• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    I seriously beg to differ. Dat is echt niet waar. Soms.is het juist veel fijner je hart te luchten bij een onbekende, die je misschien nooot ziet en jou niet officieel kent. Die persoon kent niemand in jou omgeving en kan dus ook niet dingen gaan doorlullen. Natuurlijk moet dat sws niet. Maar ik ben het niet eens met wat je zegt. Het is waar dat elle mod/bemiddelaar er elke dag mee kan stoppen, maar ik ga er vanuit dat als iemand geheimhouding heeft gezweerd, iemand dingen ook echt voor zich houd.


    Ik ga wel van die integriteit uit ja. Maar persoonlijk zou ik toch naar een bekende gaan op het internet.

    Ieder zijn ding. Ik sprak voornamelijk over het verschil tussen het echte leven (waar ik dus wettelijk voor getekend heb) en een forum (belofte/integriteit)


    Sarah = ongewoon sexy

    Natuurlijk als er daadwerkelijk zo'n functie wordt ingesteld, dan wordt er wel naar gekeken wie er het beste naar kijken. Dan worden bij wijze van spreken de users die bekend staan om hun harde en niet inlevende antwoorden niet gekozen, degene met meer inlevingsvermogen en die graag luistert wordt eerder gekozen denk ik zo.
    Ik wist wel dat het bij de functie van bemiddelaars hoort en het is jammer dat de meeste users niet meer zo'n vertrouwen er in hebben. Ergens is het denk ik wel logisch, internet blijft wat onbetrouwbaar, maar ondertussen is het al wel wat bekend dat naast een ruzie hier op Quizlet hier alsnog mensen voor elkaar zijn. En dat is altijd wel zo gebleven, denk ik zo. Ik bedoel maar, het kwam goed.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 23:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik ga wel van die integriteit uit ja. Maar persoonlijk zou ik toch naar een bekende gaan op het internet.

    Ieder zijn ding. Ik sprak voornamelijk over het verschil tussen het echte leven (waar ik dus wettelijk voor getekend heb) en een forum (belofte/integriteit)


    Maar geheimhouding voor defensie en vertrouwingspersoon is toch net ff wat anders xD Natuurlijk, ieder z'n ding, maar dan ligt het er ook aan of iemand wel eens is beduvels door "een vriend"
    Ik.zou nog sneller een wildvreemde aanspreken dan iemand die ik ken, of ik moet iemand door en door kennen.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Psshh... misschien een idee om een apart topic erover te maken anders? (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Psshh... misschien een idee om een apart topic erover te maken anders? (:


    Ja daar gaat de spam over xD of we dat gaan doen of niet. Anders maak ik die met plezier aan!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Maar geheimhouding voor defensie en vertrouwingspersoon is toch net ff wat anders xD Natuurlijk, ieder z'n ding, maar dan ligt het er ook aan of iemand wel eens is beduvels door "een vriend"
    Ik.zou nog sneller een wildvreemde aanspreken dan iemand die ik ken, of ik moet iemand door en door kennen.


    Het is niet anders, een vertrouwenspersoon bij defensie hoort problematiek van personeel aan. Werkt precies hetzelfde dus, alleen zijn het vaker onenigheden dan bijvoorbeeld persoonlijke problemen (die heb ik maar zelden gehad in mijn postbus tot dusver)


    Sarah = ongewoon sexy

    Laleah schreef:
    (...)

    Ja daar gaat de spam over xD of we dat gaan doen of niet. Anders maak ik die met plezier aan!


    Ik denk dat er zeker wel ruimte is voor een discussie hierover + dan zien denk ik nog wat meer mensen het. Dus denk wel dattut een goed idee is!
    Zien we hem zo verschijnen als jij 'm maakt dan?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Ik denk dat er zeker wel ruimte is voor een discussie hierover + dan zien denk ik nog wat meer mensen het. Dus denk wel dattut een goed idee is!
    Zien we hem zo verschijnen als jij 'm maakt dan?


    Sure! Gimme 10 minutes hihi


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik meng me er even in hoor.. Als officieel vertrouwenspersoon bij Defensie zijnde tekende ik voor de geheimhouding van bepaalde zaken. Ik heb daar toentertijd, vorig jaar, een training voor gevolgd. Maar:
    Dat soort dingen kan je hier niet garanderen, het is het internet en een mod/bemiddelaar kan morgen er mee stoppen. Dus volgens mij ga je veel sneller naar een persoon die je al kent, dan naar een wildvreemde met een titel (om het even oneerbiedig te zeggen).

    Dat kan voor ieder anders zijn, maar persoonlijk zou ik niet naar een bekende gaan eigenlijk. Meer om het idee dat het wat fijner voor mij is om met een onbekende te praten, die dan misschien wat meer weet en ik niet bang hoef te zijn ofzo dat diegene het doorverteld aan mijn ouders, vrienden, whatsoever. Maar je hoeft/bent ook niet verplicht om naar een vertrouwenspersoon te gaat, als dat voor jou niet gaan. Voor mij zou het wel hele stukken handiger zijn, omdat ik zelf niet echt mensen om mij heen heb waar ik dingen aan kan en/of wil vertellen. Morticia is mijn tweelingzus en ik zou daar niet echt naartoe gaan als ik ergens echt heel erg mee zit ofzo (if u read this, no hard feelings poepie!).

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 23:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het topic!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=173734


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zal ik dan maar weer het topic de bedoelde kant op sturen (:?
    Allereerst, wat een geweldig topic is dit, mijn complimentjes voor Laleah! Tevens vind ik ook dat je een super mooie huid hebt, en zoals je zelf al zei prachtige ogen ^^
    Iedereen die in het topic wat heeft gepost is een knapperd, en ik heb veel respect voor het feit dat iedereen zijn verhaal durft te posten.

    Ik zit zelf al jaren met mijn uiterlijk, en vind het erg moeilijk om iets positiefs over mezelf te zeggen.
    Na tijden gekleineerd te zijn is mijn zelfbeeld aardig gedaald, en lijkt het alsof ik een verpest beeld van mezelf in mijn hoofd heb.
    Het meeste zit ik met mijn neus, die ik te wijten heb aan mijn geweldige Turkse afkomst (ik vind hem persoonlijk zelfs zo erg dat ik stiekem al aan het sparen ben voor een neuscorrectie).
    Wat ik ook verschrikkelijk vind is het feit dat ik zo scheel kijk als de pest, en ik het maar moet gaan accepteren omdat er weinig aan te doen is zonder dan men in mijn oog gaat snijden *huiver*
    Waar ik opzich wel blij mee ben zijn mijn ogen, die zijn namelijk goud/groen.

    Foto's maken en vooral plaatsen van mezelf is altijd een challenge voor me, maar ter ere van het topic:

    Deze foto is triest genoeg erg bewerkt, met name mijn neus (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ayano schreef:
    Zal ik dan maar weer het topic de bedoelde kant op sturen (:?
    Allereerst, wat een geweldig topic is dit, mijn complimentjes voor Laleah! Tevens vind ik ook dat je een super mooie huid hebt, en zoals je zelf al zei prachtige ogen ^^
    Iedereen die in het topic wat heeft gepost is een knapperd, en ik heb veel respect voor het feit dat iedereen zijn verhaal durft te posten.

    Ik zit zelf al jaren met mijn uiterlijk, en vind het erg moeilijk om iets positiefs over mezelf te zeggen.
    Na tijden gekleineerd te zijn is mijn zelfbeeld aardig gedaald, en lijkt het alsof ik een verpest beeld van mezelf in mijn hoofd heb.
    Het meeste zit ik met mijn neus, die ik te wijten heb aan mijn geweldige Turkse afkomst (ik vind hem persoonlijk zelfs zo erg dat ik stiekem al aan het sparen ben voor een neuscorrectie).
    Wat ik ook verschrikkelijk vind is het feit dat ik zo scheel kijk als de pest, en ik het maar moet gaan accepteren omdat er weinig aan te doen is zonder dan men in mijn oog gaat snijden *huiver*
    Waar ik opzich wel blij mee ben zijn mijn ogen, die zijn namelijk goud/groen.

    Foto's maken en vooral plaatsen van mezelf is altijd een challenge voor me, maar ter ere van het topic:
    Deze foto is triest genoeg erg bewerkt, met name mijn neus (':


    Ik vind jou zo schattig en jouw ogen zo mooi! :3 Neem het alleen niet verkeerd op, maar ik denk dat als je, je bril afdoet echt prachtig bent! Want nu verbergt die bril grotendeels je gezicht en dat is zo jammer :c Nogmaals, vat het niet verkeerd op, want ik bedoel 't echt goed ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Ik vind jou zo schattig en jouw ogen zo mooi! :3 Neem het alleen niet verkeerd op, maar ik denk dat als je, je bril afdoet echt prachtig bent! Want nu verbergt die bril grotendeels je gezicht en dat is zo jammer :c Nogmaals, vat het niet verkeerd op, want ik bedoel 't echt goed ;3

    Thanks, het probleem is alleen dat ik zonder echt geen hand voor ogen zie :/!
    Ik heb wel expres de donkere monturen weggedaan, en ben voor een lichtere gegaan. Heeft in ieder geval al iets geholpen!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ayano schreef:
    (...)
    Thanks, het probleem is alleen dat ik zonder echt geen hand voor ogen zie :/!
    Ik heb wel expres de donkere monturen weggedaan, en ben voor een lichtere gegaan. Heeft in ieder geval al iets geholpen!

    Haha, dat dacht ik al. ;p Maar lenzen zijn dus geen optie voor je of is een bril gewoon veel fijner?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Haha, dat dacht ik al. ;p Maar lenzen zijn dus geen optie voor je of is een bril gewoon veel fijner?

    Lenzen zou een optie zijn, maar ik zie niet alleen slecht, ik heb ook een lui oog. Om dat recht te trekken heb ik een prisma in mijn bril zitten. Zodra ik hem afzet draait hij erger weg, en na een tijdje krijg ik zelfs hoofdpijn van de inspanning.
    Dus ik zou alsnog een bril moeten dan haha
    Ik zou eigenlijk geopereerd moeten worden, maar daar ben ik te pussy voor (':


    I solemnly swear that I am up to no good.