• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Jullie zijn allemaal zo mooi *_*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Herakles schreef:
    Hm. Don't mind me then.



    Mag ik je slaan omdat je jezelf lelijk vind? Cause hun ur damn beautiful! Vergeet al die nare stemmen in je hoofd en luister naar ons! Ik ben echt jaloers op jou! Je bent echt een prachtmeid!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @ Margherita: Eh, had je dat nu tegen mij of ben ik nu op iets aan het reageren wat niet aan mij gericht was? Haha ;$.
    @ Backbiter: Nouja, ik ben nogal onzeker over mezelf en ik zou liegen als ik niet zou zeggen dat er weleens dagen zijn dat ik tevreden met mezelf ben, maar die zijn zelden. Haha, ik vind dat ik er maar gewoontjes uitzie eigenlijk.. En hoezo ben je jaloers op de vorm van mijn mond? Dat is juist het meeste dat ik irritant vind haha, wat vollere zou ik fijner vinden ;x Maar ik vind het echt hele lieve complimentjes van je. Dankjewel! C:
    @ Wastelander: Aw, thanks. Niks om jaloers op te zijn tho ;$.
    @ Laleah: Haha, nouja, laten we dat maar niet doen he :'D Maargoed, wat ik ook al tegen Wastelander zei.. er is niet echt iets om jaloers op te zijn, maar ik vind het echt heel lief dat je zo reageert. c: Al die complimentjes zijn lief, haha! ;$.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    @ Margherita: Eh, had je dat nu tegen mij of ben ik nu op iets aan het reageren wat niet aan mij gericht was? Haha ;$.
    @ Backbiter: Nouja, ik ben nogal onzeker over mezelf en ik zou liegen als ik niet zou zeggen dat er weleens dagen zijn dat ik tevreden met mezelf ben, maar die zijn zelden. Haha, ik vind dat ik er maar gewoontjes uitzie eigenlijk.. En hoezo ben je jaloers op de vorm van mijn mond? Dat is juist het meeste dat ik irritant vind haha, wat vollere zou ik fijner vinden ;x Maar ik vind het echt hele lieve complimentjes van je. Dankjewel! C:
    @ Wastelander: Aw, thanks. Niks om jaloers op te zijn tho ;$.
    @ Laleah: Haha, nouja, laten we dat maar niet doen he :'D Maargoed, wat ik ook al tegen Wastelander zei.. er is niet echt iets om jaloers op te zijn, maar ik vind het echt heel lief dat je zo reageert. c: Al die complimentjes zijn lief, haha! ;$.


    Well, ik vind het mooi c: Naar mijn idee past het mooi bij de rest van je gezicht c: Die van mij zijn echt smaller haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik had het helemaal tegen jou ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Herakles schreef:
    @ Wastelander: Aw, thanks. Niks om jaloers op te zijn tho ;$


    Dat valt best wel mee hoor. I mean, als je op mij gaat lijken mag je je zorgen gaan maken :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iedereen is echt zo knap hier. Ik begrijp dat het moeilijk is te geloven, maar ik heb gewoon nog geen enkele foto gezien waarvan ik de poster niet knap vond.
    Zelf durf ik niet echt iets te posten door een beetje paranoia, onzekerheid en slechte ervaringen, maar ik vind het echt heel dapper van iedereen die het wel doet!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 22:18 ]


    Tijd voor koffie.

    Wastelander schreef:
    (...)

    Dat valt best wel mee hoor. I mean, als je op mij gaat lijken mag je je zorgen gaan maken :'D


    Nouuu Xanthaaa! Je bent pas 14 chick! Let maar op, over 6 jaar piep je wel anders! Dan zijn de jongens niet meer van je af te slaan wedde!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sherrinford schreef:
    Iedereen is echt zo knap hier. Ik begrijp dat het moeilijk is te geloven, maar ik heb gewoon nog geen enkele foto gezien waarvan ik de poster niet knap vond.
    Zelf durf ik niet echt iets te posten door een beetje paranoia, onzekerheid en slechte ervaringen, maar ik vind het echt heel dapper van iedereen die het wel doet!


    Dikke RT! Had het niet beter kunnen zeggen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik vind je ontzettend dapper als ik dat even mag zeggen. Echt waar! Meer dan respect kan ik je niet geven. En het feit dat je er nu vanaf bent zegt heel wat over jezelf! Dat had je niet kunnen doen als je niet een ontzettend doorzetter was!
    Het is een echt heel lieve foto en zoals hierboven al werd gezegd, van wat er te zien is, ben je een ontzettende knappe vrouw. Van wat ik zie heb je echt een heel vriendelijk gezicht.


    Wow, thanks... Dit raakt me best wel.
    Ik ben nog niet 100% gestopt, maar wel hard ermee aan het werk. Het is wel meer onder controle, zo goed als... gelukkig.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Wow, thanks... Dit raakt me best wel.
    Ik ben nog niet 100% gestopt, maar wel hard ermee aan het werk. Het is wel meer onder controle, zo goed als... gelukkig.


    Ik snap wat je bedoeld. Je raakt her nooit echt kwijt. Je hebt er controle over totdat je je verdrietig voelt of iets, dan komen die gedachtes weer terug. Maar als je zelfs dan 'nee' kan zeggen, ben je heel goed op weg ;)
    Het is het gewoon niet waard. Je doet er niet alleen jezelf kwaad mee, maar ook de mensen die om je geven. Daaraan denken is altijd een goede stop.
    Dat je dit zo op tafel gooit vereist veel, dus ik vind het echt knap van je!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 22:33 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 22:37 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Perdition schreef:
    Awwh jullie zijn schatten (bloos)

    @Statham: Ik heb het bij de Ladylicious gehaald c;

    @Laleah: Thanks love, echt lief (:

    @Backbiter: Dankjewel!

    Dankzij jullie zit ik met een glimlach, zowat hemelsbreed, achter mijn laptop! c;


    Het staat je erg goed, vooral omdat je zo'n natuurlijke uitstraling hebt. Echt een topfoto. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    @ Margherita: Well, It's a first dat mijn uitstraling als vriendelijk en lief wordt omschreven haha. Meestal krijg ik te horen dat ik een boze, bitchy of harde uiterlijk heb ofzo :'D Haha. Maar dankjewel voor complimentjes, dat is echt lief van je! ;$.
    @ Backbiter: Vind je? Haha, dat is echt lief van je. Ik heb je niet gezien, maar ik weet zeker dat jouw lippen ook gewoon bij jouw gezicht passen hoor ;3
    @ Wastelander: Vast niet! Ik heb je dan niet gezien/hoe je eruit ziet, maar ik weet zeker dat het niet zo is! Haal jezelf niet naar beneden, hihi, I know for sure that you bring all the boys to the yard. Or even some girls too.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik dit zo lees, vraag ik me af.. Zou Q iets hebben aan vertrouwingspersonen? Net als beta-readers en bemiddelaars. Maar dan personen waar iedereen gewoon zn verhaal bij kwijt kan, waar niet over mag worden gesproken met anderen. En waar advies bij kan qorden gevraagd if nessecairy?
    Dit was gewoon een random gedachten hoor xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.