• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nu moet ik er ook maar aan geloven. Ik heb altijd heel veel moeite gehad met mijn uiterlijk en ben ook altijd best wel gepest. Ik zit heel erg met mijn gewicht en dan met name mijn dikke bovenbenen. Ik vind de echt zo vreselijk. Ik ben nooit de dunste geweest en heb best wel wat moeite met dat te accepteren. Ik heb alles geprobeert, op goede manieren afvallen en op slechte manieren afvallen maar de benen blijven zo dik. Door de jaren heen heb ik ook niet altijd goed voor mezelf gezorgd waar ik nu zo'n spijt van heb. Wat ik wel mooi vind aan mezelf zijn toch mijn ogen en mijn lach.





    Edit:
    @Wiarda wat ben jij knap zeg en wat een spontane foto! (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 22:16 ]


    The truth is out there.

    Okay ik heb geen foto
    Maar ik ben heel erg onzeker over mijn voet. Die is namelijk blijven hangen in de baarmoeder van mijn moeder en is dus scheef gaan groeien... yay baarmoeder...
    Ook ben ik onzeker over mijn bovenbenen want die zijn aardig dik vanwege spiermassaaaa
    En ik zweet heel snel dus mn oksels, handen en zweetvoeten!
    Maar ik ben trots op mijn ogen want met het juiste licht zijn ze heel mooi blauuuw


    ♡

    Watney schreef:
    Nu moet ik er ook maar aan geloven. Ik heb altijd heel veel moeite gehad met mijn uiterlijk en ben ook altijd best wel gepest. Ik zit heel erg met mijn gewicht en dan met name mijn dikke bovenbenen. Ik vind de echt zo vreselijk. Ik ben nooit de dunste geweest en heb best wel wat moeite met dat te accepteren. Ik heb alles geprobeert, op goede manieren afvallen en op slechte manieren afvallen maar de benen blijven zo dik. Door de jaren heen heb ik ook niet altijd goed voor mezelf gezorgd waar ik nu zo'n spijt van heb. Wat ik wel mooi vind aan mezelf zijn toch mijn ogen en mijn lach.




    Edit:
    @Wiarda wat ben jij knap zeg en wat een spontane foto! (:


    Je haar is ook echt prachtig. Je hebt inderdaad een lieve lach en je ziet er helemaal niet dik uit. Maak je geen zorgen over je benen, waarschijnlijk is het helemaal niet zo erg als je denkt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    @Watney: oh, mooie foto! Ik vind je echt prachtig; je haar is geweldig leuk, je hebt mooie ogen, leuke lach... :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @SonOfGondor Dankjewel wat ontzettend lief. I know dat het ook belangrijk is om goede kanten lief te hebben maar ook dingen waar je minder blij over bent. Wel lastig hoor. (:
    @Margherita Oh echt dankjewel. Jullie zijn allemaal zo lief hier.


    The truth is out there.

    Jullie zijn allemaal zo mooi c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn topics. (:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wiarda ik houd van jouw kleding <3 En je gezicht + haarkleur is echt mooi.
    By the way, dat trucje met je borsten herken ik ook, haha. Soms heb ik echt het gevoel dat ik zwanger ben of zo als ik geen goede bh aan heb. :') Of net heb gegeten of zo. Volgens mij komt dat bij iedereen wel voor maar valt het alleen jezelf op. Op je foto zie ik het nl niet echt terug ofzo.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Thanks all ^^. Het is zo raar om iedereen hier te zien van 'dit haat ik aan mezelf' terwijl ik als objectieve vreemdeling gewoon een stel leuke meisjes zie. Iedereen ziet er gewoon hartstikke mooi uit.

    En als iedereen zijn gezicht op internet durft te gooien dan kan die van mij er ook wel bij. :'D Negeer de karbonkel-nek alsjeblieft, het was DUIDELIJK een onverwachte foto.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waar ik onzeker over ben... het verschilt per dag, tho'. Ik heb een hekel aan mijn knieën/x-benen, want ik loop zo altijd schots en scheef. n-n Ik heb nogal een probleem met mijn gewicht, want ik kom maar niet aan. Altijd leuk om dan op Facebook die berichten te lezen waarin dunne mensen de grond in worden getrapt, "skinny bitches", "women with curves are better". Wtf maakt 't uit hoe je lichaamsbouw is - al zou ik graag wat meer rondingen willen. En mijn gezicht is zo langwerpig, hate it. Daarnaast ben ik meestal gewoon niet tevreden met mijn gehele gezicht, op een paar dingen na... Ik vind 'm bruine ogen erg mooi, m'n haar en mijn lange benen. En dat ik een gave huid heb. Gaaf.



    En eens niet close-up

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 22:37 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eddard:
    Je hebt heel mooi haar en daarnaast heb je echt een perfect figuur! Je lijkt me een heel spontane meid! (:

    Kalista:
    Je ziet er heel vriendelijk uit en je hebt een mooi gaaf gezicht waar ik jaloers op ben! Ik vind ook dat je een heel leuk kapsel hebt! (:

    Ikzelf ben onzeker over mijn lach met open mond. Dan zie je namelijk ook wat tandvlees, wat ik verschrikkelijk vind. Het feit dat ik last heb van acne staat me ook niet zo aan.
    Waar ik wel blij mee ben zijn mijn ogen: bruin met groen. En mijn haar: een volle bos donkerbruin haar (note: op deze foto ziet mijn haar er echter verschrikkelijk uit).

    De_Gaulle schreef:
    Eddard:
    Je hebt heel mooi haar en daarnaast heb je echt een perfect figuur! Je lijkt me een heel spontane meid! (:

    Kalista:
    Je ziet er heel vriendelijk uit en je hebt een mooi gaaf gezicht waar ik jaloers op ben! Ik vind ook dat je een heel leuk kapsel hebt! (:

    Ikzelf ben onzeker over mijn lach met open mond. Dan zie je namelijk ook wat tandvlees, wat ik verschrikkelijk vind. Het feit dat ik last heb van acne staat me ook niet zo aan.
    Waar ik wel blij mee ben zijn mijn ogen: bruin met groen. En mijn haar: een volle bos donkerbruin haar (note: op deze foto ziet mijn haar er echter verschrikkelijk uit).


    Je hebt zo'n leuk neusje. :Y) Heel schattig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eh, ik moet zeggen dat ik echt onzeker ingesteld ben over eigenlijk alles van mezelf. Momenteel kan ik wel zeggen dat ik nu redelijk blij met mezelf ben, maar er zijn meer dagen dat ik mezelf niet in de spiegel aan durfde te kijken en het voor mij echt dan ook echt lang duurde voor ik een foto hier op Quizlet van mezelf durfde te plaatsen. Nu zit ik weeral te twijfelen of ik een foto hier moet plaatsen, omdat het echt moeilijk is voor me. Zeker als ik al die mooie mensen hier zie c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hooverphonic schreef:
    Oké, ik ga ook een poging wagen..

    Liever niet citeren, ik weet niet zeker of ik het laat staan...

    Wat ik niet een zozeer het lelijkste vind van mezelf, is het wel iets waar ik bijna dagelijks tegenaan loop. Mijn littekens, wat een gevolg is van ruim 6 jaar zelfbeschadiging.
    Ik verberg ze niet (meer), want dat is praktisch onmogelijk, ik ga ook niet eeuwig met lange mouwen meer rondlopen. Dat is gewoon niet te doen. Maar ik kan vaak niet zo goed normaal over straat lopen zonder dat er al te veel mensen naar me staren. Gek genoeg zie ik ze zelf niet eens meer naar me kijken, en stoort me dat niet eens zo erg als het me wel eens opvalt. Als mensen me nakijken, spontaan vragen erover stellen of me naroepen, snap ik dat best wel, gek genoeg.
    Maar als ik samen ben met mensen zien zij het wel, de omgeving kijken. Wat ik misschien nog wel het moeilijkste vind: ze lijken zich voor mij te schamen. Of dat ik toch nog even de instructies krijg van een een vriend of vriendin als ik op bezoek kom om '' het toch even het te bedekken'' vanwege zijn of haar ouders. Dat snap ik, en dat doe ik. Vaak ook uit mezelf. Maar pijnlijk is het wel.

    Dit ben ik met mijn zusje:



    Ik vind je ontzettend dapper als ik dat even mag zeggen. Echt waar! Meer dan respect kan ik je niet geven. En het feit dat je er nu vanaf bent zegt heel wat over jezelf! Dat had je niet kunnen doen als je niet een ontzettend doorzetter was!
    Het is een echt heel lieve foto en zoals hierboven al werd gezegd, van wat er te zien is, ben je een ontzettende knappe vrouw. Van wat ik zie heb je echt een heel vriendelijk gezicht.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 6:45 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Herakles schreef:
    Eh, ik moet zeggen dat ik echt onzeker ingesteld ben over eigenlijk alles van mezelf. Momenteel kan ik wel zeggen dat ik nu redelijk blij met mezelf ben, maar er zijn meer dagen dat ik mezelf niet in de spiegel aan durfde te kijken en het voor mij echt dan ook echt lang duurde voor ik een foto hier op Quizlet van mezelf durfde te plaatsen. Nu zit ik weeral te twijfelen of ik een foto hier moet plaatsen, omdat het echt moeilijk is voor me. Zeker als ik al die mooie mensen hier zie c:


    Just to let you know. Er word hier niet gejudged. Negatieve dingen worden hier niet gezegd en ik dwing je nergens toe. Maar het is hier veilig om een foto te plaatsen. Er zijn meerdere die hebben getwijfeld, maar iedereen hier is onzeker over zichzelf en denk in zn achterhoofd 'had ik die wel moeten plaatsen?'
    Maar dat is oké hier, want her enige dat je er aan overhoud is een leuk complimentje om de dag mee door te komen ^^

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 6:48 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.