• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Herakles schreef:
    (...)
    Haha, dat kan wel hoor. Geen sorry! Ik heb daar weleens gepost, maar niet al te vaak (2 x ofzo) en ik ben je daar volgens mij niet eerder tegengekomen, dus daarom mijn vraag. Sorry als die wat anders overkwam haha, ik vond het meer ongelovig dat iemand mij mooi zou vinden :'D


    Evelien heeft wel gelijk, je bent echt heel mooi. Je past echt goed tussen de mooie mensen van Quizlet. ;3


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Evelien heeft wel gelijk, je bent echt heel mooi. Je past echt goed tussen de mooie mensen van Quizlet. ;3


    Inderdaad (;


    26 - 02 - '16

    Herakles schreef:
    (...)
    Haha, dat kan wel hoor. Geen sorry! Ik heb daar weleens gepost, maar niet al te vaak (2 x ofzo) en ik ben je daar volgens mij niet eerder tegengekomen, dus daarom mijn vraag. Sorry als die wat anders overkwam haha, ik vond het meer ongelovig dat iemand mij mooi zou vinden :'D


    Geen probleem! Ik post daar zelf ook niet zo vaak aangezien ik weinig leuke fotos van mezelf heb, maar ik kijk wel graag want ik ben nieuwsgierig naar de personen aan de andere Q-schermen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Needles & Perdition: Hmm, thank you guys, but yeah. Nu voel ik me geneigd om het bij een dankje te laten haha. Wauw, I feel awkward about this. Ik ben zelfs raar op internet lol. Moeten jullie zeggen tho ;3

    Margherita schreef:
    (...)

    Geen probleem! Ik post daar zelf ook niet zo vaak aangezien ik weinig leuke fotos van mezelf heb, maar ik kijk wel graag want ik ben nieuwsgierig naar de personen aan de andere Q-schermen :3

    Haha, ik snap 't helemaal. Af en toe kijk ik ook wel in dat topic haha :3.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 18:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb weer een soortement van onzekerheid overwonnen, volgens mij. Een jaar geleden zou ik nooit shirts kopen die strak zitten en delen blootgeven. Nu heb ik dat wel gedaan en ik ben er blij mee c;


    26 - 02 - '16

    Mooie top, Erieka! Waar heb je die gehaald? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Perdition schreef:
    Ik heb weer een soortement van onzekerheid overwonnen, volgens mij. Een jaar geleden zou ik nooit shirts kopen die strak zitten en delen blootgeven. Nu heb ik dat wel gedaan en ik ben er blij mee c;



    Wat een supermooie print van dat shirt! Lekker sexyy!!! You go girl!!! ^^ Het staat je echt heel goed!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Perdition schreef:
    Ik heb weer een soortement van onzekerheid overwonnen, volgens mij. Een jaar geleden zou ik nooit shirts kopen die strak zitten en delen blootgeven. Nu heb ik dat wel gedaan en ik ben er blij mee c;



    Oh, da is echt een heel leuk shirt!!

    Mag ik stiekem ook even opmerken hoe mooi ik jouw haar vindt? (stiekem ben je ook gewoon een hele mooie meid, maar ik vind je haar echt ontzettend leuk c: )


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awwh jullie zijn schatten (bloos)

    @Statham: Ik heb het bij de Ladylicious gehaald c;

    @Laleah: Thanks love, echt lief (:

    @Backbiter: Dankjewel!

    Dankzij jullie zit ik met een glimlach, zowat hemelsbreed, achter mijn laptop! c;


    26 - 02 - '16

    Ik vind de vorm van je gezicht, ogen en hals mooi! Je indruk is warm en welkom ;D! Ik denk ook dat dat soort kleding die je half/schouders wat bloot geven heel mooi en stijlvol zullen staan!

    Mijn onzekerheid zit 'm niet zo zeer in m'n uiterlijk, hoewel ik wel een paar kilo kwijt zou willen, maar meer in mijn vaardigheden en de onzekerheid van mijn toekomst. Dagelijks vergelijk ik mezelf met anderen die allemaal veel beter zijn in m'n vakgebied en ben ik bang om dingen te vragen vanwege reacties als 'Omfg weet je dat nu nog niet?' Langzamerhand kom ik hier overheen, maar dit is maar mondjesmaat. Ik doe m'n best om beter te worden, maar ervaar dat ik nog zo veel in zo'n korte tijd moet doen.
    Ik ben ook erg onzeker over de toekomst en of ik de juiste keuzes maak. Ik zit nu in mijn afstudeertraject dus elke stap telt. Omdat ik de verwachtingen als zo hoog ervaar en dingen graag goed doe heb ik moeite met bij de dag leven. Ofwel: onzekerheid en perfectionisme zijn een combinatie die echt het slechtste in me naar boven halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    Ik vind de vorm van je gezicht, ogen en hals mooi! Je indruk is warm en welkom ;D! Ik denk ook dat dat soort kleding die je half/schouders wat bloot geven heel mooi en stijlvol zullen staan!

    Mijn onzekerheid zit 'm niet zo zeer in m'n uiterlijk, hoewel ik wel een paar kilo kwijt zou willen, maar meer in mijn vaardigheden en de onzekerheid van mijn toekomst. Dagelijks vergelijk ik mezelf met anderen die allemaal veel beter zijn in m'n vakgebied en ben ik bang om dingen te vragen vanwege reacties als 'Omfg weet je dat nu nog niet?' Langzamerhand kom ik hier overheen, maar dit is maar mondjesmaat. Ik doe m'n best om beter te worden, maar ervaar dat ik nog zo veel in zo'n korte tijd moet doen.
    Ik ben ook erg onzeker over de toekomst en of ik de juiste keuzes maak. Ik zit nu in mijn afstudeertraject dus elke stap telt. Omdat ik de verwachtingen als zo hoog ervaar en dingen graag goed doe heb ik moeite met bij de dag leven. Ofwel: onzekerheid en perfectionisme zijn een combinatie die echt het slechtste in me naar boven halen.


    Awwh dankjewel <3

    Ik ken dat tweede ook wel, bang om dingen te vragen vanwege de reacties die je kan krijgen. Ik begin er langzaamaan uit te geraken en ik hoop echt dat jou dat ook lukt. Ik betrap me vaak op perfectionisme in de extreme vorm in combinatie met die onzekerheid.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Awwh jullie zijn schatten (bloos)

    @Statham: Ik heb het bij de Ladylicious gehaald c;

    @Laleah: Thanks love, echt lief (:

    @Backbiter: Dankjewel!

    Dankzij jullie zit ik met een glimlach, zowat hemelsbreed, achter mijn laptop! c;



    Hhaha en dat is precies het resultaat waar ik naar zocht ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn grootste onzekerheid is mijn buik. Het steekt echt in tal van shirtjes en kleedjes waardoor ik soms eens een opmerking krijg van hoe ver ik al ben. Ik vind het echt ontzettend jammer dat mijn luchtbuikje met een zwangerschap wordt vergeleken, zeker door je familie. Aan de andere kant ben ik wel heel tevreden over mijn benen. Die stelen echt de spotlight als ik een jurk of broek draag met hakken. Alles lijkt dan lekker strak te staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    Mijn grootste onzekerheid is mijn buik. Het steekt echt in tal van shirtjes en kleedjes waardoor ik soms eens een opmerking krijg van hoe ver ik al ben. Ik vind het echt ontzettend jammer dat mijn luchtbuikje met een zwangerschap wordt vergeleken, zeker door je familie. Aan de andere kant ben ik wel heel tevreden over mijn benen. Die stelen echt de spotlight als ik een jurk of broek draag met hakken. Alles lijkt dan lekker strak te staan.



    Omg ur so pretty!! Haha ik kan niet eens zeggen wat ik specifiek mooi vind aan je, want je gezicht is gewoon een mooi plaatje!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Pendule schreef:
    Mijn grootste onzekerheid is mijn buik. Het steekt echt in tal van shirtjes en kleedjes waardoor ik soms eens een opmerking krijg van hoe ver ik al ben. Ik vind het echt ontzettend jammer dat mijn luchtbuikje met een zwangerschap wordt vergeleken, zeker door je familie. Aan de andere kant ben ik wel heel tevreden over mijn benen. Die stelen echt de spotlight als ik een jurk of broek draag met hakken. Alles lijkt dan lekker strak te staan.



    Toen ik jou zag in die meeting, trok je buik mijn aandacht totaal niet. Je hebt een heel sprekend gezicht en mooie ogen. Die trekken de aandacht c;


    26 - 02 - '16