• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Het lukt me gewoon niet om huiswerk te maken, ik heb zoveel te doen maar ik kan me er niet aan zetten.
    En nu moet ik vanmiddag 2 uur reizen voor een halfuurtje school, echt tijd verspilling, grrrrrr.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    "Stoere" tweede klasser jongens die het ontzettend grappig vonden om mijn m&m's, zelf gekochte, af te pakken, en alles op te eten. Is het leuk om kleine eersteklasser- meisjes te pesten?!
    *Grom*


    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    Waarom vind iedereen brugklassers stom ):
    *Kucht* stereotyperent *kucht*


    Simpelweg omdat de meesten tegenwoordig ook écht vervelend zijn. Vroeger waren ze ook al vervelend, maar nu halen ze echt het bloed van onder je nagels vandaan. Ze denken dat ze zo vreselijk stoer zijn, maar als je ze één keer boos aankijkt dan zijn ze allemaal stil, en houden ze zich ook stil. Meestal houdt dit gedrag aan tot de tweede of derde. Dan realiseren ze eindelijk dat ze niet zo speciaal zijn. (cat)

    No offense natuurlijk als jij een brugklasser bent. Ik scheer ook niet alle brugklassers over één kam, dat doet niemand. Men zeikt gewoon graag op ze.


    En ik geef ze gelijk. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    (...)

    Simpelweg omdat de meesten tegenwoordig ook écht vervelend zijn. Vroeger waren ze ook al vervelend, maar nu halen ze echt het bloed van onder je nagels vandaan. Ze denken dat ze zo vreselijk stoer zijn, maar als je ze één keer boos aankijkt dan zijn ze allemaal stil, en houden ze zich ook stil. Meestal houdt dit gedrag aan tot de tweede of derde. Dan realiseren ze eindelijk dat ze niet zo speciaal zijn. (cat)

    No offense natuurlijk als jij een brugklasser bent. Ik scheer ook niet alle brugklassers over één kam, dat doet niemand. Men zeikt gewoon graag op ze.


    En ik geef ze gelijk. :Y)


    Wel ja.. I get it
    Ik vind mijn klasgenoten ook irritant, hahah


    Just doing what I can

    Wat is mijn moeder fucking onredelijk bezig D:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik word zo moe van mezelf...pfff


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb een hekel aan verhalen met alleen maar zeldzame namen. Like, donder eens op met je Oladapo en Realino en Samith. Ik wil namen als Jasper, Sophie en Robin zien!
    En ook te veel Engelse namen in Nederlandse verhalen die zich ook in Nederland afspelen... Gewoon, nee.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mensen die op whatsapp een simpele vraag negeren, maar wel de hele avond online zijn. Ze verdienen een speciale plek in de hel.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Mensen die op whatsapp een simpele vraag negeren, maar wel de hele avond online zijn. Ze verdienen een speciale plek in de hel.


    Dit.

    Oh ja en ik word gek van mezelf. Altijd hetzelfde liedje: een leuk idee voor een verhaal, vol goede moed starten met schrijven, ergens in het verhaal vastlopen en vervolgens denken van 'neh, laat ook maar' -.-


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Mensen die 'retweet' buiten Twitter zeggen.


    Your make-up is terrible

    Duivelsgebroed schreef:
    Mensen die op whatsapp een simpele vraag negeren, maar wel de hele avond online zijn. Ze verdienen een speciale plek in de hel.


    En een plek in de hel naast deze mensen is voor de type mens die doet alsof zijn/haar tijd meer waard is dan de ander. Alsof je vereerd moet zijn om een reactie te krijgen, terwijl je weet dat een reactie in 10 seconden verstuurd is.

    Gaat goed :d


    Sarah = ongewoon sexy

    ^OH Joe Cocker, vette shit.

    Haat aan de negativity bias. GEEF. MENSEN. COMPLIMENTEN.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die 24 keer het zelfde aan je vragen en daarna nog dood leuk verwachten dat je het nog eens aardig zegt. Nee sorry


    Some angels have no wings.

    En eindelijk heb ik de informatie voor aankomend weekend, thanks Whatsapp lullo


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    En een plek in de hel naast deze mensen is voor de type mens die doet alsof zijn/haar tijd meer waard is dan de ander. Alsof je vereerd moet zijn om een reactie te krijgen, terwijl je weet dat een reactie in 10 seconden verstuurd is.

    Gaat goed :d


    Dat wat je hiervoor zei en dit echt precies! Het duurt geen uur om 1 reactie te typen en het is ook niet zo dat je een avond vrij hoeft te maken om met iemand te praten


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."