• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Shit, waarom heb je haar nou zwanger gemaakt? Idioot. Je bent nog geen jaar met haar samen, jullie zitten aan de drugs, kunnen amper voor een hond zorgen en leven van een uitkering.. Hoe the fuck wil je voor een baby gaan zorgen dan? Jullie zijn fucking negentien en twintig en hebben geen werk. Idioten.. ik zweer het.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Van die mensen op je werk die doen alsof school niet vermoeiend / tijd in nemend is. 'Waarom kan je niet voor me werken zaterdag, je gaat toch alleen maar naar school.' Terwijl ze zelf alleen maar twee daagjes in de week werken, maar nee ik moet mijn enige vrije dag opgeven zodat zij lekker uit kunnen gaan. Nee; ga in de goot liggen ofzo.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Fukari schreef:
    Shit, waarom heb je haar nou zwanger gemaakt? Idioot. Je bent nog geen jaar met haar samen, jullie zitten aan de drugs, kunnen amper voor een hond zorgen en leven van een uitkering.. Hoe the fuck wil je voor een baby gaan zorgen dan? Jullie zijn fucking negentien en twintig en hebben geen werk. Idioten.. ik zweer het.


    Dit is wel serieus om te huilen, zo'n kind verdient ook beter dan twee kinderachtige 'ouders'


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dit is wel serieus om te huilen, zo'n kind verdient ook beter dan twee kinderachtige 'ouders'


    Precies. Gisteren werd mijn stiefzus gebeld door haar broer dat hij in het ziekenhuis was. Zijn vriendin (Ik noem haar even **) lag daar namelijk en was waarschijnlijk zwanger of had een ontsteking in haar darmen (ze had ook wormpjes in haar ontlasting o.i.d?), ik weet het niet meer precies maar goed.
    Even later werd mijn stiefzusje weer gebeld dat ** inderdaad zwanger is en dat ze het gaan houden. Ik maak me echt super veel zorgen, ze gaan het echt niet redden om een kind op te voeden in die omstandigheden. Ik denk dan echt van: zorg er voor dat jullie eerst alles op een rit hebben, allebei een baan, genoeg geld et cetera, en ga dan denken aan een kind. Jullie zijn in principe zelf nog een baby, ugh. Volgens mij hebben ze geen idee wat er allemaal bij gaat komen kijken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Geef me aandacht, luie kat! :c


    What would Emma do?

    Jeuk. Bah.


    I don't think you quite understand, honey

    Flimpjes die niet willen laden. Ugh.
    Klusjes. Was ophangen. Aanrecht afruimen. Blegh.
    Huiswerk.
    Lezen, totaal geen zin in.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mensen die het totaal niet kunnen schelen hoe ik me voel, maar alleen hoe ze zich zelf voelen en hoe ze willen dat ik op ze reageren.


    Your make-up is terrible

    Mensen die zeggen dat ze alleen voor jou gaan, maar vervolgens wel met andere meiden blijven omgaan en afspreken.


    26 - 02 - '16

    Zogenaamde vrienden die mij constant negeren maar verder wel doen alsof ze mijn vrienden zijn :/


    Happy Birthday my Potter!

    Mezelf, af en toe. Ik kan in een semi-paniekbui alles eruit gooien en dus ook helemaal op de verkeerde manier (zoals gisteravond, ugh).

    Ook: de fat acceptance movement.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mensen die op het laatste moment meetings willen verplaatsen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bussen die op één bepaald uur op de dag anders rijden dan de rest van de dag! Nu kom ik dus niet aan op het moment dat de rest van mijn vrienden hebben afgesproken en moeten zij een halfuur wachten op mij. :'D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 10:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Groepsprojecten, mensen die denken dat ze alles beter weten en vooral dat het weer steeds vroeger donker wordt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Stinkende mensen in het openbaar vervoer. En dan niet een beetje zweet, naar gewoon echt maand-lang-niet-douchen-stank. Ga douchen of zo.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.