• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    SonOfGondor schreef:
    Eén onzekerheid maar? Dat gaat niet lukken. Mijn neus is te groot, ik haat mijn glimlach en mijn huid is alleen toonbaar met een laag foundation. Niemand lijkt me ooit positief op te merken. Maar ik zal het kort houden, dit is wel een heel negatief verhaal. Mijn lichaam is wel oké.

    Hier een foto:




    Ik snap wat je bedoeld, en daarom dit topic, om niet na te denken over al je onzekerheden, want iedereen heeft er meer dan 1. Maar het feit dat je weet wat je grootste onzekerheid is, maakt dat als je je daar overheen zet of een compliment over krijgt of hier juist zekerder van word, dat je hele mening over jezelf veranderd.
    En je draagt een bril zie ik? Ik zelf ook, en ik vind mijn neus ook echt te groot. Ik zal je vertellen dat dat compleet aan de bril ligt! Ik weet niet joe het komt, maar door het dragen van een bril, lijkt iemands neus groter dan het in werkelijkheid is. Je zou kunnen overwegen lenzen te nemen? Dat schenkt ook weer meer aandacht aan je ogen! En je hebt echt een mooie oogkleur! echt waar! Je onderschat jezelf, meid. Absoluut niet doen! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Meh, ik heb ook niet echt 1 onzekerheid. Ik heb een gigantische hekel aan mijn gewicht en lichaamsbouw, sowieso. Hoe gezond ik ook leef, het lukt me niet om af te slanken. Vreselijk gewoon. Verder heb ik een hekel aan mijn kin, die veel te opvallend is, vind ik zelf. Ook mijn lichaamshouding vind ik maar niets. Met dat ik zo groot ben, houd ik me vaak klein waardoor mijn rug enorm raar gegroeid is.
    Als ik iets moet kiezen waar ik blij mee ben, is het ofwel mijn lengte of mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    weetje dat ik mijzelf soms echt lelijk vind? Het is mijn neus die er belachelijk uitziet. Mijn neus maakt me onzeker op hoe ik eruitzie.
    Maarja. Voor derest ben ik blij met mijn volle lippen, die mijn opa ook had. c;

    Tunes schreef:
    weetje dat ik mijzelf soms echt lelijk vind? Het is mijn neus die er belachelijk uitziet. Mijn neus maakt me onzeker op hoe ik eruitzie.
    Maarja. Voor derest ben ik blij met mijn volle lippen, die mijn opa ook had. c;



    Stfu, ur f*ing pretteh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou, here goes. Ik ben vrij onzeker over mijn lichaam, ondanks dat ik in twee jaar tijd ruim 35 kilo ben afgevallen. En ik vind mijn neus groot, wat te danken is aan mijn Slavische roots. :Y) En de vorm van mijn gezicht. Ik had ooit een strakkere kaaklijn, maar die is helaas verdwenen omdat ik weer een kilo of 2, 3 aangekomen ben, en dan verdwijnt 'ie.

    Waar ik dan wel weer erg tevreden mee ben is dat ik een zeer gave en zachte huid heb; ik hoef geen foundation op te doen omdat ik zelden een pukkel of iets heb. Thanks, hypermobiliteit! En mijn haar en haarkleur vind ik erg mooi. Het is helaas niet op foto's te zien, maar ik heb een koperen gloed in mijn haar zitten, wat in de zon rood wordt.






    Ik zal jullie allen gewoon complimenteren, good vibes for everyone!

    Ladies, jullie zijn allemaal prachtig! Laleah, je ogen zijn stunning! Gunnulfsen, je bent een hartstikke aantrekkelijke meid en je hebt een prachtige lach. Eddix, je hebt mooie benen inderdaad, ze zijn ook mooi lang. Dwyer, je hebt mooie rondingen! Cicatrix, je hebt inderdaad ogen om trots op te zijn, ik ben jaloers. Perdition, je hebt een vreselijk schattig lachje, no need to hide it. SonOfGondor, ik vind je gezicht juist mooi in verhouding, en je mond heel mooi!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Margherita schreef:
    Meh, ik heb ook niet echt 1 onzekerheid. Ik heb een gigantische hekel aan mijn gewicht en lichaamsbouw, sowieso. Hoe gezond ik ook leef, het lukt me niet om af te slanken. Vreselijk gewoon. Verder heb ik een hekel aan mijn kin, die veel te opvallend is, vind ik zelf. Ook mijn lichaamshouding vind ik maar niets. Met dat ik zo groot ben, houd ik me vaak klein waardoor mijn rug enorm raar gegroeid is.
    Als ik iets moet kiezen waar ik blij mee ben, is het ofwel mijn lengte of mijn ogen.





    You are wonderful, and shining bright.

    Tunes schreef:
    (...)



    You are wonderful, and shining bright.


    Now you made me cry.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    (...)

    Now you made me cry.

    omg noooo, I'm sorry. Bigbigbigbig hugs omgg.
    Sweetheart you are soo beautiful.
    Ik vind jou echt prachtig. En ik meen het vanuit mijn hart.

    Wat een ontzettend leuk topic!
    Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn gezicht hier echt niet durf te laten zien, sorry :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh en Margherita en Tunes, jullie zijn beiden ook echt prachtig. Margherita, je hebt echt een hele leuke aanstekelijke lach en ik vind je neus mooi, hij past heel erg bij je gezicht. En Tunes, ik vind dat jij ook een hele mooie neus hebt. hij staat, zoals ik bij Margherita zei, ook erg mooi bij je gezicht en bij je ogen. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    Oh en Margherita en Tunes, jullie zijn beiden ook echt prachtig. Margherita, je hebt echt een hele leuke aanstekelijke lach en ik vind je neus mooi, hij past heel erg bij je gezicht. En Tunes, ik vind dat jij ook een hele mooie neus hebt. hij staat, zoals ik bij Margherita zei, ook erg mooi bij je gezicht en bij je ogen. (cat)


    N'awh.
    Ik vind dat jij echt hele lieve ogen hebt (ik weet niet waarom), en je haren zien er enorm zacht uit. Don't ask me why.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    OPETH schreef:
    Nou, here goes. Ik ben vrij onzeker over mijn lichaam, ondanks dat ik in twee jaar tijd ruim 35 kilo ben afgevallen. En ik vind mijn neus groot, wat te danken is aan mijn Slavische roots. :Y) En de vorm van mijn gezicht. Ik had ooit een strakkere kaaklijn, maar die is helaas verdwenen omdat ik weer een kilo of 2, 3 aangekomen ben, en dan verdwijnt 'ie.

    Waar ik dan wel weer erg tevreden mee ben is dat ik een zeer gave en zachte huid heb; ik hoef geen foundation op te doen omdat ik zelden een pukkel of iets heb. Thanks, hypermobiliteit! En mijn haar en haarkleur vind ik erg mooi. Het is helaas niet op foto's te zien, maar ik heb een koperen gloed in mijn haar zitten, wat in de zon rood wordt.






    Ik zal jullie allen gewoon complimenteren, good vibes for everyone!

    Ladies, jullie zijn allemaal prachtig! Laleah, je ogen zijn stunning! Gunnulfsen, je bent een hartstikke aantrekkelijke meid en je hebt een prachtige lach. Eddix, je hebt mooie benen inderdaad, ze zijn ook mooi lang. Dwyer, je hebt mooie rondingen! Cicatrix, je hebt inderdaad ogen om trots op te zijn, ik ben jaloers. Perdition, je hebt een vreselijk schattig lachje, no need to hide it. SonOfGondor, ik vind je gezicht juist mooi in verhouding, en je mond heel mooi!


    Hahaha vind iedereen zijn neus te groot hier? Hands in the air for the big noses :')
    Meis, echt respect voor je dat je zoveel bent af gevallen! Echt waar! Je ziet er echt prachtig uit! En dan maakt die 2/3 kilo echt niks uit hoor ;) Still beautiful!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Backbiter schreef:
    Wat een ontzettend leuk topic!
    Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn gezicht hier echt niet durf te laten zien, sorry :/

    Weetje jij spook mensje. Ik weet zeker dat je uiterlijk net zo mooi is als je hart.

    Backbiter schreef:
    Wat een ontzettend leuk topic!
    Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn gezicht hier echt niet durf te laten zien, sorry :/


    Nah, Kom op! No shame in this topic! We zijn allemaal onzeker, dat kun je niet ontkennen en dit topic is de waarheid, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Don't be afraid! No hating here!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Margherita schreef:
    (...)

    N'awh.
    Ik vind dat jij echt hele lieve ogen hebt (ik weet niet waarom), en je haren zien er enorm zacht uit. Don't ask me why.

    + je ogen zijn beaaaautiful.