
    (...)

    Omg ur so pretty!! Haha ik kan niet eens zeggen wat ik specifiek mooi vind aan je, want je gezicht is gewoon een mooi plaatje!
    Haha thanks. Het kan er soms ook mottig uit zien hoor. Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Perdition schreef:
    (...)

    Toen ik jou zag in die meeting, trok je buik mijn aandacht totaal niet. Je hebt een heel sprekend gezicht en mooie ogen. Die trekken de aandacht c;
    Thanks. Ik vind mn ogen ook echt mooi. Ze zijn dan wel bruin zoals bij zoveel mensen, maar toch. I like them. Das zeker en vast mn tweede favoriet aan mezelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jullie zijn allemaal zo knap.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Erieka, je bent onwijs mooi.

    Iedereen hier is mooi


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ja jij dus ook ^
    (cat)

    ^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ^

    Hm. Don't mind me then.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind dat je echt mooie ogen hebt ^^
    En je haren zijn ook om jaloers op te zijn. Je hele gezicht, eigenlijk. Je hebt een zeer vriendelijke en lieve uitstraling, vind ik :3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 19:33 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb een onwijs slechte huid maar tenzij je me in het echt ontmoet hebt zal je dat waarschijnlijk niet opvallen haha haaaaaa (cat).


    i put the fun in funeral

    Herakles schreef:
    Hm. Don't mind me then.



    Omg, en jij vindt jezelf niet mooi? Meid, je bent prachtig! Om te beginnen vind ik jouw haar echt mooi. Hele mooie kleur c: En ik vind dat je ook echt mooie ogen hebt. Mooie vorm en die kleur is ook echt gaaf!! En ik ben stiekem echt jaloers op de vorm van je mond c: Echt, je bent heel mooi!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Herakles schreef:
    Hm. Don't mind me then.



    Je bent echt heel mooi! Jaloers C;


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."