• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tunes schreef:
    (...)
    Weetje jij spook mensje. Ik weet zeker dat je uiterlijk net zo mooi is als je hart.


    Laleah schreef:
    (...)

    Nah, Kom op! No shame in this topic! We zijn allemaal onzeker, dat kun je niet ontkennen en dit topic is de waarheid, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Don't be afraid! No hating here!


    Dat vind ik echt lief van jullie c:
    Tis gwn zo dat nouja, ik weet dat er achter mn rug om op school spotprenten over me gemaakt worden betreft mn uiterlijk, dusja.. :/ (het is immers niet de eerste keer. In de eerste kwam het ook al voor.)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Margherita schreef:
    Meh, ik heb ook niet echt 1 onzekerheid. Ik heb een gigantische hekel aan mijn gewicht en lichaamsbouw, sowieso. Hoe gezond ik ook leef, het lukt me niet om af te slanken. Vreselijk gewoon. Verder heb ik een hekel aan mijn kin, die veel te opvallend is, vind ik zelf. Ook mijn lichaamshouding vind ik maar niets. Met dat ik zo groot ben, houd ik me vaak klein waardoor mijn rug enorm raar gegroeid is.
    Als ik iets moet kiezen waar ik blij mee ben, is het ofwel mijn lengte of mijn ogen.



    Ik vind dat je echt een hele fijne en mooie uitstraling hebt. Zeg maar, een persoon waar je bijvoorbeeld graag naar toe wilt lopen als je bijvoorbeeld in een grote groep nieuwe mensen bent, omdat je er best vriendelijk en uitnodigend uitziet op de foto.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:28 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dat vind ik echt lief van jullie c:
    Tis gwn zo dat nouja, ik weet dat er achter mn rug om op school spotprenten over me gemaakt worden betreft mn uiterlijk, dusja.. :/ (het is immers niet de eerste keer. In de eerste kwam het ook al voor.)


    Ik snap het meisje. Iedereen heeft dat een keer doorstaan, en al was je de knapste op aarde, zelfs dan word er lelijk over je gepraat. en waarom? Omdat andere onzeker zijn. Ik kan je verzekeren dat er niemand is die kan zeggen 'ik heb geen onzekerheden.' Maar hier zit je veilig. Wij zijn een grote -onzekere- familie hier op quizlet ! En niemand hier zal achter je rug om gaan praten. Ik weet ook.hoe dat voelt, vele van ons denk ik en precies om die reden is dat hier uitgesloten. ^^

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:36 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben echt blij met dit topic <3


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Ik ben echt blij met dit topic <3


    Ik ben blij dat je dat zo ziet!! Dit is precies wat ik hierme wilde bereiken! Om bij iemand, al is het maar heel even, een glimlach op het gezicht te laten toveren en even de onzekerheid te laten verfagen ^^ Ik was verbaasd dat er nog niet zo'n topic bestond!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:38 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik snap het meisje. Iedereen heeft dat een keer doorstaan, en al was je de knapste op aarde, zelfs dan word er lelijk over je gepraat. en waarom? Omdat andere onzeker zijn. Maar hier zit je veilig. Wij zijn een grote -onzekere- familie hier op quizlet ! Ik kan je verzekeren dat er niemand is die kan zeggen 'ik heb geen onzekerheden.' En niemand hier zal achter je rug om gaan praten. Ik weet ook.hoe dat voelt, vele van ons denk ik en precies om die reden is dat hier uitgesloten. ^^


    Achja, er komt nog eens bovenop dat ik thuis ook altijd te dik wordt genoemd door mn ma enzo.. Pff, ik weet het gewoon niet. Het voelt niet goed..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Achja, er komt nog eens bovenop dat ik thuis ook altijd te dik wordt genoemd door mn ma enzo.. Pff, ik weet het gewoon niet. Het voelt niet goed..


    Je word nergens toe gedwongen, maar weet dat hier altijd alles kan ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Je word nergens toe gedwongen, maar weet dat hier altijd alles kan ^^


    c:
    Ik wil nogmaals zeggen dat ik het echt een leuk topic vind c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Laleah schreef:
    Ik snap wat je bedoeld, en daarom dit topic, om niet na te denken over al je onzekerheden, want iedereen heeft er meer dan 1. Maar het feit dat je weet wat je grootste onzekerheid is, maakt dat als je je daar overheen zet of een compliment over krijgt of hier juist zekerder van word, dat je hele mening over jezelf veranderd.
    En je draagt een bril zie ik? Ik zelf ook, en ik vind mijn neus ook echt te groot. Ik zal je vertellen dat dat compleet aan de bril ligt! Ik weet niet joe het komt, maar door het dragen van een bril, lijkt iemands neus groter dan het in werkelijkheid is. Je zou kunnen overwegen lenzen te nemen? Dat schenkt ook weer meer aandacht aan je ogen! En je hebt echt een mooie oogkleur! echt waar! Je onderschat jezelf, meid. Absoluut niet doen! ^^


    Thanks! Ik heb een hele tijd lenzen gedragen, maar ik draag eigenlijk liever mijn bril. Het is zo'n deel van mezelf geworden dat ik het niet meer afzet. Plus lenzen zijn een aanslag op mijn bankrekening.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Ik vind dat je echt een hele fijne en mooie uitstraling hebt. Zeg maar, een persoon waar je bijvoorbeeld graag naar toe wilt lopen als je bijvoorbeeld in een grote groep nieuwe mensen bent, omdat je er best vriendelijk en uitnodigend uitziet op de foto.


    Oh, dat vind ik zo lief van je. Ik ga er spontaan weer van janken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oké, ik ga ook een poging wagen..

    Liever niet citeren, ik weet niet zeker of ik het laat staan...

    Wat ik niet een zozeer het lelijkste vind van mezelf, is het wel iets waar ik bijna dagelijks tegenaan loop. Mijn littekens, wat een gevolg is van ruim 6 jaar zelfbeschadiging.
    Ik verberg ze niet (meer), want dat is praktisch onmogelijk, ik ga ook niet eeuwig met lange mouwen meer rondlopen. Dat is gewoon niet te doen. Maar ik kan vaak niet zo goed normaal over straat lopen zonder dat er al te veel mensen naar me staren. Gek genoeg zie ik ze zelf niet eens meer naar me kijken, en stoort me dat niet eens zo erg als het me wel eens opvalt. Als mensen me nakijken, spontaan vragen erover stellen of me naroepen, snap ik dat best wel, gek genoeg.
    Maar als ik samen ben met mensen zien zij het wel, de omgeving kijken. Wat ik misschien nog wel het moeilijkste vind: ze lijken zich voor mij te schamen. Of dat ik toch nog even de instructies krijg van een een vriend of vriendin als ik op bezoek kom om '' het toch even het te bedekken'' vanwege zijn of haar ouders. Dat snap ik, en dat doe ik. Vaak ook uit mezelf. Maar pijnlijk is het wel.

    Dit ben ik met mijn zusje:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Jullie zijn allemaal echt zo prachtig. Ik sluit me helemaal aan bij alle complimentjes al genoemd. @Margherita, ik heb jou echt altijd al zo prachtig gevonden he. Je foto's zijn echt altijd zo vrolijk en mooi. (: Leuk topic!


    The truth is out there.

    Awh, wat een lieve foto! Van wat ik kan zien, heb je een heel mooie gezichtsvorm, wat je er heel aardig en vriendelijk doet uitzien ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Watney schreef:
    Jullie zijn allemaal echt zo prachtig. Ik sluit me helemaal aan bij alle complimentjes al genoemd. @Margherita, ik heb jou echt altijd al zo prachtig gevonden he. Je foto's zijn echt altijd zo vrolijk en mooi. (: Leuk topic!


    Hahahaha, sorry. Die kwam gewoon enorm onverwacht. Nou, dank je :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Laleah: misschien gaat dit heel vreemd klinken, maar jouw tanden vind ik dus echt heel mooi. :Y)
    @Gunnulfsen: ik vind jouw gezicht juist mooi! Alles staat zo mooi in verhouding en je eyeliner game is vet.
    @Eddard: je benen zijn geweldig en idk waar het vandaan komt, maar op die foto lijken je enkels te stralen. Van die enkels waar Victoriaanse mannetjes bij flauwgevallen zouden zijn.
    @Dwyer: dat tweede jurkje staat je echt heel erg leuk en wat ontzettend fijn dat de littekens weg zijn! ^^
    @Chandler: eindeloos jaloers op jouw wenkbrauwen
    @Cicitrix: wow, inderdaad, jouw ogen O.O
    @Perdition: je haar natuurlijk want kortharige meiden zijn top
    @SonOfGondor: shutupyou'repretty, oké, dat is geen constructief compliment. Je lach is geweldig. Beter. Specifieker. :Y)
    @Margherita: jouw hele gezicht is eigenlijk gewoon geweldig. Heel expressief. c:
    @Tunes: jouw mond en ogen zijn echt supermooi.
    @OPETH: SPROETEN. Verliefd op je sproeten, 100%. Rest van je gezicht ook, trouwens. Maar toch vooral de sproeten. (bloos)
    EDIT: @Hooverphonic: ik wilde eigenlijk vooral zeggen dat ik er heel veel respect voor heb dat je ze toch laat zien, zelfs al lukt dat niet altijd. Heel veel respect daarvoor, want ik kan me goed voorstellen hoe moeilijk dat is. <3


    Zo. Even uitgebreid antwoord. :Y)

    Zelf ben ik waarschijnlijk het onzekerst over mijn dikke buik. Soms heb ik goeie dagen waarop hij wat minder fors lijkt (of mijn borsten gewoon groter lijken waardoor alles meer in verhouding is, lol), maar over het algemeen is het zo'n uitpuilbuik die bij iedere vrouw in mijn familie terugkomt. :c
    Mijn favoriete deel van mezelf is waarschijnlijk of de vorm van mijn mond, of het moedervlekje op het puntje van mijn neus. Of dus mijn borsten, wanneer ze de afslanktruc met mijn buik doen. :W

    Bij gebrek aan een betere foto, want Facebook zit te kloten.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 22:15 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.