• van donkerblond naar zwart haar te gaan?

    ik zit daar over te denken
    (duurt wel nog ff, mijn haar heeft nog niet de gewenste lengte)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik weet niet..?


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou het nooit doen iig. Als je spijt krijgt heb je een veel groter probleem dan als je bijv. van donker naar licht gaat. Het duurt heeel lang tot je haar weer blond is en als je het bleekt is het heel slecht voor je haar.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb het wel gedaan en spijt ervan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zolang je zeker weet dat je er in de toekomst geen spijt van krijgt zie ik het probleem er niet van in.


    Scream for mercy!

    ik dnek het niet. je weet niet hoe het staat, dat zou je eerst moeten uitproberen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Enchant schreef:
    Zolang je zeker weet dat je er in de toekomst geen spijt van krijgt zie ik het probleem er niet van in.

    idd.
    Maar ik zou zelf mijn haar niet snel verven ;x

    Als het je mooi staat, dan is het een goed idee, anders niet. ;D
    Anders moet je eens met één of andere photoshop je haar zwart kleuren om te zien hoe het staat. ;D

    Mah ik vind het te extreem. Het is mooi als je eigen haarkleur zwart is, maar niet als je het verft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Probeer eerst een pruik die zwart is, en kijk of het je staat ?


    .

    Bluh schreef:
    Mah ik vind het te extreem. Het is mooi als je eigen haarkleur zwart is, maar niet als je het verft.
    kan mooier zijn. een vriendin van mij is van haarzelf blond maar ze heeft het zwart geverft. en ik kan me haar echt niet voorstellen mat blond dat staat gewoon niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    nja als je het dan trug blond wilt ja dan heb je spijt


    Magic never ends.

    SleepingSun schreef:
    (...)kan mooier zijn. een vriendin van mij is van haarzelf blond maar ze heeft het zwart geverft. en ik kan me haar echt niet voorstellen mat blond dat staat gewoon niet


    Is Bill niet stiekem je vriendin? :x


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Is Bill niet stiekem je vriendin? :x


    Hihi, =]


    .

    ik bn blond & heb het donker bruin geverfd,
    Als je dn weer naar blond wilt moet je het gewoon laten ontkleuren.

    Ik heb eerst mijn licht blonde haar bruin geverft, en toen zwart met roze. Maar ik krijg er spijt van en dan moet je alles weer ontkleuren wat heel slecht is voor je haar. Ik zou het niet doen :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.