• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ayano schreef:
    (...)
    Lenzen zou een optie zijn, maar ik zie niet alleen slecht, ik heb ook een lui oog. Om dat recht te trekken heb ik een prisma in mijn bril zitten. Zodra ik hem afzet draait hij erger weg, en na een tijdje krijg ik zelfs hoofdpijn van de inspanning.
    Dus ik zou alsnog een bril moeten dan haha
    Ik zou eigenlijk geopereerd moeten worden, maar daar ben ik te pussy voor (':

    Dat lijkt me erg vervelend! Hoezo dat? Krijg je daar geen verdoving of iets voor om de operatie wat gemakkelijker ook voor jou te laten verlopen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Dat lijkt me erg vervelend! Hoezo dat? Krijg je daar geen verdoving of iets voor om de operatie wat gemakkelijker ook voor jou te laten verlopen?

    Ja, vast wel. Maar het idee alleen al houdt me al tegen :/ Het blijven toch je ogen..
    Tevens lijkt de operatie me ook erg duur, en ik weet niet in hoeverre het wordt vergoed etc. Het is niet zo dat ik bakken met geld op m'n rug heb groeien, dus dat is ook iets dat me tegen houdt.
    Achjaaa mijn bril vind ik niet zo'n verschrikkelijk probleem ^^ Kan altijd later nog besluiten er iets aan te doen!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ayano schreef:
    (...)
    Ja, vast wel. Maar het idee alleen al houdt me al tegen :/ Het blijven toch je ogen..
    Tevens lijkt de operatie me ook erg duur, en ik weet niet in hoeverre het wordt vergoed etc. Het is niet zo dat ik bakken met geld op m'n rug heb groeien, dus dat is ook iets dat me tegen houdt.
    Achjaaa mijn bril vind ik niet zo'n verschrikkelijk probleem ^^ Kan altijd later nog besluiten er iets aan te doen!

    Je kan er altijd nog informatie over opzoeken en vragen stellen aan de mensen die erover gaan. Ik geloof niet dat ze zomaar in je oog gaan zitten snijden, bij wijze van spreken dan; ik weet niet hoe zo'n operatie gaat, zonder een verdoving of dat je in slaap wordt gebracht ofzo. Daar denken zij echt wel aan. En denk alsjeblieft niet dat ik je dit aan probeer te praten, haha, ik probeer je alleen te helpen/advies te geven. Je bent goed zoals je bent en je bent een prachtig meisje, dus ook zonder operatie ben je mooi ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Je kan er altijd nog informatie over opzoeken en vragen stellen aan de mensen die erover gaan. Ik geloof niet dat ze zomaar in je oog gaan zitten snijden, bij wijze van spreken dan; ik weet niet hoe zo'n operatie gaat, zonder een verdoving of dat je in slaap wordt gebracht ofzo. Daar denken zij echt wel aan. En denk alsjeblieft niet dat ik je dit aan probeer te praten, haha, ik probeer je alleen te helpen/advies te geven. Je bent goed zoals je bent en je bent een prachtig meisje, dus ook zonder operatie ben je mooi ;3

    Jaa ik weet dat het normaal is om een plaatselijke verdoving te krijgen, waarna ze je oogspier strakker gaan zetten, maar atm ben ik daar gewoon niet klaar voor. Ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen (':
    Maarach, komt wel goed ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik wil even zeggen dat ik niet had verwacht dat dit topic zoveel leden zou hebben laten glimlachen. Ik had dat niet kunnen dromen. Blijf die lach ophouden mensen! Het maakt jullie prachtig!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ayano schreef:
    (...)
    Jaa ik weet dat het normaal is om een plaatselijke verdoving te krijgen, waarna ze je oogspier strakker gaan zetten, maar atm ben ik daar gewoon niet klaar voor. Ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen (':
    Maarach, komt wel goed ^^


    Ik weet niet hoe oud je bent maar zo'n operatie doe je niet een twee drie. (Ik heb hetzelfde). Mij is toentertijd verteld (lang geleden, maar dan nog) dat de kans aanwezig is dat het na een tijd weer terugtrekt en je dus eens in de zoveel jaar onder het mes moet. Plus dat het vaak enorm wennen is.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe oud je bent maar zo'n operatie doe je niet een twee drie. (Ik heb hetzelfde). Mij is toentertijd verteld (lang geleden, maar dan nog) dat de kans aanwezig is dat het na een tijd weer terugtrekt en je dus eens in de zoveel jaar onder het mes moet. Plus dat het vaak enorm wennen is.

    Werd bij mij ook gezegd, inderdaad. Zo'n operatie is geen garantie voor het wegblijven van je luie oog.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Courtney Act heeft ook een lui oog, maar zij is heel beroemd geworden in Australië en zelfs Amerika! Laat het je niet tegenhouden, want je bent sowieso al een mooi meisje en je bent meer dan dat (en meer dan je neus, die ik trouwens niet storend groot vind).


    Your make-up is terrible

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe oud je bent maar zo'n operatie doe je niet een twee drie. (Ik heb hetzelfde). Mij is toentertijd verteld (lang geleden, maar dan nog) dat de kans aanwezig is dat het na een tijd weer terugtrekt en je dus eens in de zoveel jaar onder het mes moet. Plus dat het vaak enorm wennen is.

    Klopt, heb ook gehoord dat ze het misschien wel te strak doen, en dat je dan weer moet gaan om het losser te laten zetten. Het lijkt me over het algemeen geen fijn proces, en ik ben de komende tijd ook niet van plan het te laten doen (':
    Gelukkig zijn brillen nu meer een fashion object geworden, je hebt heel veel leuke modellen etc, dus ik vind het allemaal wel goed zo
    En thanks @Needles ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ben over zo veel dingen onzeker dat is echt niet leuk meer. Hier een korte greep uit de klachten:

    - Mijn neus is echt de grootste ellende. Vooraanzicht, alla, maar van de zijkant is het meest monsterlijke gedrocht ever
    - Mijn buik en bovenbenen
    - Mijn huid die snel rood wordt

    Wat ik wel mooi vind aan mezelf zijn mijn lippen, want die zijn best goed gevormd en mijn bovenlip heeft zo'n grappig puntje en dat vinden mensen altijd cute. En mijn haar is ook wel okee, hoewel het vaak niet echt in model wil. Het heeft een mooie kleur blond en het golft wel leuk.




    en




    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    Ik ben over zo veel dingen onzeker dat is echt niet leuk meer. Hier een korte greep uit de klachten:

    - Mijn neus is echt de grootste ellende. Vooraanzicht, alla, maar van de zijkant is het meest monsterlijke gedrocht ever
    - Mijn buik en bovenbenen
    - Mijn huid die snel rood wordt

    Wat ik wel mooi vind aan mezelf zijn mijn lippen, want die zijn best goed gevormd en mijn bovenlip heeft zo'n grappig puntje en dat vinden mensen altijd cute. En mijn haar is ook wel okee, hoewel het vaak niet echt in model wil. Het heeft een mooie kleur blond en het golft wel leuk.




    en




    Je hebt inderdaad echt freaking mooie lippen en ook echt mooie ogen! En ik vind je neus gewoon normaalgoed hoor? Niks geen gedrocht a la Quasimodo, als je dat wil zien moet je naar mijn neus kijken, ha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mercator schreef:
    Ik ben over zo veel dingen onzeker dat is echt niet leuk meer. Hier een korte greep uit de klachten:

    - Mijn neus is echt de grootste ellende. Vooraanzicht, alla, maar van de zijkant is het meest monsterlijke gedrocht ever
    - Mijn buik en bovenbenen
    - Mijn huid die snel rood wordt

    Wat ik wel mooi vind aan mezelf zijn mijn lippen, want die zijn best goed gevormd en mijn bovenlip heeft zo'n grappig puntje en dat vinden mensen altijd cute. En mijn haar is ook wel okee, hoewel het vaak niet echt in model wil. Het heeft een mooie kleur blond en het golft wel leuk.




    en






    Oh inderdaad zeg! Je hebt echt een ontzettend mooie mond! Hele mooie vorm ook en van dat zachte roze. En je haar is echt vet mooi!
    Je lach vind ik heel vriendelijk. Het geeft je wel een schattig gezicht zo haha Misschien heb je iers bloed? Dat je daarom snel verbrand. (dat is dan weer iets om stiekem wel weer trots op te zijn ;))


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh wat lief van jullie. Nou het is nog dat jullie mijn neus niet van zij-aanzicht zien, want ik heb echt een hele kromme gebogen haakneus. Vreselijk jammer, al zeg ik het zelf. En ik heb geloof ik geen Iers bloed ):
    Dat van mijn ogen heb ik nog nooit gehoord, dus daar ben ik wel blij mee. Ze zijn een beetje onbestemd grijsblauw en soms ietsjes groen, maar niet zo heel uitgesproken en daarom vallen ze niet zo heel erg op.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    Oh wat lief van jullie. Nou het is nog dat jullie mijn neus niet van zij-aanzicht zien, want ik heb echt een hele kromme gebogen haakneus. Vreselijk jammer, al zeg ik het zelf. En ik heb geloof ik geen Iers bloed ):
    Dat van mijn ogen heb ik nog nooit gehoord, dus daar ben ik wel blij mee. Ze zijn een beetje onbestemd grijsblauw en soms ietsjes groen, maar niet zo heel uitgesproken en daarom vallen ze niet zo heel erg op.


    Als iemand die je neus wel heeft gezien: het valt echt wel mee. Ik zie het helemaal niet zoals je het omschrijft.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mercator schreef:
    Oh wat lief van jullie. Nou het is nog dat jullie mijn neus niet van zij-aanzicht zien, want ik heb echt een hele kromme gebogen haakneus. Vreselijk jammer, al zeg ik het zelf. En ik heb geloof ik geen Iers bloed ):
    Dat van mijn ogen heb ik nog nooit gehoord, dus daar ben ik wel blij mee. Ze zijn een beetje onbestemd grijsblauw en soms ietsjes groen, maar niet zo heel uitgesproken en daarom vallen ze niet zo heel erg op.

    Ik vind jouw neus juist echt superleuk en heel erg Margot en gewoon chique. Plus, hij heeft me altijd een beetje de 'team haakneus'-vibe en dat is altijd wel fijn in een wereld vol met bedrieglijk schattige wipneusjes.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.