• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Herakles schreef:
    Eh, ik moet zeggen dat ik echt onzeker ingesteld ben over eigenlijk alles van mezelf. Momenteel kan ik wel zeggen dat ik nu redelijk blij met mezelf ben, maar er zijn meer dagen dat ik mezelf niet in de spiegel aan durfde te kijken en het voor mij echt dan ook echt lang duurde voor ik een foto hier op Quizlet van mezelf durfde te plaatsen. Nu zit ik weeral te twijfelen of ik een foto hier moet plaatsen, omdat het echt moeilijk is voor me. Zeker als ik al die mooie mensen hier zie c:


    You are pretteh ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Backbiter schreef:
    Wat een ontzettend leuk topic!
    Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn gezicht hier echt niet durf te laten zien, sorry :/


    Haha, same! Er zitten overduidelijk zo'n mooie mensen op Q. Ik geef later de complimentjes want zit nu op mijn gsm en moet naar school. ^^


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    OPETH schreef:
    Nou, here goes. Ik ben vrij onzeker over mijn lichaam, ondanks dat ik in twee jaar tijd ruim 35 kilo ben afgevallen. En ik vind mijn neus groot, wat te danken is aan mijn Slavische roots. :Y) En de vorm van mijn gezicht. Ik had ooit een strakkere kaaklijn, maar die is helaas verdwenen omdat ik weer een kilo of 2, 3 aangekomen ben, en dan verdwijnt 'ie.

    Waar ik dan wel weer erg tevreden mee ben is dat ik een zeer gave en zachte huid heb; ik hoef geen foundation op te doen omdat ik zelden een pukkel of iets heb. Thanks, hypermobiliteit! En mijn haar en haarkleur vind ik erg mooi. Het is helaas niet op foto's te zien, maar ik heb een koperen gloed in mijn haar zitten, wat in de zon rood wordt.






    Ik zal jullie allen gewoon complimenteren, good vibes for everyone!

    Ladies, jullie zijn allemaal prachtig! Laleah, je ogen zijn stunning! Gunnulfsen, je bent een hartstikke aantrekkelijke meid en je hebt een prachtige lach. Eddix, je hebt mooie benen inderdaad, ze zijn ook mooi lang. Dwyer, je hebt mooie rondingen! Cicatrix, je hebt inderdaad ogen om trots op te zijn, ik ben jaloers. Perdition, je hebt een vreselijk schattig lachje, no need to hide it. SonOfGondor, ik vind je gezicht juist mooi in verhouding, en je mond heel mooi!



    Zorgt je hypermobiliteit voor een zuivere huid? Was dat bij mij ook maar zo hahaha :(

    Ik ga zometeen complimentjes plaatsen maar ik zit nu te sneaken tijdens Engels oeps.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wat zitten jullie te zeuren, zeg. : P Jullie zijn allemaal prachtig van binnen en van buiten, dus vergeet die onzekerheden, want jullie zijn gewoon mooi. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    Wat zitten jullie te zeuren, zeg. : P Jullie zijn allemaal prachtig van binnen en van buiten, dus vergeet die onzekerheden, want jullie zijn gewoon mooi. :Y)


    RT !
    Hierover uitkomen kan voor sommige lastig zijn, dus dames, jullie zijn allemaal kapot dapper! En mooi zijn van buiten is niet alles, vergeet dat niet ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    XDarkWingsX schreef:
    Wat zitten jullie te zeuren, zeg. : P Jullie zijn allemaal prachtig van binnen en van buiten, dus vergeet die onzekerheden, want jullie zijn gewoon mooi. :Y)


    Dit.

    Ik las de dingen tot dusver, en ik denk echt steeds: WHY?! Helemaal niet nodig.


    Sarah = ongewoon sexy

    Iedereen is zo mooi hier! Like serieus!!!

    Deze foto is gemaakt met een foto shoot die ik met 4 vriendinnen aan een andere vriendin heb gegeven voor haar bday.
    Ik ben best trots op mijn gezicht, I mean het is niet het mooiste gezichtje ooit ofzo, maar ik heb mooie ronde, super blauw ogen (klik hier) (en hier), ik vind mn lippen prima, ben trots op m'n tanden, prima neus, etc. Mijn haar vind ik ook mooi, ondanks ik niets liever zou willen dan dat ik het weer lang heb (heb het vorig jaar afgeknipt voor Haarwensen, geen spijt, maar wil het wel weer lang;)) Ik heb alleen best vaak pukkeltjes en andere rare plekjes op mn huid. ook zijn mijn oren echt heel groot.
    Verder tja, ik ben heel klein (152), maar ondanks ik daar niet onzeker door ben, maakt het wel andere dingen van mij 'dikker' waardoor ik er onzeker over ben. Ik zal dit nooit echt openbaar toegeven, maar het is wel zo. Ik merk wel dat het ook heel erg in mn hoofd zit, want ik word vaak echt gewoon 15 kilo lichter geschat dan dat ik ben, maar het zit er wel. Het heeft heel erg met dat beeld te maken dat iedereen creëert en shit. Maar zelf weet ik ook wel dat ik nog gewoon gezond ben en ik eten veel te lekker vind om het op te geven;)
    Dus ja, ik ben onzeker, maar ik weet wel dat dat eigenlijk niet nodig is. Iedereen heeft wel delen van zichzelf dat ze liever ander zouden willen, maar daar kan je niets aan doen, so yeah ^^


    save the bees

    Gunnulfsen schreef:
    (...)


    Zorgt je hypermobiliteit voor een zuivere huid? Was dat bij mij ook maar zo hahaha :(

    Ik ga zometeen complimentjes plaatsen maar ik zit nu te sneaken tijdens Engels oeps.


    Het is goed mogelijk dat je een heel zachte huid kunt krijgen van HMS, mijn vriend heeft het ook en die heeft ook een hele zachte en zuivere huid. Maar het hoeft niet altijd.


    En thanks voor de complimentjes, meiden, dit topic maakt me heel erg blij en ik zal later weer een ronde complimentjes geven. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Margherita schreef:
    (...)

    You are pretteh ^^

    Eh, oke. Heb je me wel gezien?

    @Laleah: Ja, dat weet ik ook wel.. Maar ik weet niet, iets houdt me gewoon tegen. Een soort drempel, waar ik maar niet over kan gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Eh, oke. Heb je me wel gezien?

    @Laleah: Ja, dat weet ik ook wel.. Maar ik weet niet, iets houdt me gewoon tegen. Een soort drempel, waar ik maar niet over kan gaan.


    Ja, je onzekerheden. En dat snap ik wel hoor. Je geloofd zo sterk in die onzekerheden dat je vergeet dat andere heel anders naar je kijken dan jijzelf doet.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ja, je onzekerheden. En dat snap ik wel hoor. Je geloofd zo sterk in die onzekerheden dat je vergeet dat andere heel anders naar je kijken dan jijzelf doet.

    Het is gewoon moeilijk om anders naar mezelf te kijken. Meh, maar ik zal erover nadenken. Ik apprecieer het trouwens wel dat je zo reageert op mijn berichtje. Ik had hele andere of geen reactie op mijn berichtje verwacht c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    XDarkWingsX schreef:
    Wat zitten jullie te zeuren, zeg. : P Jullie zijn allemaal prachtig van binnen en van buiten, dus vergeet die onzekerheden, want jullie zijn gewoon mooi. :Y)


    Ik denk niet dat het woord 'zeuren' op z'n plaats is hier. Ik kan niet namens anderen spreken maar ik weet wel dat ik die onzekerheden niet zomaar kan vergeten, omdat ze er al jaren en jaren zijn. Als het zo makkelijk was dan had ik het wel gedaan.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Herakles schreef:
    (...)
    Eh, oke. Heb je me wel gezien?

    @Laleah: Ja, dat weet ik ook wel.. Maar ik weet niet, iets houdt me gewoon tegen. Een soort drempel, waar ik maar niet over kan gaan.


    Ik dacht dat ik je al eens had zien voorbijkomen in het 'Post een foto van jezelf'-topic.. Sorry :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ik je al eens had zien voorbijkomen in het 'Post een foto van jezelf'-topic.. Sorry :/

    Haha, dat kan wel hoor. Geen sorry! Ik heb daar weleens gepost, maar niet al te vaak (2 x ofzo) en ik ben je daar volgens mij niet eerder tegengekomen, dus daarom mijn vraag. Sorry als die wat anders overkwam haha, ik vond het meer ongelovig dat iemand mij mooi zou vinden :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nevermind

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 16:13 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.